ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

تولد9 ماهگیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییت مبارک

1391/6/10 16:39
نویسنده : مامانی
747 بازدید
اشتراک گذاری

بازم شادی و بوسه گلهای سرخ و میخک


         میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک


                      تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا


                                  وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما


                                              تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز


                                                            از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

شکلک های متحرک تولدت مبارک زیبا

وای باورم نمیشه ٢ تا ٩ ماه باهاتم یه ٩ ماه تو دلم بودی حالا یه ٩ ماهه رو چشام گذاشتمش

چشم قشنگ من به هم نگاه کن بزار باور کنم تو فرشته کوچولوی منی که داری روز به روز برای خودت مردی میشه

خدایا نمیدونم چه جوری از داشتن این نعمت بزرگت ازت قدردانی کنم فقط میتونم بگم دوستدارم خدایا دوستدارم هوارتا

وقتی دستات تو دستمه وقتی صدای خندت تو گوشکه وقتی با اون پاهای کوچولوت هی به هم میزنی میگی مامان مامان میفهمم که تو هم فهمیدی مامان تو زیبایی تو غرق شده باور نمیکنه که یه فرشته یه امانتی از سمت خدا داره خدایا کمکم کن کمکم کن از این امانتیت خوب نگهداری کنم

وای پسرم وقتی با اون لبهای قشنگت برای مامان قه قهه میزنی خودمو گم میکنم مغرور میشم به خودم میبالم میگم وای که خدا اگه این دنیایی که توش زندگی میکنیم اسمش دنیاست پس اینکه تو بغلمه چی؟پس این کیه که اگه نباشه دنیاتو نمیخوام

پس بدون دنیای من توییییییییییی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

اسما
12 شهریور 91 18:07
اخ جووووووووووووووووون بالاخره من تونستمبیام وب ماهان نفسی .
جیگر خاله 9 ماهگی ت مباااااااااااااااااااااااارک... الهی که جشن 120 سالگی تو در کنار مامان و بابای جشن بگیری ...بوووووووووووووس عزیزدل خاله :-*


مرسی خاله اسما جونی دوستدارممممممممممممممممم
طاهره مامان امیرعلی
12 شهریور 91 21:19
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


چشم حتما رای ما امیر علی
نیلوفر
15 شهریور 91 16:12
سلام
ماهان دلبرم تولد نه ماهگیت مبارک باشه عزیزم،ایشالا که مراحل رشد و بالندگی رو به همین خوبی پشت سر بگذاری و همیشه سلامت و شاد باشی،مامانی چرا عکس از این جوجو طلا نذاشتید،دلم براش یه ذره شده
بهترینهارو براتون آرزومندم



سلام خاله جونم فدات بشم اینم عکسام به عشق تو گذاشتم
مریم مامان عسل
15 شهریور 91 16:24
9 ماهگیت مبارک ماهان جونم
عشق خاله مریمممممممم
هزار تا میبوسمت.


مرسی خاله مهربونم
مامان ترنم کوچولو
15 شهریور 91 19:27
مبارکه عزیزم.120 سال در کنار هم شاد زندگی کنینوبا جشن دندونی ترنم آپیم
مامان آیدین
15 شهریور 91 23:57
سلام ماهان جون تبریک میگم ایشالا همراه مامان و بابا همیشه سالم باشی گل منیییییییییی عزیزم


ممنون خاله جونم
نیلوفر
17 شهریور 91 12:20
سلام
ممنون از لطفت مامانی گل،آخه من این نفس رو میبینم روحم پرواز میکنه
عاشقتونم



دوستدارم خاله ی غریبه
مامان پارسا جیگر
22 شهریور 91 19:03
میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای ما است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گوییم
عزیزم 9 ماهگیت مبارک خیلی دوستت دارم عشق من روز به روز هم داری شیرین تر و عسل تر و ماه تر می شی خوشگل خاله


ممنون از پارسا شما که جیگرتر نیست
منصوره مامان ماهان
26 شهریور 91 16:33
ماهان جونم. الهی 100 ساله بشی گلم. 9 ماهگیت مبارککککککککککک. ماشالله خیلی نازی گل پسر. دوستت ماهانم سلام میرسونه.


اخ جونم منصوره جون امده پیشم هورااااااااااااااااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد