ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

ماهان نفسی

یلدات مبارک

1391/9/30 18:20
نویسنده : مامانی
1,329 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام تاج سرم همه کسم نفسم

مامان فدای شما بشه دومین شب یلدای زندگیتو بهت تبریک میگم گل پسری تو هندونه شب یلدای من وبابایی

عزیزم امسال خانه مامانی دعوت بودیم همه عموهاتم انجا دعوت بودن با خاله ودختر خاله های بابا جون حسابی جمعمون جمع بود گلمونم که شما باشید سبز بود

الهی مامان فدات بشه که اصلا اذیت نمیکردی همه چیز شب یلدا مثل هندوانه اجیل میوه کتاب حافظ همگی وسط سالن پهن بودن ولی هم سارا دختر عموت وهم شاداب نوه خاله بابا دست میزدن بهشون ولی شما مثل مرد کوچولوها کنار بودی تا بهت تعارف نمیکردن دست نمیزدی خلاصه از همه دلبری میکردی همه بهم میگفتن هزار ماشالله پسر فهمیده وخوبی داری منم سریع برات اسپند دودو کردم عزیزم انقدر با دختر عموهات وپسر عموهات بازی کردی که اخرش یهویی امدی رفتی بقل مامانی وگرفتی اروم خوابیدی وببخشید نتونستم ازت عکس بگیرم چون مهمان زیاد بود زشت بود برم وسط شروع کنم از شما عکس بگیرم ولی اولش یه چندتایی گرفتم تا یادگاری برات بمونه تا شب یلدای دیگه بای بای

این هندونه تاز از اب رسیده با باباش رفته ارایشگاه موهاشو کوتاه کرده حمام کرده هندونه شده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هیراد و عمه لیلاش
3 دی 91 21:09
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه *
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید


عزیزم رای دادم به هیراد گلمون

نیلوفر
3 دی 91 21:32
سلام
عسلم چه هندونه شیرینی هستی شما یعنی میخورمتا،ماهانم امیدوارم:
هندوانه رویاهایتان شیرین
انار موفقیت هایتان پر دانه
پسته خاطراتتان خندان
قصه ی زندگیتان خوش
و عمرتان چون شب یلدا بلند باد


دوستدارمزیاد خاله نیلوفر خودمی
خاله کیانا
3 دی 91 23:04
خییییییییییللللللللللی خوشگله هم خودش هم لباسش ماشالله ماهان بزرگ شده یه لحظه نشناختمش چون موهاشم کوتاه کرده قیافش تغییر کرده. ماشالله به این گل پسر که چقدر شیرینه کاشکی منم درآینده پسر گیرم بیاد آخه دختر زیاد دوست ندارم.


باشه از همین حالا دعات میکنم
خاله کیانا
3 دی 91 23:05
خواهش میکنم همتون دعا کنید پسر گیرم بیاد


بزار باباش گیرت بیاد بعد
خاله کیانا
5 دی 91 13:21
زهرا جان اتفاقا باباشم داره پیدا میشه ولی هنوز چیزی معلوم نیست تا ببینم قسمت چی باشه.


انشالله عروسی افتادیم دیگه
هیراد و عمه لیلاش
5 دی 91 15:42
عزیزم ممنون از لطفت
پسملی نازی دارید براش اسفند دود کن


چشم عزیزم
ghazal
7 دی 91 13:05
الهيييييييييي...ماشاا...
الهي من فداش بشم....



خدا نکنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد