ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

ماهان نفسی

پسرم تولدت مبارک مرد شدی 1 ساله شدی

1391/9/10 10:28
نویسنده : مامانی
1,073 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولدت مبارک

مبارک مبارک تولدت مبارک

بیا یه ارزو کن بعد شماتو تو فوت کن

بیا کنار من باش      بیا هم نفس من باش   

بیا باهم باشیم تا     بریم تو اوج ابرا

برم شکر بگم امروز    شدم تو عشقت پیروز

مبارک باشه امروز   بشی هر ساله پیروز

دلم رو به تو دادم   عزیزم هدیه امسال

دیگه هستی صاحبش  واسه هر روز وهر سال

تولدت مبارک عزیزک نفسک عروسکم

پسرم هنوز باورم نمیشه ١سال گذشت

هنوز دردهای که سر وول وول خوردنت تو شکمم رو حس میکنم هنوز صدای گریه تو اتاق زایمانم تو گوشمه هنوز حس اولین باری که تو اغوشم کشیدمت واز وجود خودم بهت شیر دادم تو بدنمه هنوز اولین باری که ٣٠ روز از بودنت کنار من وبابایی میگذشت واولین ماهدونگیت بودوما تو ذوق وشوغ بودیم جلوی چشامه یادمه اولین واکسنت که ٢ ماهگی بود تنم میلرزید وقلبم درد میگرفت که میخوان سوزنت بزنن رو حس میکنم که امروز همه اینا به یه شکل دیگه در امدن

شیطنتات تو خونه وزدن من وبابایی به خاطر ندادن وسایلی که میخوای صدای گریه هات وقتی ازمون کمک میخوای تا بری جایی مثل روی مبل کشیدن اغوشم وقتی بدو بدو میای بقلم فدات بشم وحالا ٣٦٠ روز از بودنت در کنار من وبابایی که تونستی زندگیمونو به یه خانواده تشکیل کنی ودیگه رو کارت عروسی ها ومهمونیها نمیزنن با بانو مینویسن با خانواده که من همیشه لحظه این روزها رو میکشیدم گذشت

وحس عجیبی دارم که ١ سال از مادر بودنم میگذره پسرم امید دارم که ازم راضی باشی اگه وقتی از روی نق نق کردنهای الکیت عصبی شدم ویه کوچولو سرت داد زدم منو ببخش

امیدوارم امسال وهر سال دیگه که کنارت هستم بهت افتخار کنم وتو تک تک مراحل زندگیت موفق و موئد باشی دوستدارم مادرانه وخالصانه تولدت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ترنم کوچولو
11 آذر 91 11:21
مرد کوچولوی نازنین.1 سالگیت مبارک. ایشالله بری مدرسه و دانشگاه و دکترا و تشکیل خانواده بدی و ما همچنان باهات باشیم و بهت تبریک بگیم.


وای خاله میشه ما تا اونوقتها با هم بمونیم الهی امین
سحر
11 آذر 91 12:17
مبارکههههههههههههههههه هورا ماهان گلمون 1 ساله شد


مرسی عزیزم
مامان آرتین (الهه)
11 آذر 91 13:09
تولد تولد تولدت مبارکککککک خدا حفظت کنه ماهان نفس دیر فهمیدم تو مسابقه شرکت کردی
سحر
11 آذر 91 13:11
عزیزم چه پسر نازی داری....واقعا اسمش برازندشه......تولدشم مبارک......الهی بگردم همین فسقلی رو پشت فرمون شیر میدی؟هههه
نیلوفر
11 آذر 91 14:34
سلام وای که چقد دلم براتون تنگ شده،ماهان جونی تبریک بابت اولین سالروز تولدت،مامانی جون به شما هم تبریک بابت مادر شدنتون اونم مامان چه نازنینی،خدا ایشالا نگهدارتون باشه میبوسمتون
اسما
11 آذر 91 14:43
مرد کوچولــــــــــو تولدت هزاران بار مبارک عزیزدلم ... ایشاله 1200000 ساله بشی و زیر سایه مامان و بابای مهربونت به بهترین ها برسی . از طرف من کلی ببوس ماهان نانازم رو
مریم مامان عسل
13 آذر 91 16:26
ماهانی مرد کوچولوی ما یک سالگیت مبراک عزیزم. همه ی ما و مخصوصا مامان وبابا خیلی به داشتنت افتخار میکنیم عزیزم.الهی صد و بیست ساله بشی.
مامان علی خوشتیپ
15 آذر 91 7:26
تولدت مبارک خوشگل نازنینم.الهی 120 ساله بشی و سایه مادر و پدر مهربونت همیشه بالاسرت باشه
مامان پارسا جیگر
2 دی 91 16:42
امروز با شکوهترین روز هستیست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد
و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد
به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی تولدت مبارک




niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد