ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

ماهان نفسی

11 ماهگیت مبارک عشقم

1391/8/10 16:00
نویسنده : مامانی
822 بازدید
اشتراک گذاری

مرد کوچولوی منماهگیت مبارک

 

روز تولدت شد و نیستم اما کنار تو

 

کاشکی می شد که جونمو هدیه بدم برای تو

 

درسته ما نمیتونیم این روز و پیش هم باشیم

 

بیا بهش تو رویامون رنگ حقیقت بپاشیم

 

میخوام برات تو رویاهام جشن تولد بگیرم

 

از لحظه لحظه های جشن تو خیالم عکس بگیرم

 

من باشم و تو باشی و فرشته های آسمون

 

چراغونی جشنمون، ستاره های کهکشون

 

به جای شمع میخوام برات غمهات و آتیش بزنم

 

هر چی غم و غصه داری یک شبه آتیش بزنم

 

تو غمهات و فوت بکنی منم ستاره بیارم

 

اشک چشاتو پاک کنم نور ستاره بکارم

 

کهکشونو ستاره هاش دریاو موج و ماهیاش

 

بیابونا و برکه هاش بارون و قطره قطره هاش

 

با هفت تا آسمون پر از گلای یاس ومیخک

 

با ل فرشته ها و عشق و اشتیاق و پولک

 

عاشقتو یه قلب بی قرار و کوچک

 

فقط می خوان بهت بگن :.

 

تولدت مبارک

 

شکلک های متحرک تولدت مبارک زیبا

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نیلوفر
11 آبان 91 22:19
سلام
یازده ماهگیت مبارک عزیز،وای که چقده زود گذشت
هوراااااا،دست دست، پیشاپیش تولدت مبارک باشه گلم
همیشه سلامت باشی
کلی بوس از نوع آبدارش



واقعا میبینی خاله این عمرامونه میگذره انگار همین دیروز بود بیبی چکم مثبت شد
مامان آرتین (الهه)
12 آبان 91 12:14
واااااااای جونم ماهان نفس پیشاپیش تولدت مبارکککک
بوووووووووووووووس


مرسی خاله جونم
مامان آرتین (الهه)
13 آبان 91 15:48
مامانی توی چکاپ یک سالگی به ما چیزی نگفتن در این مورد. ولی پیامد این واکسن واسه آرتین خوب نبود غدد لنفاوی گوش و گردن ورم کرد، دکتر و آزمایشو ...... تا اینکه متوجه شدن ورم مربط به واکسنه و چیز خاصی نیست این رو واست نوشتم که اگر اینجوری شد مثل من زیاد نترسی دکتر گفت 80 درصد بچه ها واکنششون در مقابل واکسن یک سالگی اینه. ولی من بخاطر این استرس داغوووووووونم


وای نگرانمممممممممممممممممممممممممممم
مامان آیدین
14 آبان 91 1:21
یازده ماهگی جیگری مبارک واااااااااای یه چند روز دیگه تولدته چه شیرین بود و هست یکسالی که با شما گذشت خدایا حافظشون باش تا همیشه سالم باشن


مرسی خاله مهربونم واقعا چه زود گذشت
مامان آرتین (الهه)
14 آبان 91 12:27
مامانی خصوصی داری


مرسی عزیزم
مامان دانیال جوون
15 آبان 91 19:01
سلام عزیزم ممنون که به یادمی من و دانیال خوبیم فقط این چند وقت لپتابم خراب شده بود و نمیتونستم وب دانیالمو اپ کنم در ضمن 11 ماهگی عسلی هم مبارک باشه گلم از اینکه شنیدم مریض شده خیلی ناراحت شدم امیدوارم همه نی نی ها همیشه سالم باشن.:ببخشید که نگرانت کردم*


اخی خدارو شکر خیلی دلم شور میزنه راحت شدم
مریم مامان عسل
16 آبان 91 4:56
11 ماهگیت عاشقانه مبارک ماهان عزیزم.
دوستتون دارم.


مرسی خاله جونم
مریم مامان عسل
17 آبان 91 3:10
سلام زهرا جونم وای قربونش بشم ماهانم راه افتاده؟
ماشالله! هر بچه ای یه جور پیشرفت میکنه دیگه.
ممنون عزیزم عید شما هم مبارک باشه (با تاخیر)
آره منم شاسی هایی که زدن برامون رو خیلی دوست دارم. مخصوصا اون بزرگه رو.
ایشالا تولد ماهانی هم بهتون خوش بگذره.
ما هم خونمون خیلی کوچیکه اما خوب چون خونوادگیه دوست داشتم همینجا باشه.
ان شالله که این نی نی هامون یال های یال سالم و زنده باشن.




الهی من فدات بشم با اون یال های یال که نوشتی عشقم

مامان بهی
17 آبان 91 10:03
11ماهگیت مبارک باشه عسلممممممممم زهرا جون نگران نباش شبنم و ترنم تهرانن

ممنون بهی جونم خیلی خیالمو راحت کردی
مریم مامان عسل
21 آبان 91 5:11
زهراااااااااااااااااا آبرم رفتتتتتتتتتتتتتتتت سال های سال! توروخدا ببین یه دکمه کنار اون یکی چجوری با آبروی آدم بازی میکنه ها!
مامان پارسا جیگر
21 آبان 91 16:47
11 ماهگیت مبارک عشق من دیگه چیزی نموده به تولدت نفس الهی که همیشه شاد و خوش و سرحال باشی عزیز دلم یه عالمه بوس برای ماهان جونممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد