ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

ماهان نفسی

عکس تولدت پسرم

1392/10/24 0:49
نویسنده : مامانی
3,143 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم تاج سرم تولدت مبارک

گل من عروسکم تولدت مبارک

عزیزم تولد 2سالگیت مبارک

 

عزیزم به مناسبت 2 سالگیت که به هیچ کس نگفتیم تولدته دوتا مهمونی خودمونی بین عمو وخاله هات گرفتیم اینجا هم خونه عزیزه که برات یه کیک کوچول گرفتن وشما تولد 2سالگی رو کنارشون فوت کردی دستشون درد نکنه نخندید نذاشت لباساش عوض کنم از ذوق کیک همون لباس تو خونگی تنشه

اینم مهمونی تولدت خونه مامانی(خونه مامان بابا)

اینجا هم مگه میذاشتی عکس بگیرم ببین تو اشپزخونه گیرت انداختم کنار ریحانه ومحمد امین وسارا دختر عمو وپسر عموت عکس گرفتم ازت

ولی خوب این دختر عموت سارا اصلا اجازه نمیداد که شما تنهایی کنار کیک باشی میگفت تولد منه خوب چون بچه بود ما هم دوستنداشتیم ناراحتش کنیم چون عزیز دله به خاطر همین تو همه عکسات همراهیت کرده

وای وقتی دیدی کیکت ماشین همش میخواستی برشداری باهاش بازی کنی وکارت شد انگشت زدن به کیک ومزه مزه کردنش

بفرمایید ادامه مطلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آیهان
24 دی 92 1:40
ماهان جونی تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککک [پاسخ
مامانی
پاسخ
ممنون عزیز دل
نیلوفر
24 دی 92 11:46
سلام الهی،انقد ندیدمتون دلم براتون تنگ شده بود حسابی،هزار ماشالا ماهان جونم چقده آقاتر شده همیشه سلامت و شاد باشی بزرگ مرد کوچک
مامانی
پاسخ
سلام خاله جونم ما که موندیم اخرم ندیدم قیافه ماهتو ولی دوستداریم
شادی
24 دی 92 16:56
سلام عزیزم، خوبی؟ امسال واسه ماهان تقویم سفارش نده اگر منو قابل بدونی میخوام خودم براش طراحی کنم. آتلیه نمیبرینش؟ آخه واسه تقویم باید عکس ها با کیفیت خیلی بالا باشن.
مامانی
پاسخ
عاشقتم نفسم چشم عزیز دلم چرا چهل پدر شوهرم در بیاد میریم اتلیه تو هم نی نی بیار من جبران کنم
فاطمه مامان آیلین
25 دی 92 9:28
الهی من قربونت بشم کجا بودی پس ؟ تولدت مبارک پسر قند عسل قربونت برم شما با لباس توخونه هم کلی خوشگلی عزیز خاله ایشالا تولد 200 سالگی
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونمممممممممممممممم
مامان بهی
29 دی 92 18:30
تولدت مبارک ماهان جونننن ماشالله چه بزرگ شدی عزیز خاله و در آخر تسلیت می گم به خهاطر پدر شوهرتون ایشالله که غم آخرتون باشه
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونم
هانیه
30 دی 92 22:05
جیگرم تولدت مبارک
مامانی
پاسخ
ممنون عشقم
مامان مانی جون
2 بهمن 92 11:44
ماشالا ماهان جون تولدت مبارک عززم به مانی دوست کوچولوتم سر بزن خوشحال میشه
مرضیه مامان امیرحسین
21 اسفند 92 0:28
ماشاللههههههههههه تولدش مبارک باشهههههههههههههه
آویده
7 آبان 93 13:22
وای عزیزم تولدت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد