ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

ماهان نفسی

عاشورا حسینی

1391/9/1 16:06
نویسنده : مامانی
991 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام من به محرم, محرم گل زهرا

 

به لطمه های ملائک, به ماتم گل زهرا

 

دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم
بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم
فردا که کسی را به کسی کاری نیست
دامان حسین اگر نگیرم چه کنم

 

 

 

پسرم امسال ٢سال که تو عزای حسینی شرکت میکنی عزیزم دیشب برای اولین بار بردمت بیرون اخه پارسال تاه به دنیا امده بودی فقط تونستی تو نذری من وبابا جون شرکت کنی وبقیه روزها رو تو خانه کنار من بمونی ولی از همون سال عاشق زیارت عاشورایی هر وقت صدای خواندن زیارت عاشورا به گوشت میرسه اروم وساکت گوش میکنی

 

دایی امیر حسین که واقعا عاشق محرم وامام حسینه نمیدونی که چه  جوری وبا چه حسی شبا میره هیئت دیشب من وعزیز وخاله فاطمه رفتیم یه سری بهش بزنیم هوا سرد بد تا شما چشمت به علم افتاد نمیدونم چرا همش دوست داشتی بوسش کنی همش بهت میگفت ماهان جان این نشانه امام حسینه بوسش میکنی دیگه شما ول کن نبودی دایی هم چفیه اشو از رو شونش باز کرد وانداخت رو سر شما که گوشاتون یخ کرده بود وکنار علم هیتشون از جفتتون عکس گرفتم ولی هنوز تو فکرم که چرا تو انجوری الم رو بوس میکردی ویه صدایی از خودت در میاوردی یا حسین ماهانم رو زیر سایت دوستدارم حسینی بارش بیارم کمکم کن

 

ا یام عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین

  

 برهمه شیعیان و شمادوستای عزیزم تسلیت باد

 

التماس دعا

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نیلوفر
2 آذر 91 10:56
سلام ماهان عزیزم امیدوارم همیشه امام حسین و ائمه نگهدارت باشن مامانی ما هم التماس دعا داریم روزاتون قشنگ
مامان ترنم کوچولو
4 آذر 91 20:18
قربونت برم خاله.مارو هم دعا کن. چه ملوس شدی با اون لباسا.
زهرا جون التماس دعا


چشم حتما
مامان ترنم کوچولو
4 آذر 91 20:19
آپیم خاله
مامان محمد فرهام
5 آذر 91 14:00
سلام میشه به وب ما سر بزنید محمدفرهام توی مسابقه شرکت کرده لینک هم توی وب زیر عکسشه
رای گیری از ساعت 24 به بعد امشب هست
هر وب اجازه دو رای داره
ممنون که میایین


چشم حتما


وای خاله ادرس نذاشتی
پارســــــا
5 آذر 91 19:39
عزاداریتون قبول ما رو هم دعا کنید اقا ماهان پارسا جونو هم دعا کن ناناز خاله
این پسر مثل همیشه ماه شده


همچنین برای شما قبول حق
ای به چشم
ثمین
6 آذر 91 14:09
سلام عزیزم
عکس دلبندتون در مسابقه محرم دنیای نفیس
با کد 49 شرکت داده شده


ممنون عزیزم
علی خوشتیپ
6 آذر 91 15:19
سلام خاله جون .عزاداریهاتون قبول.من تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کردم...کدم 35 هست اگه دوست داشتین به من و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدین ممنونم
مامان پارسا جیگر
2 دی 91 16:40
قبول باشه ماهان عزیزم انشاءالله که همیشه امام حسین نگهدارت باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد