ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

ماهان نفسی

هدیه های ماهان

1390/12/9 19:07
نویسنده : مامانی
828 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

دیروز مهمون داشتیم ٢ تا از دوستای بابایی امده بودن دیدنت ( عمو میثم و عمو علی )تو هم با دیدنشون با اقو اقو کردنت  و دستو پا زدنت بهشون خوش امد  میگفتی اخه نمدونی که خیلی بلا شدی عمو میثم با زنش و پسر گلش نیکیار امده بود نیکیار خیلی باادبه من خیلی دوستدارم منم تورو مثل اون باادب بار بیارم اخه نمیدونی که چقدر حرف گوش کن بود  امد از من اجازه گرفت تا با ماشینات بازی کنه وقتی بازیش با ماشینات تموم شد مثل اولش سر جاش گذاشت خیلی پسر نازی بود همش ٤سال سن داشت ولی رفتارش و کردارش از سنش بیشتر به چشم میومد هزار الله اکبر خیلی هم شیرین زبان بودفرموش کردم عکس ازش بگیرم تا تو سایتت برات بزارم تا یادگاری برات بمونه انشاالله دفعه بعد که امدن حتما این کارو میکنم خیلی بهمون خوش گذشت راستی خاله فاطمه هم امده بود خونمون مثل همیشه در حال تاپ دادن وبازی کردن با تو بود خیلی تورو دوستداره همه ی دوستداشتنشم از دعاهای منه اخه نمیدونی که وقتی من سر تو حامله بودم همش  عزیزو خاله هات خدا خدا میکردن که تو دختر باشی  اخه نه اینکه خاله نرگس پسر داره میخواستن نوه بعدی دختر باشه ولی وقتی سونا گرافی گفت تو پسری همش تو دلم میگفتم خدایا نکنه پسرم به دنیا بیاد و اینا دوستش نداشته باشن ولی خدا تورو بهم داد  که الان همش سر بقل کردنت  بین خاله ها و داییت دعواست نمیدونی که چقدر دوستدارنت برات میمیرن اللخصوص خاله  فاطمه 

راستی اینم عکسای هدیه هاته

کادو عمو علیا

این بالایی کادوی عمو علی هنوز زن نگرفته ایشالله زود زود زن بگیره تو تیپ بزنی بری عروسیش

کادو عمو میثم وگل پسرش نیکیار

این شب خواب رو هم عمو میثم و خانمش لیلا جون وگل پسرش نیکیار دستشون درد نکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

محمد
10 اسفند 90 12:46
هدیه هات مبارک ماهان خان شاد باشید وسلامت
مامان ترنم کوچولو
10 اسفند 90 14:28
مبارکه عزیزم به سلامتی استفاده کنی خاله
مامان آروین
10 اسفند 90 16:43
سلام مبارکه عزیزم ایشالا به شادی و سلامتی استفاده کنی ممنون از حضور گرم و نظر پرمهرتون
مامان پارسا جیگر
10 اسفند 90 20:50
مبارکت باشه ماهان جونم
مریم مامان عسل
11 اسفند 90 4:46
سلامممم. خاله مریم اومده! ماهان خوشگلم عکسای آتلیه ات رو دیدم میخواستم قورتشون بدم! آخه تو چقدر جیگری پسررر! هدیه هات مبارک! چند روزی نت قطع بود نتونستم بیام. زهرا جون قبول نیست. رمز اون پست عکس سه نفره تونو به من ندادی. بعدم اومدم دیدم اون پست رو حذف کردی!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد