ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهان در 13ماهگی

1391/11/10 0:03
نویسنده : مامانی
1,443 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلک های محدثه جون

سلام به روی ماهت ماهان مامان

عزیزم نمیدونم باید از کجا برات بگم از چی بگم فقط میتونم بگم که روز به روز که بزرگتر میشی شیطنتاتم بزرگتر و خطرناک تر میشه مثلا میری سراغ سشوار بر میداری میاریش میزنیش به پریز برق وروشنش میکنی تا موهاتو سشوار کنی

یا وقتی من یا بابایی پشت رولیم با زوری که داری دنده رو عوض میکنیمجبورم بشینونمت کنارم کمربندتم ببندم وبه گریه های اولیت عکس العملی نشون ندم وطاقت بیارمگریه

اخه بد عادت شدی همش باید تو بقلمون باشی اونم فقط پشت رل هر کس نشسته باشه دارم ترکت میدم

جارو برقی هم که روشن میکنم اول باید بدم به شما تا شما اول جارو بزنید بعد اگه خسته شدید بدید به من

وای که خسته میشم از بس جمع اوری میکنم اول میری سراغ اشپزخانه لباس های لباسشویی رو میریزی بیرون بعد ظرف های کابینت زیر سینکو بعد اتاق ها شروع میشه بعد که دعوات میکنم میگه چه خبر پا میزاری به فراربعد هی میری پشت دیوار قایم میشی هی منو نگاه میکنی ببینی میخندم یا نه

بیچاره بابایی از دستت جای سالم به تن نداره تا از سرکار میاد به جای بوس کردن لپاشو گاز میگیری یا با پشه کش میفتی به جونشبرعکس این تصویر دقیقا

چیزای خوبم یاد گرفتی تو خانه بدون پوشک بگردی وقتی بهت میگم مامانی جیش داری بدو بریم دستشویی میدویی سمت دستشوییالهی من فدات بشم

یاد گرفتی پای تلویزیون بشینی برنامه کودک ببینی وهمونجا دراز بکشی وبخوابی

هر چی تو خانه هم گم کنیم تو سطل اشغالی پیدا میکنیم مثلا گوشی خاله فاطمه بیچاره خانه رو زیرو کرد من گفتم انداختی حتما تو سطل اشغالی رفتم دیدم بله

 

راستی برای دایی امیر اخرش دست دسی رو بهت یاد داد برای اولین بار تو تاریخ 91/10/14دیدم باذوق داری دس میزنی قربونت برمتشویق

دیگه تا اینجا بسه اخه دیونه شدم هی نوشتم شما امدی زدی داغون کردی برم تا دوباره نیومدی سراغ عکسات

 

اینجا جارو میکشی


اینجا داری برنامه هدهد که عاشقشی نگاه میکنی

اینجا داری دیگه از حال میری گفتم مامان لالا نداری برگشتی خواب الو نگام کردی

اینجا هم باز با بابا جون در حال خوردن بلالی

عاشق بلالی چه مدل مکزیکیش چه ساده اش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

میرزا کوچک خان
18 دی 91 20:51
جووووونم....
ماشاالله پسر گل....


چه عجب خاله جون اینورا
خاله کیانا
19 دی 91 0:50
سلام. بلاخره عکس جدید گذاشتی من دیگه داشتم دق میکردم روزی 3 بار میومدم میدیدم چیزی نذاشتی خیلی حالم گرفته میشد. خداروشکر که آپ کردی، داره شبیه باباش میشه زهراجون، حتما ببوسش، خیلی دوستتون دارم


منم شمارو دوستدارم
خاله کیانا
19 دی 91 0:58
زهرا تو آخرش منو میکشی تورو خدا اینقدر دیر به دیر آپ نکن، به خدا میدونم فرصت نداری درکت میکنم ولی در اولین فرصتی که پیدا کردی بیا و دل منو شاد کن. مرسی گلم.

حالا شاد شد تازه اپ کردم دیجهههههههههههههههه:
خاله کیانا
19 دی 91 1:02
زهراجون واست 19 تا عکس فرستادم، نرسیدن؟؟؟؟؟؟؟ تورو خدا اگر رسیدن یه ایمیل بده. ممنون میشم


رسیدن عزیز دلم ممنون گلم
مامان آرتین (الهه)
19 دی 91 1:31
وااای وااای وااای اونقد دوست دارم که میخام درسته قورتت بدم جیگر طلای من
مامانی از ریخت و پاش و خستگی نگو که دلم خونه


منم شمارو دوستدارم
مامان ترنم کوچولو
19 دی 91 10:31
قلبونت برم شیطونک ورووجک نمیدونی هر بار با خوندن توصیفای مامان و دیدن عکسات کلی قربون صدقت میرم..خدا خودش حافظ شما و همه نی نی ها

خدا نکنه قلبونم بری
الهی امین
نیلوفر
19 دی 91 12:29
سلام
14 ماهگیت مبارک باشه عزیزم،مامانی یه دفه مارو انقد ذوق زده میکنی فکر مارو هم بکن قلبمون ضعیفه ها،وروجک خان چقد با شیرین کاریات مارو میخندونی،ایشالا که لبای خودتم همیشه خندون باشه،مامانی خوش به حالتون با وجود یه ماهه بی نظیر مثل ماهان
خدا همیشه نگهدارتون باشه



خدا یدونه از این شیطوناشو قسمتت کنه
نگاری
19 دی 91 13:31
اخی وروجک ول وله
خسته نباشی مانانی


ممنون
فاطمه (مامان آیلین)
20 دی 91 10:20
قررررررررررررررربوووون تو برم من الهیییییییییی که انقد خوردنی هستی عزززززیییییزم اینقد دوس داشتم از نزدیک ببینمت که نگو
مامان پارسا جیگر
23 دی 91 10:42
14 ماهگیت مبارک باشه عزیزم قربونت برم که اینقدر شیطون و بلا شدی اینقدر هم آقا که تو کارای خونه به مامانی کمک می کنی
خاله کیانا
24 دی 91 0:34
ایمیل هام نمیان؟؟؟؟؟
مامان آیدین
24 دی 91 8:52
ماشاالله هزار ماشاالله واسه خودش مردی شده چیه مامان بده پسرمون داره کمکت میکنه حوصلت تو خونه سر نره سشوار میزنه تا همیشه خوشتیپ باشه قربونش برم
نانی
26 دی 91 8:18
ماشااله چه پسمل نازی خدا حفظش کنه
خاله کیانا
27 دی 91 15:27
تحویل نمیگیری نه یه اسی نه یه ایمیلی، جریان چیه؟ یعنی حتی 2 دقیقه هم فرصت نمیکنی یه ایمیل یا یه اس بدی؟ بی وفا شدی


عزیزمی گلم این چه حرفیه شما تاج سری
خاله کیانا
29 دی 91 18:55
دقیقا موقعی که خیلی بهت احتیاج دارم کم پیدا شدی
دختر عمو زهرا
30 دی 91 2:01
وای جیگرتو بخورم ک امروز خونه ی عمو محسن کلی خوردمت.ایشالا همیشه سالم باشی نفسم


مرسی عزیزم
مامان مصطفی و مهسا
1 بهمن 91 8:38
ماشاالله به این پسر گلت خدا برات حفظش کنه عزیزم
مامان ترنم کوچولو
1 بهمن 91 11:49
پست جدید با عکس میخوایم یالله دلمون تنگیده خب براتون
نیلوفر
2 بهمن 91 21:25
سلام دلم کلی براتون تنگیده،ماهان نفسی کجایی؟ امیدوارم هر جا هستید سلامت و شاد و موفق باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد