ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

ماهان نفسی

کیانا جونم یه دنیا ممنون

1391/9/25 15:38
نویسنده : مامانی
1,882 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروینسلام من امدم با ششمین دندونم 6مرواریدمم تو تاریخ 23/9/91بیرون زد هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خوب امدم که بگم خاله کیانای عزیز دستت درد نکنه کیانا خانم❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ خاله ای که تو دنیا ی مجای پیداش کردم اصلا ندیدمش ولی خیلی بهم لطف داره نشسته با حوصله کل وبلاگ منو دیده وتمام عکسهای منو به صورت فتو شاپ درست کرد خواستم اینجا ازش تشکر کنم❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ خیلی خیلی ممنون خاله گلی❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤یه دنیا بوس برای و خاله جونم

 

شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

کیانا خانم
25 آذر 91 16:58
خدارو شکر که خوشت اومد بلاخره یه جا به درد خوردم آخه همیشه بی خاصیت بودم. بابت رمزا هم خیلی ممنونم لطف کردید. عکسای جدید ماهانو زودتر بذار عزیزم میدونم روز به روز بزرگتر میشه و قیافش تغییر میکنه. منتظرم هروقت وقت کردی چون میدونم شیطونک بهت فرصت نمیده.

باشه خاله جونی حتما عکسای جدید میزارم بازم ممنون
کی گفته بی خاصیتی بگو بدم ماهان با 6 تا دندوناش تیکه تیکش کنه
نیلوفر
25 آذر 91 21:18
سلام
آخ خدا ما که هلاک این گل پسری هستیم اینجا هم خاله کیانا زحمت کشیده عکسای شما رو با سلیقه تغییر داده و یه جا این همه ماهان جونی میبینیم که دیگه روح از بدنمون جدا میشه،آخ که من به قربون ماهان خوشگلم برم که انقد دلبره،هزار ماشالا
بهترینه بهترینهارو برات آرزو دارم قشنگم



سلام خاله جونم شما وخاله کیانا یه دونه اید شما همیشه با کامنتهای زیباتون منو شاد میکنید
خاله کیانا
25 آذر 91 23:01
قربون 6 تا دندوناش برم من. فرداشب یعنی شب 2 شنبه ساعت 11 و 10 دقیقه من آنلاین هستم خوشحال میشم بیای تا باهم چت کنیم البته اگر وقت داری. آدرس ایمیلت چی شده؟ مگه همون محمد0500500 نیست؟


عزیزم ادرس ایمیلم www.mahan0500@yahoo.com
گلم اون برای کارمه
محمد
26 آذر 91 13:58
ماشاءالله به ماهان خان

چه عجب اقا محمد
مریم مامان عسل
27 آذر 91 5:15
واااااااااااای ماهانی خوش بحالت چه خاله مجازی هنرمند و مهربونی پیدا کردی!!!!
خیلی عکسا رو ناز و قشنگ درست کردن و البته با سلیقه!
دست خاله کیانا درد نکنه.


مرسی مریم جونم
میرزا کوچک خان
28 آذر 91 23:22
الهی موش نخوره اون دندونا رو.... ماشاالله....
خاله کیانا
28 آذر 91 23:42
مریم خانم شما لطف دارید عکس های جدیدم خوشگلترن چون قاب عکس هاش قشنگتر از قبل بودن البته اگر زهرا جان خوشش بیاد اونارو هم میذاره که ببینید

پارسا امپراطور كوچولوي مامان و بابا
29 آذر 91 9:47
من خيلي وقته تقريباً هر روز به وبلاگ ماهان جون سر ميزنم وبلاگ قشنگي داره هزار ماشاالله به اين گل پسر خوشكل و تپليتون اگه دوست داشتين به وبلاگ پارساي منم سر بزنين خوشحال ميشيم


ممنون خاله جونم که سر زدی بهمون کاش ادرس پارسا جونو گذاشته بودی برامون:
مامان آرتین (الهه)
29 آذر 91 11:00
وااای واای وااای این خوشگل پسر کیه؟؟ کاش کنار من بود اونوقته که دیگه آثاری از لپاش دیده نمیشد عاشششششششششقتم


خاله ماهان مگه لپی هم داره همش اب شده
محمد
29 آذر 91 15:29
دو قدم مانده به رقصیدن برف یک نفس مانده به سرما و به یخ چشم در چشم زمستانی دگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما یلدا پیشاپیش مبارک
رجبی
29 آذر 91 17:24
سلام دوستان. من طراحي تقويم کودکان انجام مي دهم لطفا به وبلاگ من هم سر بزنيد. شايد بتونم کمکتون کنم. http://calenderbaby.persianblog.ir, http://taghvimkood.persianblog.ir
نگاری
2 دی 91 16:59
اخی
چه عکس های خوجگلین
البته ماهان جونم به خودی خود هم کلی خوشگله


مرسی مهربونم
مامان ترنم کوچولو
3 دی 91 10:14
خوکشل بودن خوکشل تر شدن عکسا. دستشون درد نکنه واقعا
sama
3 دی 91 14:08
mashallah azizam
الهه
18 دی 91 9:50
همیشه وبلاگتون رو میبینم
هر دوتون خیلی دوست داشتنی هستید
وبلاگتون هم عشق ازش میباره
خدا خانواده کوچکتون رو برای همیشه پر از عشقو محبت و با سلامتی نگه داره


مرس عزیز دلم لطف دارید شما
مامان علی خوشتیپ
18 دی 91 15:02
آخی چه خوشگلن...دست کیاناجان درد نکنه
مامان پارسا
5 بهمن 91 17:15
سلام
ماشاله پسل خوشگلی دارید
خدا حفظ کنه


مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد