ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

تولدت مبارک عشقمممممم

1391/6/15 18:13
نویسنده : مامانی
1,365 بازدید
اشتراک گذاری

تمام وجودم را در قلبم ، قلبم را در چشمانم ، چشمانم را در زبانم


خلاصه می کنم تا بگویم روز تولدت مبارک

 

شکلکهای جالب آروین

 

شکلکهای جالب آروین

 

دستانم گرمی دستانت را می خواهد پس دستانم را به تو میدهم





قلبم تپش قلبت را می خواهد پس قلبم را به تو میدهم




چشمانم نگاه زیبایت را می خواهد پس نگاهم از آن توست





عشقم تمامی لحظات تو را می خواهند وبرای با تو بودن دلتنگی میکنند




دل من همانند آسمان ابری از دوری تو ابری است





درخشش چشمانم همانند خورشید درخشان انتظار چشمانت را می کشند




پس بدان اگر پروانه سوختن شمع را فراموش کند من هرگزفراموشت نخواهم کرد.




عاشـــــــقـــــــــانـــــــه دوســــــتت خواهــــــــــم داشـــــــــــت.

 

محمدم عشقم نمیدونم باید چی صدات کنم همسر نمونه یا بابای مهربون

عشقم همسر خوبم فقط خواستم بدونی که اگه دوستداشتن به اندازه یه ستاره بود تو رو به

اندازه تمام ستارهای اسمون دوستدارم

وهیچ وقت تمام زحماتی که برای من وپسرت میکشی رو از یاد نمیبرم

عزیزم این روز قشنگ زندگیتو از صمیم قلبم بهت تبریک میگم وبهترین هارو برات ارزو میکنم

 

 من به دو چیز عشق می ورزم یكی تو و دیگری وجود تو به دو چیزاعتقاد دارم یكی
 
 
 خدا ودیگری تو من در این دنیا دو چیز میخواهم یكی تو ودیگری خوشبختی تو من این
 
 
 دنیا را برای دو چیز میخواهم یكی تو ودیگری برای با تو موندن تا همیشه دوستت دارم.

عزیزم تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککککک

دوستدارمممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ترنم کوچولو
16 شهریور 91 18:00
تولدتون مبارک.انشالله 120 سال شاد و سلامت در کنار هم زندگی کنید و از زندگیتون نهایت لذت رو ببرید


ممنون خانمی مهربون
نیلوفر
17 شهریور 91 12:18
سلام
تولد بابای ماهای عزیز رو تبریک میگم
امیدوارم همیشه سایه بابا و مامان گلش بالا سرش باشه



مسی ممنون
بابای دوقلوها
18 شهریور 91 8:14
بابای مهربون تولدت مبارک
انشالله سالهای سال شاد و سلامت سیتون بالا سر خانواده باشه


تو مسابقه "نی نی های با حجاب" شرکت کردیم.
زینب زهرا خوشحال میشن اگه بهشون رای بدید.

زمان شروع رای گیری از روز شنبه 1391/06/18 تا پایان روز دوشنبه1391/06/20
ممنون بابای مهربون
وای انقدر ناراحت شدم نتونستم تو مسابقه به دوقلوهای خاله رای بدم اخه ما مسافرت بودیم وقتی امدم رای گیری تموم شده بود ناراحنم
http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php



ilijoon
18 شهریور 91 17:27
تولد بابايي مبارك ان شاالله 120 ساله بشند


مرسییییییییییییی
ilijoon
18 شهریور 91 17:28
خوشحالم كه بالاخره مشگل وبتون برطرف شد خيلي تلاش كردم تا وارد وبتون بشم ولي وبتون باز نميشد موفق باشيد


واقعا خودمو کشتم تا درست شد
ilijoon
18 شهریور 91 17:28
ايليا در مسابقه روياي زيبا شركت كرده خوشحال ميشم بياييد وبه ايليا راي بديد آدرس مسابقه هم تو وبمون هست ايليا شماره 7


ای به چشمممممممممممممممممممم
اسما
19 شهریور 91 17:15
تولد آقا محمدت مبارک عزیزم . الهی که شمع 120 سالگی شون رو درکنار هم فوت کنین :-*


مرسی عشقم اسما جونیییییییییییییییییییییییی
مامان ترنم کوچولو
20 شهریور 91 16:40
سلام گلم نیومدین اینورا؟


چرا امدیم تازه برگشتیم
مامان پارسا جیگر
22 شهریور 91 18:59
هر روز برایت رویایی باشد در دست نه دوردست عشقی باشد در دل نه در سر و دلیلی باشد برای زندگی نه روز مره گی تولدتون مبارک
مریم مامان عسل
23 شهریور 91 16:03
تولد محمد آقا مبارک!
ان شالله که همیشه سایه شون بالای سر شما و ماهان نفسی باشه.


مرسی مریم جونم همچنین خدا اقا حمید شمارو برای جفتتون نگهداره
پارســــــا
24 شهریور 91 11:20
من و پارسا جونم تولد بابا جون ماهان و بهش تبریک میگیم ایشالله که همیشه سلامت و خوشحال در کنار خانواده باشن


مرسی خاله ی مهربونممممممممممممممممم
محمد
25 شهریور 91 10:00
تولدت مبارک آقا محمد
120 سالگیت رو جشن بگیرن


ممنون چه عجب اینورا
ilijoon
26 شهریور 91 21:21
خوشحال شدم به ديدنمون اومديد
چطور وبتونو درست كرديد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام ایلیا جونم از بس که انقدر پیام دادم به این مدیریت نی نی سایت با خواهش وتمنا که یه انتی ویروس نصب کنید اوناهم خیلی زحمت کشییدن وازم خواستن تو قالب وبلاگم بگردم دنبال کلمه ای که گفته بودن وحذف ان خلاصه اخرم 3 روز کل نی نی وبلاگ قطع شد و وقتی هم وصل شد دیدم بله با نصب انتی ویروس خودشون کارو درست کردن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد