ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

ماهان نفسی

امدم با خاطرات جدید

1393/4/13 14:18
نویسنده : مامانی
1,375 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان سلام تمام هستی من سلام عمر من

امروز میخام فقط برات بنویسم بنویسم که چقدر دوست دارم بنویسم که چقدر خوشحالم که تورو دارم بنویسم خداجون خدای مهربون همیشه سپاسگذارتم به خاطر وجود ماهانم

عشقم الان شما 31ماهتونه یعنی خداا من 31 ماهه مامانم خدایا چقدر خوبه اگه عمر داره میگذره اینجوری بگذره که نفهمم چقدر با تو شادم با تو احساس ارامش دارم با تو همه چی هستم با تو زندگی معنا داره با تو زندگی زیباتر

پسرم مرد کوچک من مرد رعنای من من وبابا هر روز که نگاهت میکنیم میگیم خدایا از عمرما بگیر بده به پسرمون

خدایا لبشو همیشه خندون وچشاشو همیشه پر از اشک شوق کن

عزیزم نمیدونم چرا هر چی مینویسم احساساتم تموم نمیشه میخام از کارات بگم که همه کاراتو خودت انجام میدی همه کاراتو حمام رفتم دستشویی رفتن غذا خوردن حتی خرید کردن اخه جدیدا اجازه نمیدی ما مغازه بریم منم لیست میکنم شما میری خرید میکنی اینم ناگفته نباشه مغازه دوتا در فرق میکنه با خونمون ولی همین که اقا شدی افتخار میکنم تازه شمارو کلاس هم نوشتم کلاس شنا ولی خوب فقط 5 جلسه خیلی ذوق کردی از جلسه 6 گففتی نمیرم که نمیرم یادمه جلسه 5 مربی ازم خواست ولت کنم توی اب ولی شما ترسیدی واین ترس تو شما موند واز استخر متنفر شدی خیلی بد خیلی جلسه 6 هر کاری کردم توی اب نرفتی با اون چشات اشک میریختی وتند تند منو میبوسیدی میگفتی مامانم توروخدا بریم خونه توروخدا نمیتونستم تحمل کنم اینجوری اذیت بشی انصراف دادم که تا خودت خوب نفهمیدی استخر خطرناک نیست نبرمت دوست ندارم روحیت اینجوری ازرده بشه

کلی تو خونه بازی میکنی عشق فوتبال داری از دستت تو خونه نمیدونم چیکار کنم همش میگم مامان جان شوت کن تو ویترین شوت نکن روی میز شوت نکن ..... ولی خوب گوش نمیدی میگی پس بریم پارک

بازی با بچه ها رو خیلی دوستداری رابطتت عالیه اصلا خسیس نیستی به هیچ عنوان هر چی میبری کسی ازت بخاد ا کمال میل بهش میدی مثلا جدید بازی اسکوتر رو خیلی زیاد دوستداری اسکوتر بابا برات خریده ولی داغون داغونش کردی چون انقدر با سرعت باهاش ببازی میکنی جای خطرناک که میرسی از روش میپری و ولش میکنی میخوره به دیوار واینور اونور خرابش کردی عاشق رانندگی هستی بابا برات ماشین شارژی خرید خیلی ماهرانه رانندگی میکنی کل محوطه خونمونو قشنگ میری میای خیلی من ذوق میکنم

از نقاشی لذت خیلی زیاد میبری عاشق نوشتن ونقاشی هستی از انگلیسی هم که بگم عالی یاد میگیری

الان راحت این کلمه هارو که میخام برات بنویسم رو انگلیسی میگی

اب-توپ-ماشین-سلام-شیر-گربه-سگ-سیب-مادر-پدر-موش-ماهی-مداد-در-

رو خیلی راحت تلفظ میکنی

عاشق شنیدن اهنگ وخوندن باهاشی

جدیدا هم میخام باهت حفظ شعر بکنم یه توپ دارم رو فقط حفظ

عاشق خوندن کتابی جدیدا میخای بخوابی میری کتاب قصه رو میاری میدی من یا بابا میگی قصه بگو کلا کتاب دوستداری

برای هر کاری اجازه میگیری مامان اجازه هست برم بیرون مامان اجازه میدی بستنی بخرم خیلی خوشم میاد گاهی هم لج میکنی هر چی میگم میگی من اهات قهرم دیگه حرف نمیزنم

خلاصه خیلی خوشحالم خوشحالم خیلی تو خوبی خوشحالم تو مهربونی خوشحالم خوب منو وبابا رو درک میکنی دوستدارم پسرمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

پسندها (3)

نظرات (2)

نیلوفر
14 تیر 93 16:15
سلام عزیزم هزار ماشالا انقده آقا شدی،خدا ایشالا حفظت کنه که انقده به مامانی کمک میکنی و خریدشو انجام میدی،ماهان جونم ایشالا که همیشه تنت سالم و لبت خندون باشه
مامانی
پاسخ
سلام خاله جونم همیشه منتظرت هستم خیلی زیاد دوستدارم
نیلوفر
26 شهریور 93 11:32
سلام پس شما کجایید؟ دلمون که یه ذره شد از قول من ماهان عزیز رو ببوسید
مامانی
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنون از خبر گرفتنتون سر فرصت مناسب کلی مطلب دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد