ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

ماهان نفسی

چرا اسمتو گذاشتیم ماهان؟

1390/11/25 0:38
نویسنده : مامانی
909 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

میدونم خیلی وقت بود که تو دفتر خاطراتت چیزی اضافه نکرده بودم اخه بعد از فوت وحید پسر عمه اصلا دلو دماغی نبودولی حالا که اومدم میخوام جریان گذاشتن اسم ماهانو برات تعریف کنم این جریان بر میگرده به سال١٣٨٤شکلکهای جالب آروین                  شکلکهای جالب آروین

اخه منو و بابایی وبا هم همکار بودیم جفتمون تو کار موبایل بودیم ولی تو ٢دفتر جدا از هم ١سالی بود باهم کار میکردیم ولی اصلا همدیگرو ندیده بودم تمام ارتباط کاریمون با تلفن بود تو کار موبایل هم همه این نظرو داشتن که خانمهایی که تو این کارن نباید از اسم اصلی خود استفاده بکننن به خاطر همین خیلی ها اسم کاری یا همون مستعار داشتن مدیر دفتر من هم عقیده داشت منم که تازه پا گذاشتم تو این کار باید اسم کاری برای خودم انتخاب کم با منم به خاطر انتخاب اسم به همکاری مدیرم چند اسم تو برگه نوشتیم بعد به قید قرعه اسم ماهان شد اسم کاری من بابایی هم منو فقط به اسم ماهان می شناخت تا این که بعد از یه مدت تو یه جلسه کاری منو بابایی همدیگرو دیدیم خیلی جالب بود بعد از١سال بخوای کسی رو که باهاش تلفنی همکار بودی رو از نزدیک ببینی خلاصه بعد از اون جلسه بابات دلش پیش مامانی گیر کرد بعداز ٢ماه دوست بودن باهم بابا محمد از مامانی خواستگاری کرد تازه اونجا بود که بابا فهمید اسم من ماهان نیست بلکه ماهان اسم کاری منه بابایی که خیلی ادم عاطفی وعشقی بعد از کلی مشکلات من وبابا نامزد کردیم همون روزای اول نامزدی بابا گفت اگه در اینده خدا بهمون پسر بده اسمشو به یاد عشقمون میزاریم ماهان حالا که خدا تو فرشته کوچولو رو بهمون داد بابا اسم قشنگتو گذاشت ماهان امیدوارم پسرم از انتخاب اسمت راضی باشی واقعا اسم ماهان برای منو بابا خیلی خوش یومن بوده امید دارم برای تو هم اینطور باشه

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتداریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
24 بهمن 90 20:47
چه دلیل قشنگ و عاشقانه ای.خیلی جالب بود برام.
اینم از آدرسم که خواسته بودین.
http://mahan1.niniweblog.com/
پایین قسمت نظرات هم که هست.


مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
24 بهمن 90 20:50
خدا رحمت کنه آقا وحید رو.تسلیت میگم.غم آخرتون باشه.
مامان عرشیا
26 بهمن 90 13:08
عزیزم با این وجود اسم زیبای تو بهترین خاطره هارو بیاد مامان و بابا میاره انشاا... نامدار باشی گلم.
مامان آروین
30 بهمن 90 2:41
سلام ممنون از لطفتون شما هم لینک شدید برا افکت دادن به عکس برو به سایتpho.to موفق باشید
مامان ترنم کوچولو
4 اسفند 90 14:48
جالب بود و زیبا.همیشه عشقتون مستدام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد