ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهان ومسابقه

1392/4/5 14:26
نویسنده : مامانی
838 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

ماهان جونم تو مسابقه شرکت کرده واگه دوستدارید ماهان جزو برندگان این مسابقه باشه فقط شماره153

رو به شماره 20008080200اس ام اس کنید وارای ماهان رو بالا نگهدارید

 

پس به چی داری نگاه میکنی فقط گوشیتو بردار ویه هزینه اس ام اس هدیه ماهان کن پاشو

مهلت ارسال رای هم تا جمعه 18 مرداد روز عید سعید فطر میباشد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نیلوفر
5 تیر 92 18:10
سلام
ای خدا چقدر آخه تو خوردنی هستی،هزارماشالا
مامانی عضو نیستم ولی زیاد از سایت دیدن میکنم
بوسسس



نیلو جونم ربطی به عضو بودن نداره میتونی پیامک بزنی حتی به دوستانتم میتونی بگی فقط با هزینه یک اس ام اس ماهان رو با ارای بالا نگهدار
شادی
5 تیر 92 23:47
سلام زهرا جون، حتما اس میفرستم به علیرضا هم میگم بفرسته، چندروز حالم خیلی بد بود حوصله هیچ کسو نداشتم حتی حوصله علیرضا رو هم نداشتم نمیدونم چه مرگم بود انگاری چندروز افسرده بودم ولی الان خوبم... منتظر عکس های جدید ماهان هستم... زودتر آپ کن


عزیزم ممنون یادت نره ها بفرستیا
فدات بشم نکن لین کارو اونم با اقای همسری
نیلوفر
6 تیر 92 16:34
سلام
بله بله اس ام اس که فرستادم،اونم با خطهای مختلف،اینکه نوشته بودم عضو نیستم مربوط به سوالی بود که قبلا ازم پرسیده بودید،وگرنه مگه میشه به این گل پسریه ماه ماهان رای ندم،محاله
امیدوارم بازم مثل همیشه ماهان برنده بشه
بوسسس



من فدای تو بشم عزیز دلممممممممم
مامان آرش
6 تیر 92 21:11
من عاشق این پسر خوشتیپ شدم.ودوست دارم با هم دوست باشیم.


چشم حتما
شادی
6 تیر 92 23:28
به چندتا از دوستامم گفتم اس بدن، ایشالله که ماهان حتما برنده میشه


مرسی عشقم
مامان بهی
7 تیر 92 20:34
به ما یه سر بزنید پست رمز دار داریمااا
خصوصی داری عسلم


امدم عزیزم
مامان آرتین (الهه)
8 تیر 92 17:05
سلام مامانی اومدم پیشت گله کنم شما که میدونین من چقدر ماهان نفسی رو دوست دارم چند روز ناخوش بودم و نتونستم بیام وبش بهمین دلیل به همه دوستایی که بهم اطلاع رسانی کردن رای دادم غافل از اینکه ماهان منم تو مسابقه شرکت کرده چرا بمن اطلاع ندادین؟
گرچه اونقد دوستش دارم که با موبایل خواهرم بهش رای دادم

خاله جونم من فدای شما بشم
محمد
9 تیر 92 8:07
سلام بر آبجی عزیزم
ممنونم از ابراز همدردی تون.
هیچ وقت غم نبینید
حتما رای میدهم


ممنون عمو محمد
مامان دنیا
9 تیر 92 14:20
وای عزیزدلم چه پسر نازی نازی دارین ایشالا گل پسرتون نفر اول شه منم بهش رأی میدم


ممنون خاله جونم شما لطف دارید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد