ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهان و عکس های اتلیه

1391/8/30 23:27
نویسنده : مامانی
1,484 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من مرد کوچولوی مامان امروز تونستم بیام عکسهای خشگل اتلیتو اینجا برات بزارم

نمیدونی که چقدر سعی کردم که بیشتر از این ازت عکس بگیرم ولی خوب نوبت عکاسیت با ساعت خوابت یکی شده بود دیگه هر جوری بود خاله فاطمه ومن وبابایی وخانم عکاس برای گرفتن این عکسات شمارو بیدار نگهداشتیم ولی دیگه اخراش بد قلق شده بودی دیگه اینجا بود که بابا جون گفت :بچه ام واجب تر از عکسه بسه اینم شد عکسهای شما

 

 

 

عزیز دلم اگه عکسات کوچیک هستن اینجا به خاطر لطف عکاس بوده که انقدر حجم عکس و سایزشو کوچیک وکم کرده که نتونیم از روش ظاهر کنیم مجبور شدم عکس که با قطره اب انداخته بودی خودم بزرگش کنم زیاد جالب نشد وبعضی از عکساتم کنار هم اپلود کردم تازشم چند تا دیگه عکسم هست ولی خوب دیدم نمونه هاشو گذاشتم دیگه اونارو اپلود نکردم خوب خواننده عزیز خاله جونی وعمو جونی دنیای مجازی دیدی چقدر پسرم خوشگل شده پس یه ماشالله بهش بگو تا از چشم بد محفوظ باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

زهره مامی ژوان
30 آبان 91 23:41
ماشالله هزار ماشالله چقدر ماهان جون ناز و بامزه س. عکسهاش عالین مخصوصا اون عکسی که با چمدون داره اولیش...


ممنون عزیز دلم
زهره مامی ژوان
30 آبان 91 23:42
یادم رفت آدرس وب لاگ دخترم رو بذارم. به ما هم سر بزنید. خوشحال می شیم...


چشم خاله جونم
پری
1 آذر 91 9:41
هززززززززززززززززززززززززار ماشالله
الله اکبرت بشه خاله جون


ممنون
نیلوفر
1 آذر 91 12:58
سلام
خدای من،هزار ماشالا به ماهان خوشتیپه من،مامانی لطفا از طرف من ماچش کنید،عشقم چقده عکسات خوردنی شده،میام قورتت میدما،خیلی ماهی ماهانم
همیشه پایدار باشی
بوسسس


مرسی عزیز دلم خاله جونم من تو رو خیلی دوستدارم
مامان آرتین (الهه)
1 آذر 91 22:52
هزار ماشالا خاله جون. خدا حفظت کنه خیلی نازی هااااااا
اگر پیشم بودی قطعا گازت میگرفتم.
بوووووووووس

خاله فرار میکنم تا نتونی گازم بگیری
مریم
1 آذر 91 23:34
سلام. ماشاالله خیلی نازه خدا واستون حفظش کنه آدم دلش میخواد بخورش. ایشالله همیشه سایه ی پدرومادرش بالای سرش باشه. مواظب ماهان جون باش من خیلی دوسش دارم و همیشه میام به وبلاگش و هروقت که میام دلم میخواد عکسای جدید ازش گذاشته باشی. بوسش کن عزیزم.

ممنون عزیز دلم خیلی خوشحالم میکنی که به وبلاگ پسر من سر میزنی
مریم مامان عسل
2 آذر 91 16:14
هززززار ماشالله!
چه عکاسی بوده این عکاس و چه آتلیه حرفه ای
ماهان جونم فدات شم خیلی ماه شدی توی همه عکسا گلم کنار ماه هم نشستی که شرمنده اش کنی؟؟
یک سالگیت مبارک نفسسسسسسسسسس


مرسی خاله جونم ممنون عزیز دلم
پارســــــا
5 آذر 91 19:37
وای وای الهی فداش بشم من چه خوشمل شده این جیگر خدای من یه دنیا بوسش کن مامانی از طرف من


مرسی عزیز دلمممممممممممممم
مریم جون
6 آذر 91 17:03
ماشالا خیلی جیگر شدههههههههههههه
د خ م ل ی شکلک.. (✿◠‿◠)
10 آذر 91 3:26
سلام عزیزم امروز بهانه ایست برای تبریک گفتن تبریک روزی که چه عاشقانه برای اولین بار مادر مهربانت تو را در آغوش کشید و چه مقدس است اولین بوسه های تو.....
خاله
12 آذر 91 17:49
عزيزم پسرت خيلي ناااااااااازه ، انشالله هميشه سالم باشه ، دوست دارم بچه منم اين شكلي بشه هههههههههههه، عكسهاش هم واقعا قشنگ بود
مامان علی خوشتیپ
15 آذر 91 7:31
آی قربونش بشمممممممممممممم...ماشاالله خیلی خوشگلن عکساش.البته با وجود خوده نازنینش خوشگل شدن
مامان علی خوشتیپ
15 آذر 91 7:32
راستی آخرش موفق نشدم اون بازیگر رو ببینم...جالبه چندتا از همکارا هم گفتن علی شبیهشه...یادت هست اسمش چی بود؟کنجکاو شدم ببینمش.میخوام تو نت سرچش کنم


نه عزیزم یادم نمیاد از دستش دادی کپی علی جون بود
مامان عاطفه
1 دی 91 22:10
وای چه خوشگل . اسم آتلیه رو میشه بگین . البته خوشگلی مال ماهان جونه ها


عزیزم جواب دادم
مامان پارسا جیگر
2 دی 91 16:39
وای چقدر ناز شدی نفسی عکسات فوق العاده قشنگ و زیباست هربار بیام این پست رو چند بار می بینم خیلی نازی خاله جون هزار ماشاءالله
نازی
10 دی 91 16:53
سلام ماهان قند عسل.آخییییییییییییی قربونت هزار ماشالاه چقد ماهی شما. میبوسمت. آخ عاشق بچه ام بخصوص اینجوری خوشکل باشه.مامانی واسش اسفند دود کن.
متین من
13 بهمن 91 1:40
ماشالا خداحفظش کنه پسرنازی دارین وعکس هاش هم خوشکله


ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد