ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

ماهان نفسی

22و23 ماهگیت مبارک

1392/8/10 16:12
نویسنده : مامانی
947 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگل مامان من شرمنده ام که تولد 22 ماهگیت و23 ماهگیتو همزمان برات پست گذاشتم اخه اصلا از دست شما نمیتونم لب تاب روشن کنم میای میشینی پاش ویدنده بازی در میاری که من میخوام نانای ببینم یعنی فیلم های توی لب تابو باید موقعه ای بیام که شما خوابی والا جونم برات بگه به خدا تو ان مدت انقدر مهمونی وتولد دعوت شدیم که دیگه همیشه مثل جنازه بعد از مهمونی تا 3 روز میفتادم به خاطر همین دیگه تنبل شدم روم سیاه منو ببخش

 حالا بریم سراغ تولد

                 

تولد تولد تولدت مبارک

مبارک مبارک تولدت مبارک

عزیز دلم وماهدونگیت مبارک

گروه گل یاس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نیلوفر
13 آبان 92 16:33
سلام
یعنی من بیدارم،خواب نمیبینم،یعنی اومدید،آخه دلمون تنگیده که،پس ماه ماهان ما کجاست،بی صبرانه منتظرتونم



خاله جونم بیداری یه عالمه عکس دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد