ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

ماهان نفسی

پنجمین سال گرد ازدواجمون

1391/9/15 0:09
نویسنده : مامانی
1,168 بازدید
اشتراک گذاری

خوشبختی من در بودن باتو است و روز رسیدن به تو تقدیر خوشبختی من است

تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی

زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا

روز یکی شدنمان را از صمیم قلب تبریک میگویم

همسرم امروز بهترین روز وعاشقونه ترین ساعت های عمرم برام یادوری شد
 

محمدجان ، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را

شکر می کنم که ما را با یکدیگر آشنا کرد . آرزو می کنم در لحظه لحظه زندگی مشترکمان در کنار

فرزندمان عاشقانه و صادقانه به پیوندی که بسته ایم تا ابد وفادار باشیم

 شکلک های محدثه

 

عزیزم امروز وقتی صدای در زدنت امد با یه ذوقی در رو بروت باز کردم دیدم که اون چهره زیبا وهمیشه خندونت زیباتر شده وخندانتر یه کیک خوشگل دستت بود وبا دوتا هدیه الهی فدات بشم که خسته وکوفته بعد از کار با جاری همیشه مهربونم مینا جان رفته بودی برام هدیه خریده بودی یه عطر خیلی خوشبو   کولواتر  وهدیه دومم برای پسرمون یه گوشی تلفن خیلی بامزه خریده بودی که دست از تلفن خانه برداره الانم که دارم تایپ میکنم بوی عطری که برام گرفتی کل خونه ومشامم رو پر کرده عزیزم بیش از اندازه میخوامت ومیپرستمت

ومنم به علت یه مشکل کوچولو از خریدن هدیه جا موندم وفردا برای خرید هدیه میرم بیرون ومیام برات اینجا مینویسم که چی خریدم برات عزیزم

اینم عکس کیک قشنگی که برام گرفتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

کیانا خانم
16 آذر 91 23:12
سلام زهرا جان، سالگرد ازدواجتون مبارک باشه از صمیم قلب بهتون تبریک میگم. توروخدا زودتر عکسای جدیده ماهان رو بذار، من هرشب میام میبینم هنوز عکس جدید نذاشتی خیلی حالم گرفته میشه، زودتر چندتا عکس جدید ازش بگیر و بذار تا ببینم. حتما ببوسش ازطرف من.
نیلوفر
17 آذر 91 19:09
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون رو تبریک میگم،امیدوارم همیشه در کنار هم خوب و خوش باشید بهترینهارو براتون آرزومندم
مامان آرتین (الهه)
17 آذر 91 19:22
ایشالا سالهای سال در کنار هم شاد و سلامت باشین
مامان ترنم کوچولو
18 آذر 91 12:18
مبارکه عزیزم 120 سال در کنار هم سلامت و شاد زندگی کنید انشالله. آرزومند آرزوهای زیبایتان
مریم مامان عسل
22 آذر 91 14:39
سالگرد ازدواجتون مبارکککککک.
عاشقانه هاتون پایدار زهرا جون و محمد آقا.
خدا شما سه نفر رو برای هم حفظ کنه.
چه کیک خوشگلی!


مرسی یه عالمه بوس
مامان پارسا جیگر
2 دی 91 16:47
يک تکه بلور از جنس حضور / يک ياس سپيد از رنگ اميد
با هرچي وفاست از سوي خدا / همه تقديم شما باد
زهرای عزيزم این روز فراموش نشدنی و قشنگ رو به هر دوتون تبریک می گم
سالروز ازدواجتون مبارک انشاءالله که همیشه کنار هم خوش و خرم و سلامت باشید.



ممنون یوسف گم گشده:
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد