ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهان دستشو میخوره

1390/12/19 15:25
نویسنده : مامانی
835 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

 

امدم بهت بگم که چقدر عاشقتم اخه نمیدونی با کارات منو بابایی رو سر ذوق میاری اخه دوباره بردمت دکتر اخه دیگه منو بابایی از اینکه توانقدر زور میزدی نگران شده بودیم وهم میخواستم به دکترت بگم که خیلی دستتو میخوری وقتی رسیدیم مطب تو انچنان ملچ وملوچی راه انداختی که دکتر با دیدنت کلی خندیدو گفت این نشونه اینه که اقا پسر تون شکمش نفاخ و برات یه دارو تجویز کرد که دیگه زور نزنی و به منم گفت که باید دستکش دستت کنم که به دست خوردن عادت نکنی واقعا دستش درد نکنه از وقتی دارو بهت میدم دست از زور زدن برداشتی ولی تا دلت بخواد باد شکم که خارج میکنی www.smilehaa.orgاونم چی با صداهای خیلی بلند که منو بابایی با تعجب بهت نگاه میکنیم که از نی نی مثل تو بعید باد شکم به این بلندی و بعد کلی میخندیم و وقتی هم دستکش میکنم تو دستت که دیگه دستتو نخوری میبینم نه بابا تو از ما هم زرنگتری با اون لثه های اناری رنگت دستکشو از دهنت بیرون میکشی و شروع میکنی به دست خوردن و منم دیدم که نمیتونم با دستکش کردن تو دستت جلوی خوردنتو بگیرم دیگه دستکش دستت نکردم چون وقتی دستکشو میکردی تو دهنت کلی پورز میرفت تو دهنت ولی همش مواظبتم که دستتو تو دهنت نکنی  وقتی هم دستتو میزاری تو دهنت وقتی دستتو از دهنت بیرون میکشم برای اینکه بزارم این کارو دوباره بکنی کلی برام میخندی و با صداهای جدیدی که از خودت در میاری منو به خنده در میاریاصلا باورم نمیشه که تو نیم وجبی چطوری اینکارارو میکنی مثلا جدیدا وقتی در حال دست خوردنی من سرمو از سمت تو برمیگردونم که مثلا حواسم به تو نیست که خودت خسته بشی و دستتو در بیاری میبینم که تو با صداو جیغ های بامزه ای که تازگی یاد گرفتی که با این کار به ما میخوای بگی که بهت نگاه کنیم یا باهات بازی کنیم در میاری و وقتی بهت نگاه میکنم شروع میکنی به ملچ و مولوچ کردن دستت وبا هر دفعه کشیدن دستت از دهنت کلی میخندی بعضی وقتها انقدر از ته دلت میخندی که نفست بند میاد و تو هم هی دستتو میکنی تو دهنت که دوباره من یا بابا دستتو از دهنت در بیاریم وتو به ما ثابت میکنی که این کارت فقط برای بازی کردن وجلب توجه کردن به خودت انجام میدی ومنم حیفم امد که از این کارت عکس نگیرم و این عکسو گرفتم تا ببینی  

ماهان وقتی داره دست میخوره

وقتی دستشو از دهنش دراوردم کلی خندیده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان صفا
22 اسفند 90 14:20
سلام عزیزم
چه بامزه, وروجک شما حتما خیلی باهوش خاله فداش بشه.. از الان دلبری میکنه
عکس کو؟


خاله جون عکسام پایینه
مامان بهی
22 اسفند 90 15:48
سلام به ماهان خوشمل و مامانش نمیدونم چرا بچه ها دستشونو اینطوری می خورن آخه ترنم ما هم دقیقا همین کارارو می کنه
دستکشم تاثیری نداشتای جانم فدای هر دوتاشون


خدا نکنه بهی جون انشالله نی نی خودت هم میاد اونم دستشو میخوره
مامان پارسا جیگر
22 اسفند 90 16:12
قربونت برم من خوشگلم که اینجوری دست می خوری و خوشحالم هستی الهی من فدات


سلام خاله جونم چه عجب
.::مادرخانومی::.
23 اسفند 90 9:57
من عاشق ملچ و مولوچ کردن بچه هام
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
23 اسفند 90 14:15
سلام.ای جونم شکموی خوشمزه جیگری باب دندون. دندونامو فشار دادم رو همدیگه و مینویسم.اگه اینجا بودی درسته قورتت میدادم. مامانی نگران نباش کام بچه داره شکل میگیره و خوردن دستها تو این زمان طبیعیه.اذیت بچه نکن.
مامان ترنم کوچولو
24 اسفند 90 10:50
سلام عزیزم همونطور که عمه جون ترنمم گفت این فیسقیل ماهم حسابی دست خوره.دستکش گذاشتم اونم خیس آب میکرد دیدم ضررش بیشتر از سودشه واللهتو پست شیطنت هاش نوشتم دیگه.آپیم با عسک


مرسی خاله جون که بهم سر زدی منم حتما میام دیدن ترنم خشگله
مامان سوگل
24 اسفند 90 23:52
سلام ماهان جونم، خوبی، رفته بودم خونه مامانم نبودم که بهت سر بزنم، دلم برات تنگ شده جیگرطلا، میبینم من که نبودم چه کارایی یاد گرفتی قربون اون دست خوردنت بشم من، خیلی دوست دارم


منم خاله جون هم شمارو دوستدارم هم سوگولجونو
مریم مامان عسل
25 اسفند 90 8:44
وای چقدر کارای ماهان و عسل شبیه هه! حتی اون قضیه باد شکم! باورت میشه گاهی شبا که سه تای رو تخت خوابیم! عسل یک صدا های بلندی تولید میکنه که من از خجالت آب میشم! اوایل که حمیدرضا باور نمیکرد کار عسله به من شک کرده بود!!!!! اما کم کم دید نخیر دختر خودشه که همچین مرررردونه باد شکمشو خالی میکنه! امان ازین نی نی ها!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد