ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهانم تو مطب دکتر

1390/12/13 18:57
نویسنده : مامانی
1,189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

امروز به خاطر اینکه مریض شدی بردمت دکتر اخه سرما خوردی خیلی هم بی حال شدی کارت شده خوابیدن منم بردم پیش همون دکتر خوبه که هر دفعه ببرم پیشش زود خوب میشی امروز با اینکه خیلی مسیرش به خونمون دور بود دست زن عمو مینا درد نکنه زحمت کشید مارو با ماشینش برد اخه زن عمو خیلی به مالطف داره هر وقت خواستم تورو ببرم دکتر همیشه زحمت ما گردنش بوده خدا ساراشو براش نگهداره

ولی تو شیطون بلا تا رسیدیم پیش دکتر وقتی دکتر صدات زد چشاتو چپ کردی و به حالت خیره نگاهش کردی که دکتر با دیدن اون صحنه به سالمی چشات شک کرد منم که دیدم دکتر اینجوری گفت:خیلی نگران شدم هر کاری کردم تا ثابت کنم که تو داری اعدا داری در میاری  تو دست از کارت نکشیدی که کم کم داشتم سکته میکردم که خدایا نکنه پسرم چشاش چپ شدهboy with hat and shifting eyes animated gif یا اینکه سفیدی چشاش نسبت به مردمکش خیلی بزرگه که تو یه دفعه به حالت خودت برگشتی ومامانو از ایست قلبی نجات دادی دکتر هم حسابی ماینت کردو گفت همه چی عالی تو هم به جای تشکر کردنت از بالا اوردن شیری که خورده بودی مطبو شستی حتی به مامان هم رحم نکردی کل لباسمو به گند کشیدی اخه خیلی به ماینه حلق حساسی هر دکتری که بخواد حلقتو با اون چوبا ببینه تو سریع اوق میزنی خوب دیگه توام اینجوری هستی کاریش نمیشه کرد حالا هم که امدیم خانه عمه من بهم زنگ زد که شب میخوان بیان به دیدنت باید نوشتنو بزارم کنار برم خانه زندگیرو جاروPhil 35 viannen_24.gifپارو کنم فعلا بای عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان آرشیدا کوچولو
14 اسفند 90 15:36
عششششق منی تو ماهان جیگر انشالله زودی خوب بشی

مرسی مهربون
آرشیدا کوچولو
14 اسفند 90 15:39
ماخان تو مطب دکتل شکال کدی؟ اشکال نداله اون سری که منم کوشولو بودم تو مطب یه صدای خلی بد از شمکم در آولدم تا منشیه بخم نوبت داد
بابای دوقلوها
14 اسفند 90 16:08
خدا رو شکر که ماهان گلی مشکل خاصی نداشته. انشالله همیشه سلامت باشی


مرسی ممنون
مامان سانلی
14 اسفند 90 17:47
سلام مامانی .ممنون که اومدین پیشمون .ماهانتون واقعا نفسه اسمش رو قشنگ انتخاب کردین مثل ماه میمونه دقیقا عاشقانه لینکش کردم اخه خیلی عسله


شما لطف دارین ممنون
سحر
14 اسفند 90 17:53
خدا نكنه ماهان جوني ما مريض بشه. خدا را شكر كه چيزي نبوده . ماماني خيلي مواظبش باش.



الهی امین به خدا مواظبشم از بس که طاقت گرما نداره
مادرخانومی
14 اسفند 90 19:35
سلام عزیزم
امیدوارم ماهان جون حالش زودِ زود خوب بشه

اگه دوس داشتی به .::دردونه::.ی منهم سربزن
اگه مایل به تبادل لینک هم بودی بگو


مرسی که به ما سر زدی با افتخار لینکتون کردم
مامان پارسا جیگر
15 اسفند 90 2:48
قربونت برم ماهان جونم تو مریض شدی بمیرم الهی زود زود زود خوب خوب خوب بشی


خدانکنه مرسی


asal
15 اسفند 90 8:47
خدا نکنه که دیگه پسرگلمون مریض بشه.


الهی امینX[h


مامان الی
15 اسفند 90 9:40
سلام عزیزم
چه پسمل نازی
خدا حفظش کنه
منم خوشحال می شم نی نیم دوستی مثل ماهان داشته باشه من لینکت کردم
بوسسسسسسسسسسسسس


ممنونم گلم منم شمارو با افتخار لینک کردم


محمد
15 اسفند 90 11:33
امیدوارم که ماهان بهتر شده باشن.

مامان مريم گلي
15 اسفند 90 16:43
هزار ماشالله
براس اسپند دود کردی چقد خوشکل و نازی جيگرتو بخورم
خیلی خوشکله بوسسسسسسسسسس
انشالله هيچوقت مريض نشه لينكت ميكنم خانومي


انشاالله مرسی
مامان منتظر
15 اسفند 90 16:47
سلام خدا رو شکر که ماهان مشکلی نداشته ان شا الله همیشه تنش سلامت باشه. بابت اینکه بهم سر زدی ازت ممنونم.من به امید شما دوستای نی نی وبلاگی دلم شاده.
مامان سوگل
15 اسفند 90 23:25
الهی، تو روخدا مواظب این پسر خوشمله ما باشین، آخه این دختر کش کجا چشماش چپه، فکر کنم دکتر خودش چشماش چپ بوده به این طفلکی گیر داده
خدا رو شکر که بلا دور بوده


چشم حتما
منصور
16 اسفند 90 18:40
سلام اتفاقی وبت را از طریق یکی از دوستان دیدم عالی بود انشالله همیشه خندان باشی اگر دوست داشتی مامانی سری به ما بزم
و کوچلو هم همیشه سرحال باشد مثل مامانش


ممنون که به ما سر زدید منم حتما به دیدنتون میام
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
17 اسفند 90 6:51
سلام.بلا دوره ایشالله.مامانی نگران نباش.ماهیچه های چشم نی نی ها خیلی قوی نیست و تا 2 سالگی ممکنه این موارد پیش بیاد.
بچه خواهر من وقتی نگاش میکردی به نظر میومد چشمش مشکل داره و تو عکسا هم بیشتر معلوم بود.همون موقع 3 ماهگی مامانش پیش متخصص بردش و دکتر گفت چیزیش نیست.
باز هم چند بار دیگه رفت دکترای دیگه و همه همین نظر رو داشتن.خدا رو شکر بعد از دوسالگی رفع شد.
شما هم برای راحتی خیال خودت (از تنبلی چشم)یه متخصص چشم پزشکی اطفال ببر.ایشالله که چیزیش نیست و تو هم از استرس درمیای.

من همین کارو کردم ولی دکتر با اولین نگاه بهم خندید گفت خود شماها هستید که رو بچتون عیب میذارید هیچ مشکلی نداره منم خیالم راحت شد

نایسل
20 اسفند 90 13:55
ایشالله فدات شم بوسسس


خدا نکنه عزیز دلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد