ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

ماهان نفسی

گل پسر استقلالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

1391/1/21 14:23
نویسنده : مامانی
761 بازدید
اشتراک گذاری

                                    ماهانم استقلالی شده

مامان یادش به خیر منو بابایی نامزد بودیم رفته بودیم گیشا خرید که یک دفعه چشم به این لباس افتاد اخه مامانی بعد استقلالی به خاطر همین به بابا گفتم بیا اینو بخریم اگه خدادر اینده بهمون یه پسر داد تنش کنیم بابا هم که عاشق پسره نه نیورد ومنم با هزار ارزو خریدمش همیشه نگاش میکردم میگفتم محمد اگه نی نیمون دخترم بشه یک بار اینو تنش میکنم  بابا هم میگفت انشالله خدا بهمون بده سالم باشه هر چی شد شما این لباسو تنش کن حالا هم که خدا این لطف بزرگ و بهم کرد ویه شاه پسر ناز بهم داد لباسو تنت کردم ببین چقدر بهت میاد

پسر استقلالیم

 

ماهان عاشق این عروسکشه ولی داره ابروی هرچی پسره میبره مگه پسرم عروسک بازی میکنه بزار زمین مامانیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ماهان با عروسکش

اینجا میگه ا مامان داری عکس میگری من پاهام لختههههههههههه

ماهان عاشقتم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان پارسا جیگر
28 فروردین 91 19:04
قربونت برم عزیزم با این ژست خوشگلت ببین مامان و بابا از کی به فکرت بودنا
مامان ترنم کوچولو
29 فروردین 91 17:36
ای جونم استقلالی خاله
مریم مامان عسل
29 فروردین 91 18:40
ماهان نداشتیمااااااااااااااااا! من و عسل وباباش پرسپولیسی هستیم!
نگار(مامان سام)
29 فروردین 91 19:55
چه قدر این لباس ها بهت میاد عزیزم.خیلی پسمل خوشگل و نازی هستی.
فاطمه (مامان آیلین)
30 فروردین 91 10:31
اگه دستم بهت میرسیییییید می دونستم چه جوری بچلونمت ... آخه آدم انقدر بامزه ؟ استقلالی شده واسه من ... مامانی یه دونه ماچ گنده از اون صداداراش از طرف من بکن ... من دلم یه ذره خنک شه.
دکمه
31 فروردین 91 8:35
ای خداااااا همسرجان منم آرزوش اینه که سینایی سالم به دنیا بیاد واسه اش لباس تیم استقلال رو بخره و صورتش رو آبی کنه و ببرتش استادیوم!!!!
مامان سوگل
2 اردیبهشت 91 10:19
ای جونم چقدر با احساس بود، خوش به حال پسملیتون که از اول هم به یادش بودین
ilijoon
5 اردیبهشت 91 1:45
واي خداي من خيلي ناز شدي تريپت عشق است
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد