ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهان شیطونک عاشق لبو وماکارانی

1391/9/19 14:32
نویسنده : مامانی
1,934 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشقم مرد من مرد کوچولوی مامانی

عزیزم راستی شما پنجمین مروارید کوچولوتم بی خبر در امده اصلا مامان نمیدونه کی این مروارید از صدفش پریده بیرون هر وقت که بوده مطمئنم بین تاریخ٣٠ابان تا ١٠ اذر بوده اخه من هی چک میکردم میدیدم زیر لثته ولی نمیدونم کی زده به این قشنگی بیرون خلاصه بگم مبارکه مبارکه مبارکه

حالا بریم سر شیطون بازیهات که تمومی نداره

شما هنوز حرف زدن رو یاد نگرفتی ولی هر چی رو بگیم حالیته مثلا اگه بگم قهرم سریع میای منو محکم میبوسی ویه گاز کوچولو هم ازم میگیری اگه بگم بدو به بابا زنگ بزن میری سریع پیش گوشی تلفن وبا صدای بلند ای و ای و وسریع میزاری رو اسپیکر وداد میزنی که بیام شماره رو بگیرم و اصلا اجازه نمیدی من اول باکسی صحبت کنم باید شما یه دل سیر حرف بزنیPhil 01 بعد اجازه بدی ماهم حرف بزنیم اگه صحبت مامان پشت تلفن زیاد طول بکشه خیلی خونسرد میای گوشیرو قطع میکنی ویه چیزی زیر زبونت میگی و میریشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے به همین راحتی من میمونم حاجو واج

همچنان از صدای جارو برقی وحشت داری مثل منکه دارم جارو میکشمشما همش میدوی اینو میدویی اونوراخرشم میبینم یهو جارو برقی کار نمیکنه میبینم بله دوباره اقای خونسرد رفته از پیریز کشیده

 از راه رفتنتم هر چی بگم کم گفتم اصلا خسته بشو نیستی یه سره میری اون اتاق این اتاق اشپزخانه دستشویی تازشم جلوی در حیاطم میری ولی نمیتونی درو باز کنی همه چی رو هم از دستت قایم میکنم ولی شیطون بلا شدی نمیدونم از کجا پیداش میکنی هر چیرو هم دستت نرسه تا جایی که بشه خودت تلاش میکنی مثلا زور میزنی بری بالای مبل تا دستت بهش برسه یا اینکه رو اون انگشتهای پای کوچولوت وایمیستی که مامان دورت بگردهچاکریم

عاشق رانندگی هستی تا میشینم پشت فرمان چه من چه بابا میای بقلمون پشت رل بلند میشی برای خودت دنده رو تکون میدی فرمونو میچرخونی وبا صدای گان گان گان رانندگی میکنی کلی هم ذوق میکنی ماشینم جلوت باشه از بس دیدی من یا بابایی میگیم اه برو دیگه شما هم هی اه اه میکنی دقیقا کارامونو تکرار میکنی جیگر طلا

عزیزم موقع غذا وردنم که برسه میدویی سر سفره تا ببینی مامان قاشق و چنگال رو کجا میزاره تا سریع قاشقتو برداری وخودت شروع کنی به خوردن36_1_51.gif چه خوردنی نصف بیشترشو پخش ومقدار کمیشو خودت میخوری

موقعی ام که بابابا جون میریم خرید انقدر اعدا واطفار داری که حد نداره یهو داد میزنی یهو میخندی یه وقت اصلا دوستنداری بیای پایین از بقل بابا ولی بعضی مواقعم که دوستداری خودت راه بری دیدن داره عاشقتم

عزیزم همچنان عاشق موس وکامپیوتری  

حالا دیگه بریم سراغ عکسها

عزیزم عاشق ماکارونی هستی اونم خودت بخوری

 

وای که هر وقت خودم وعزیز لبو پختیم به شما تعارف کردیم نه نیاوردی

اینجا تو پاساژ دست بابارو گرفتی داری از مغازه ها دیدن میکنی

 

 بقیه ادامه مطلب

 

 

 

جیگر ماکارونی خوردنت

اینجا لبو رو ورداشتی از بشقاب مامانی منم بهت گفتم ای دزد شماهم منظورمو فهمیدی زدی زیر خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

نیلوفر
19 آذر 91 15:26
سلام
مامانی لطفا برای این عسل خان اسپند دود کنید،یادتون نره ها
هزار ماشالا،یعنی لذت میبرم از دیدن عکسای این نیم وجبیه دوست داشتنی که واقعا دل منو با کاراش برده
ماهانم خیلی ماهی،خیلی دوست دارمت،ایشالا که همیشه سلامت و در پناه خدا باشی



خاله نیلوفر عاشقتم ندیده خیلی دوستدارم
کیانا خانم
19 آذر 91 23:04
سلام زهرا جان، خدا واستون حفظش کنه ماشاالله روز به روز داره شیرین تر میشه البته من که هرروز نمیبینمش اما عکساش که اینو میگه. ایشالله دامادیشو ببینید. توروخدا عکس جدید زیاد ازش بذار خواهش میکنم نظرامونم بخون. من سالگرد ازدواجتون رو هم تبریک گفتم اما فکرکنم نخوندیش. منتظر عکسای جدیدش هستم. فعلا خدا حافظ عزیزم

عزیز دلم ممنون که بهم سر میزنی
گلم چرا نظرتو خوندم ولی چون این شیطونک نمیزاره به تک تکتون جواب بدم بدون جواب تاییدشون کردم بازم مرسی
میرزا کوچک خان
20 آذر 91 17:22
ای جونم...
میگم فقط ماهان نیست که عاشق لبو و ماکارونیه! منم هستم هااااا


ای جونم بفرما با هم بخوریم
مامان آرتین (الهه)
22 آذر 91 0:30
هزار ماشالا خاله جون روز به روز نازتر میشی آرتین من هم عاشق ماکارونی هست


این لطف شمارو میرسونه:^
نگاری
22 آذر 91 14:28
سلام مامانی
اخی پسرت دیگه مردی شده
یه ساله شده
اخی نازی ببین چجوری می خوره


ممنون خاله جون که بهم سر زدی
مریم مامان عسل
22 آذر 91 14:40
قلللیونش بشم من با این سلیقه ی غذایش.
لبو دوست داری جیگر؟؟
شیرین کاریهاتو عشقهههه


قوبونت خاله جونم
مامان محمدرضا
22 آذر 91 20:46
ماشالله تلفن رو قطع میکنه
منصوره مامان ماهان
23 آذر 91 0:32
عزیز دلم مبارک باشه دندنت گلم. الهی همیشه سالم و شاد باشی خوشملک. بوس
کیانا خانم
23 آذر 91 0:58
سلام زهرا جان، من چندتا از عکسای ماهان رو با فتوشاپ یه تغییراتی روشون دادم چطوری واست بفرستمشون؟؟؟؟ البته هنوزم دارم رو بقیه عکساش کار میکنم. چطوری بهت بدمشون؟


عزیز دلمی ممنون راستی کیانا جون شما وبلاگ نداری از کجا با وبلاگ ماهان من اشنا شدی خیلی خودتونو تو زحمت انداختید عزیزم به ایمیلم بفرست ممنون میشم
www.mohammad0500500@yahoo.com
مامان آیدین
23 آذر 91 1:09
سلام ماشاالله مرد مامانش میخواد ورزشکار بشه میخوره تا همیشه قوی باشه قربونش برم خاله دیدی پای پسرم اوووف شده خیلی اعصابم بهم ریخته


اره عزیزم دیدم جیگرم کباب شد
رجبی
23 آذر 91 14:09
سلام دوست عزیز لطفا به آدرس وبلاگ ما هم سر بزنید و با سفارش تقویم برای خود و خانواده هدیه شگفتوری برای سال نو به آنها هدیه دهید.

حتما
کیانا خانم
23 آذر 91 22:55
سلام. من خیلی تو اینترنت میگردم و بیشتر دنبال عکس نی نی های خوشگل هستم که اتفاقی وبلاگ ماهان شمارو دیدم و خداروشکر که وبلاگشو پیدا کردم. عکسا تقریبا 30 تا هستن شنبه برات میفرستم چون هنوز 4 تاش مونده که درستشون کنم. زحمتی نیست عزیزم ماهان جیگرمنه دوست دارم عکساشو با فتوشاپ یه تغییری بدم. شنبه میفرستمشون


عزیزم مجردی یا متاهل
کیانا خانم
24 آذر 91 14:50
سلام. عکسا دقیقا 40 تا هستن شنبه میفرستم واست. اگر خوشت اومد چندتاشو بذار تو وبلاگش.


عزیزم ممنون
میخواستم همین 10 تا رو بزارم تو وبلاگش باشه منتظر بقیه عکساش میمونم بعد با افتخار میزارم تو وبلاگش
کیانا خانم
24 آذر 91 23:18
سلام زهرا جون، 10 تا از عکسارو فرستادم اگر 10 تاش بهت رسید همین جا یه پیامی بده تامطمئن بشم که ارسال شدن یانه؟


عزیزم عکسها رسید ممنون گلم
کیانا خانم
25 آذر 91 0:21
من هنوز مجرد هستم 20 سالمه ایشالله خدا یه پسر خوشگل و شیرین مثل ماهان شما بهم بده. ماشالله هزار ماشالله مثل قند میومنه. حتما ببوسش


انشالله یه شوهر خوب با یه نی نی توپول موپولی از ماهان منم خوشگلتر::8کک
کیانا خانم
25 آذر 91 0:46
45 تاشونو فرستادم عزیزم امیدوارم خوشت بیاد. دوستتون دارم هم خودتو هم جیگرتو. البته اگر اشکالی نداره ماهان جیگر منم هستم بخدا خیلی دوسش دارم از خدا یه پسر مثل ماهان میخوام


عزیزم ممنون گلم منم شمارو دوستدارم
کیانا خانم
25 آذر 91 13:08
سلام، زهرا جان یه خواهشی ازت دارم چندتا از مطلب های وبلاگ ماهان رمز دارن من چندروزه میخوام رمزشونو ازت بگیرم اما روم نمیشه، میشه رمزارو به ایمیلم بفرستید؟ یکیش صفحه 5 ماهان و گردش پارک 2 تاشم صفحه 6 من و بابایی و عاشقت میمونم صفحه 6. اگر مشکلی نداره به ایمیلم بفرستید. ممنون میشم

برات فرستادم عشقم
کیانا خانم
25 آذر 91 13:42
یه دونه عکس دیگه هم فرستادم به ایمیلت. اگر رمزارو بفرستی واسم ممنون میشم گلم.


مرسی گلم مرسی
ninipics
25 آذر 91 14:12
با سلام و عرض ادب
اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم...
ماهان جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم

www.ninipics.blogfa.com
چشم حتما




niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد