ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهانم روز تولدت باز روز به دنیا امدنتو برام یاداوری کرد

1390/12/10 12:22
نویسنده : مامانی
740 بازدید
اشتراک گذاری

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست 

و هدیه من به تو نازنین قلب مادری است که فقط برای تو میتپد 

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و سومین ماه تولدت را تبریک میگویم 

تولدت مبارک

 

عشقم نمیدونی که چقدر خوشحالم که ٩٠روزه شدی ولی نمیدونم خودت هم این حسو داشتی که 3ماه پیش چنین روزی متولد شدی اخه خیلی برای من و بابا جالب بود تو دقیقا صبح ساعت 3:10دقیقه از خواب با یه گریه کوچیک بلند شدی وهم زمان منو بابا باهم از خواب پریدیم و جفتمون بهت نگاه کردیم وگفتیم چیه تو هم فهمیدی امروز تولدته تو هم با نگاه قشنگت لبخند زدی ویه اقو ..اقو کردی و با یه خنده قشنگه دیگه برگشتی به سمت بابایی نگاه کردی وشروع کردی با بابا صحبت کردن نمیدونم چرا اصلا دوستنداشتی بابا بخوابه وقتی بابا چشاشو میبست تو گریه میکردی خلاصه مارو تا ساعت 5بیدار نگهداشتی و فقط میخواستی باهات بازی کنیم وقتی هم بعد از کلی شیطنت خوابت برد بابا که داش ت ساعت 7میرفت سرکار چشاتو باز کردی و به بابا ذول زدی وباباهم کلی باهات بازی کرد وقربون صدقت رفت ولی با رفتارت کاری میکردی که بابا دلش نمیخواست بره سرکار مثلا وقتی داشت لباس میپوشید تو یجوری حرف میزدی که بابا میگفت:چیه پسرکم دلت نمیخواد بابایی بره سرکار توهم انگار که کاملا حرف بابارو فهمیده بودی هو هو ...اقو اقو میگفتی که بابا برات ضعف میکرد اخه دلبرکم کلی جیگر شدی

ووقتی بابا رفت تو کلی گریه کردی منم هر جوری که میشد ساکتت کردم و اخرم من کلی باهات ور رفتم وخسته شدی وبعد از شیر خوردن به یه خواب شیرین فرو رفتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان اميررضا
11 اسفند 90 12:09
مامان پارسا جیگر
11 اسفند 90 22:44
خدای اطلسی ها با تو باشد * پناه بی کسی ها با تو باشد * تمام لحظه های خوب یک عمر* بجز دلواپسی ها با تو باشد * تولدت مبارک ماهان جونم
مریم مامان عسل
11 اسفند 90 23:57
سلام. 100 روزگیت مبارک جیگررم. وای تو چقدر کارات شبیه عسله ماهانی!
مامان ترنم کوچولو
12 اسفند 90 10:08
عزیزم مبارکه.کار این کومشولوها شبیه همه و همه کاراشون هم دوست داشتنی
مامان سوگل
14 اسفند 90 23:27
مبارکه سه ماهگیت باشه خاله جون، قربونت برم تو هم مثل کوچمولوییای سوگل من بانمک هستی و دلبر بابا


خاله جون خدا سوگل تو برات نگهداره
ilijoon
24 اسفند 90 8:10
سلام ناناز تولدت مبارك انشاالله 120 ساله شي دوستت دارم
مامان محمد فرهام
1 مهر 91 13:12
سلام خاله جونی به ما هم سر بزنید ماشاالله به پسرت
چطوری این قابهای زیبا رو برای عکس پسری گذاشتین
ممنون راهنمایم کنید<







br>
عزیزم رفتم تو سایت فتو این کارو کردم ولی شما ادرسی از خودتون نذاشتید تا من ادرس سایتهارو بهت بدم


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد