ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

ماهان نفسی

تقویییییییییییییییییییم ماهان

1391/1/22 17:23
نویسنده : مامانی
832 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی سلام

شرمنده ام خیلی سعی کردم خودم تقویمتو طراحی کنم ولی نتونستم راستشم بخوای یکی از این مامانای وبلاگی خیلی سعی کرد که به من طراحی تقویم رو اموزش بده ولی من نتونستم بابایی هم که دید من خیلی دوستدارم ازت تقویم هر ساله داشته باشم برات تقویم سفارش داد یه طراح تقویم طراحی کرد دستش درد نکنه بد نشده منم بهت قول میدم برای سال دیگتو خودم طراحی کنم

تقویم ماهان

تقویم پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان عسل
22 فروردین 91 17:07
خیلی خوب شده. مبارک باشه. ایشالا هر روز تقویم امسال براتون پر از شادی و اتفاقای خوب باشه.
اسما
22 فروردین 91 17:23
مبارکه باشه تقویم تون زهرا جونی ، خیلی قشنگ شده ... راستی ماهان جیگری حتما نابغه یا هنرمند میشه ، مثه امیر که متولد 20 آذره ایشاله سال دیگه با هم درست میکنیم ... من تقریبا بلدم ..بوسسسسسسسسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد