ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهان و اولین ارایشگاه

1391/2/22 12:27
نویسنده : مامانی
1,854 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم عزیزم نفس مامان بزرگ شدی ماشالله هزار اله اکبر خدایا شکرت چقدر به خودم میبالم که خدا منو انقدر دوستداشته که تو گل پسرو به من داده عزیزم الان که هوا رو به گرماست شما هم که خیلی گرمایی هستی و چون موهات خیلی بلند شده بود و همینطور زیر کولر هم عرق میکردی بابایی امروز برد پیش دوستش عمو میثم موهاتو کوتاه کرد انقدر ناز شدی دوستدارم بخورمت

این موهای گل پسر قبل از کوتاهی

جیگر طلا

اینجا تو بقل بابا سر پایی عمو میثم موهاتو کوتاه میکنه

اینجا بعد از کوتاهی موهات امدی تو ماشین پیش مامانی ببین چه ناز شدی

 

جیگرتو مامان بخوره

 

عزیزم بقیه عکسای تو ارایشگاه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان اندیا
22 اردیبهشت 91 23:10
مبارک باشه عزیزم فدات بشم چقد نانازی مامان مهربون روزت مبارک
مامان پارسا جیگر
23 اردیبهشت 91 0:34
قربونت برم من خوشگله خاله مثل ماه شدی انشاء الله آرایشگاه دامادیت
مامان سوگل
23 اردیبهشت 91 1:04
تمام عالم امکان فدایت ای مادر تمام عمر میکنم دعایت ای مادر تمام روزی من از دعای خیر تو بود وحاضرم که دهم جان برایت ای مادر چه خواب های قشنگی زقصه های تو دارم وتا ابد من مسکین گدایت ای مادر چه گیسوان سپیدی چه درد های زیادی واز خدا طلبم من شفایت ای مادر چه رنج ها که کشیدی برایم ای مادر چکار کرده ام عمری برایت ای مادر هزار بوسه به دستت برای این همه مهر هزار یاس سپیدم به پایت ای مادر روزت مبارک
میرزا کوچک خان
23 اردیبهشت 91 8:38
ماشاالله به این گل پسری! روزت مبارکه خانومی!
اسما
23 اردیبهشت 91 17:04
وووووااااااااااااااااااااااای چه ماهان نازی چه ماهان ناناز تری
مامان آیدین
24 اردیبهشت 91 0:10
مبارک باشه عزیزم ماشالا چه جیگر شدی
ilijoon
24 اردیبهشت 91 12:22
بابا تريپت عشق است جيگر مامان جون چرا عنوان پستتون محمد واولين آرايشگاست محمد چرا؟گل پسرمون دو اسمه است؟؟
مامان ترنم کوچولو
25 اردیبهشت 91 20:00
حیف نیست موهاشو کوتاه کردی؟فشن بود کللللللللی
مامان سوگل
31 اردیبهشت 91 23:43
آخی چقدر ناز شدی گل پسر، مبارکت باشه خداییش قدر این مامان مهربونت و بابای با احساست رو بدون که انقدر مهربانانه و با حوصله باهات رفتار میکنن و از ثانیه ثانیه با تو بودن لذت میبرن و برات خاطره هاتو حفظ میکنن خدایا شکرت که به این کودک ناز یه همچین مادر و پدری نصیب کردی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد