ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

ماهان نفسی

هورااااااااااااااا ماهانم راه میره

1391/8/15 18:17
نویسنده : مامانی
1,028 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم عشقم همه وجودم بدونه تو نفس کشیدن برام محاله تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

 

انقدر دوست دارم که نگران خودمم
اما باز جونم و میدم واسه با تو بودنم

نه میشه بی تو بمونم نه می دونم که میمونی
همه ی ترسم از اینهیه روزی پیشم نمونی

نگران لحظه هامم که من و بی تو نمی خوان
نگران دستایی که تو نباشی خیلی تنهان

انقدر دوست دارم که نگران خودمم
اما باز جونم و میدم واسه با تو بودنم

بازم ماهان تو 15 این ماهم مارو غافل گیر کرد ماهانم تو تاریخ ٩١/٨/١٥  تو ساعت 17:45دقیقه راه افتاد گام های کوچولوشو برداشت خیلی خوشحالم

عزیزم نمیدونی وقتی یهو دیدم شما دارید با خنده میایید سمتم چشام چه شکلی شد دقیقا این شکلی

سریع زنگ زدم به بابای گفتم نمیدونی چقدر خوشحال شده بود

شبشم رفتیم خونه عزیز وای که داشتن از خوشحالی بال در میاوردن همش اقاجون وعزیز قربون صدقت میرفتن همش میبردنت میذاشتن یه گوشه وبهت میگفتن بیا الهی قربونت بریم تو هم شیطون بلا دلری میکردی وبه سمتشون تاتی تاتی میومدی

خاله فاطمه ودایی که باورشون نمیشد

عزیزم نمیدونی که داری روز به روز من وبابایی رو با اعدا واطفارت میکشی عشقم دیونه وار دوستداریم

جدیدا هر چی میخوری باید به منو بابایی هم با همون دستای کوچولوت بدی اگه نخریم ول کن نمیشیFlowerولی نمیدونم چرا از صدای جارو برقی هنوز میترسیتامیشنوی فرار میکنی

از حرف زدنم که فقط یاد گرفتی اگه چیزی بهت ندیم میگی اخ اخ ومیای میزنی وفرار میکنی دیگه وقت نمیدی بیام وبلاگتو به روز کنم حالا هم سریع عکساتو میزارم تا حواست به من نیست

 

اینجا میدونستی میخوام ازت عکس بگیرم راه نمیرفتی نگام میکردی ومیخندیدی هی میگفتم ماهان بیا مامان ولی تو همش میگفتی اخ اخ یعنی میام میزنمتا

 

اینجا دیگه خودت به تنهایی وایستادی مثل که من با تو کاری ندارم تمام حواسم به پشه کشه

که البته ناگفته نباشه فکر شومی تو سرت بود

اینجا نشون میده که فکر شومت حمله به من بود ببین چه جوری با پشه کش داری میدویی سمتم

توروخدا ماشالله یادتون نره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان علی خوشتیپ
17 آبان 91 13:35
مبارکهههههههههههههههههههههههه ایشاالله گامهای بزرگی در زندگی برداری خوشگلم
نگاری
17 آبان 91 13:44
سلام مامانی
نمی دونی چقدر سرگرم وبلاگت و عکسای خوشگل پسملی شدم
کلی لپاش و بکش و بوس کن از طرف من
همیشه سالم و سرحال باشه


مرسی خاله شکمو منظورم نینیت بودا:&
مامان آرتین (الهه)
17 آبان 91 15:42
واااااای مبارکهههههههه@};
جه خبر خوبی-


مرسی خاله جونم راستی یادم رفت بپرسم پسمل شما راه نمیره
مامان آرتین (الهه)
17 آبان 91 18:49
عزیزم کم کم تلاش کن از خودتون جداش کنی وگرنه هرچی بزرگتر شه سخت تر میشه نخیر پسر ما ی کمی تنبله فقط نشسته میخزه


عزیزم الهی فدات بشم مگه من چی گفتم که میگی پسرما تنبله نشسته میخزه
نیلوفر
17 آبان 91 20:54
سلام
به به مبارک باشه عزیزم،ماهان گلم ایشالا که همیشه تنت سالم باشه و قدمهات استوار باشه،خیلی دوستتون دارم و بهترینهارو براتون آرزوم میکنم



سلام نیلو جونم ممنون که منتظرم نذاشتی
مامان آیدین
17 آبان 91 23:57
اییییییییییی جونم فدات بشه عزیزم ماهان جون میدونستی تو برادر مجازی آیدینم هستی کاراتون مثل همه عزیزمبه امید روزی که از نزدیک ببینیمتون


الهی من قربون داداش گلم بشم
نگاری
18 آبان 91 0:10
بله مامانی
من خودمم لینکت می کنم


ممنون منم با افتخار لینکت کردم
مامان آرتین (الهه)
20 آبان 91 11:35
مامانی ما عکس میخایم از ماهان نفسعزیز دلم لحن من حالت مزاح داره هااااااااااا.بخاطر حرف شما نیست گلم من همه دوستهای آرتین رو به اندازه پسرم دوست دارم و از ناراحتی اونا ناراحت میشم
علی الخصوص ماهان نفس رو بوووووووس


عزیزمی چرا ناراحت بشم عشقممممممممممممممممممممممم
نیلوفر
20 آبان 91 20:16
سلام
الهی دورت بگردم که انقد جیگر شدی و دل منو کلی آب میندازی،اگه بگیرمت یعنی انقد ماچت میکنم که پا به فرار بذاری،بازم تبریک میگم راه رفتنت رو عزیزم
ماشالا،هزار ماشالا ماهان دوست داشتنیه من،مامانی از شما ممنون که با نوشته هاتون و عکسایی که از ماهان عزیز میذارید از دلتنگیمون کم میکنید



مرسی عزیز دلم ممنون که میای بهم سر میزنی همیشه تو یادم هستی تو خاله نمونه ای
مریم مامان عسل
21 آبان 91 5:16
عزیز دلم قربونت برم ماشالله به جونت ماهان نفسی. وای نمیتونم تصور کنم وقتی عسل راه بره تنهایی چقده ذوق میزنم. زهرا عسلم مثل ماهان تا جارو برقی روشن میشه جیغ میزنه و فرار میکنه!!!! ای جونم ببین چجوری راه میره قربون اون پاهای کوچولوت بشم که جون گرفتن. ماشالله. خصوصیتو چک کن گلم.
پری
21 آبان 91 10:53
هزار الله اکبرت بشه عزیزم ماشالله به این قدمای ناز صدقه فراموش نشه مامانی
نگار(مامان سام)
21 آبان 91 12:51
ماشالله آفرین به ماهان جون مبارکه راه رفتنت. ماشالله دیگه بزرگ شدی.
مامان صفا( گلکم)
21 آبان 91 14:04
ماشالله مبارک راه افتادن گل پسری ... بزودی تولدش هم از راه میرسه و حسابی نی نای ناش میکنه.. انقدر مامانی باحال نوشته بود که منم همزمان ذوق کردم کم مونده بود جیغ هم بکشم باور کن..قربون اون پاهای تپلیت بشم من.. خدا حفظش کنه انشالله زیر سایه پدر و ماد ر بزرگ بشه.. اینم بوسسسسسسسسسسس
مامان آرتین (الهه)
21 آبان 91 14:29
وااااااااای اگه پیشم بودی درسته قورتت میدادمعاشق عکس آخریه هستم هزار ماشالا
مامان پارسا جیگر
21 آبان 91 16:49
هورااااااااا مبارکه خاله جون الهی فدات که با اون پاهای خوشگل و تپلیت راه می ری ماشاءالله آفرین زرنگ خاله عشق من همیشه قدمهای بزرگ تو راههای خوب بردار


چه عجب خاله وقت کردی به وب منم سر بزنی منتظرت بودم
مامان ترنم کوچولو
22 آبان 91 16:05
قربون اون پاهای ناز کوچولوت.ماشالله
مامان ترنم کوچولو
22 آبان 91 17:16
با عکس آپیم


چشم خاله جونم
مامان آیدین
23 آبان 91 0:04
اییییییییییی جونم چه بامزه میدونم خیلی خیلی لحظه شیرینی هست بهتون تبریک میگم از طرف من ببوسینش
مریم مامان عسل
23 آبان 91 1:26
زهرا جونم دوباره خصوصیتو چک کن
منظورم از ابرو ریزی همون بود که توی کامنت پست قبلی به جای سال های سال نوشته بودم یال های یال!!!!!

اهان منم کلی خندیدم اشکال نداره خوب ادم تند تند تایپ میکنه متوجه نمیشه
میرزا کوچک خان
23 آبان 91 12:20
ماشاالله.... جووووووووووونم...
بیار بده من این پسملت و بخولم!


سلام خاله خوشحالمون کردی
مامان مانی
25 آبان 91 23:49
سلام عزیزم . عزیزمی قربونت برم .. مرسی که به ما سر زدی . ماهان گلمونو چندتا بوس ابدارش کن ..
مامان پارسا جیگر
2 دی 91 16:35
جیگر خاله من اگه به وبت هم سر نزنم همیشه به فکرت هستم تو عزیز دلمی تو عشق منی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد