ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهان در پایان13 ماهگی

1391/11/6 0:02
نویسنده : مامانی
1,992 بازدید
اشتراک گذاری

AS_SweetDreams-xhello.jpg

سلام شاه پسر مامان

ببخشید دیر به دیر وبتو اپ میکنم به خدا نمیدونم چرا جدیدا تند تند سرما میخوری دوباره انفولانزا از پسر عمو و دختر عموت گرفتی هنوز که هنوز اب دماغت به راههشکلک های محمد

انقدر هم شیطون هستی که نمیدونم به کدوم کارت برسم مریضیت یا شیطنات(50)

جدیدا هم که هر کاری بابا جونی میکنه عین اونو انجام میدی مثلا گوشی موبایل رو میگیری دستت از پذیرایی به اتاق خواب از اتاق خواب به اشپزخانه راه میفتی وگوشی رو هم زیر گوشت وهمینطوری صحبت میکنی وبا دستتم اشاره میکنی دقیقا عین خود بابا تا خسته میشی میای گوشیرو میدی بهم و میگه اه اه یعنی خسته شدمMad Majidonline

جدیدا هم نمیذاری ازت عکس بگیرم تا میخوام عکس بگیرم همش پشتتو بهم میکنی ویه چیزی زیر لب میگی فکر کنم بهم میگی جلف که از هر چیت عکس میگیرمImage170

عزیزم تازه یادت افتاده که با شیشه شیر چیزی بخوری تو این ١ سال لب به شیشه نزدی ولی حالا عشق میکنی وقتی بهت اب میوه تو شیشه میدم سریع میای ازم میگیری ومیدویی جلوی تلویزیون ولو میشی وشیشه رو میخوری الهی من فدات35

عاشق بلندی وکارهای خطری هستی اینم دقیقا خصوصیات اخلاقی باباست که اصلا ترس نداری بر عکس من همش میگی منو بزارید رو چهار پایه وایستم وقتی هم دوچرختو تو خونه میبینی خودت میری روش وای میستی وشروع به دست دسی میکنی تازگی هم تلاش میکنی بری رو فرمونش وایسی5وقتی هم میگم مامان این کار خطرناکه ونمیزارم دقیقا عین همین شکلک یه دست به کمر وبا یه دست شروع میکنی منو دعوا کردنMad Majidonline

جدیدا عصرها با مامان فوتبال بازی میکنی من با پا شوت میکنم تو با دست تا میام منم با دست پرت کنم داد میزنی که نه یعنی من با پا بزنم عاشق توپ بازی هستی انقدر جیگر بازی میکنی که وسط توپ بازی میپرم بقلت میکم وبوس بازی میکنم

جدید بابا ومامان رو راحت دیگه تلفظ میکنی اگه رو مد باشی

غذا خوردنی هم که دیگه قاشق ولیوان رو خودت دست میگیری دوستنداری من وبابا بهت غذا بدیم باهم جنگ داریم سر غذا خوردن تو هی میخوای بپاشی منم حساس

اصلا بعضی وقتها یه کارهایی میکنی من متعجب میمونممثلا یه چیزی میارم بخورم به بابا تعارف میکنم بابا دلش نمیخواد یهو شما میای از دستم میگیری میبری میدی بابا که مثلا بابا هم بخوره یا اینکه مثلا وقتی بابا توخونه هست یه کاریی میکنی من دعوات میکنم میری با بابا شروع میکنی بازی کردن هر چقدر صدات میکنم محلم نمیذاری حتی میام پیشت روتو بر میگردونییا اینکه وقتی خونه رو جارو میزنم یه چیزی میخوری میریزی زمین میترسی دعوات کنم بدو بدو میری جارو نپتون رو میاری میکشی خلاصه همیشه منو هاج وواج میذاری عشقم(40)

عاشق بلند کردن وسایل سنگینی بعضی وقتها تعجب میکنم که چقدر زور داری مثلا شیشه سس ١ کیلیویی رو بلند میکنی با سسش میاری یا جارو برقی رو از دستش میگیری میکشی یا همون دوچرختو بلند مکنی پرت کنی وقتی عصبی میشی ولی نمیتونی فقط قیافتو قرمز میکنی34وعصبی

خلاصه هر چی بگم کمه بریم سراغ عکسات

niniweblog.com

اینجا دولا شدی از لای پا منو صدا میزدی

niniweblog.com

اینجا هم خونه عمو محسن هی میخوای هواس منو پرت کنی بپری مگه من میزارم از این کارا بکنی

niniweblog.com

ببین چه جوری بالای دوچرخت وایمیستی

بقیه ادامه مطلب

niniweblog.com

اینجا رفتیم امام زاده حسن ولی نمیزاری عکس ازت بگیرم روتو بر میگردونی

niniweblog.com

niniweblog.com

مراحل بالا رفتن از دوچرخت اول فکر شم

niniweblog.com

بعد یا علی از ماهان مدد

niniweblog.com

حرکت دوم

niniweblog.com

حرکت سوم

niniweblog.com

حرکت پایانی

niniweblog.com

اینجا هم کارتن مورد علاقت پخش شد از تلویزیون بی خیال شدی لم دادی کارتون نگاه کردن

الهی مامان فدات بشه عزیز دلممممممممممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

نیلوفر
6 بهمن 91 11:41
سلام
وایییییی خدا چقدر دلم براتون تنگ شده بود،ماهان جونی آخه شما چقدر شیرینی وروجک،چقدر خندیدم از دست کارایی که مامانی از شما نوشته،دیگه عکس اول رو که دیدم ریسه رفتم انقد که کارت بامزه اس،عزیزم مواظب خودت باش مگه نبینمت
یه عالمه بوس



خاله کیانا
6 بهمن 91 14:59
سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم. چه عجب آقا ماهان اومد با عکس های جدید، زهرا تیغ تو دستم بود که اگر آپ نکردی رگمو بزنم مواظب باش دیر به دیر میای من آخرش خودکشی میکنمااااااااااااااااااا. عکسایی که واست فرستادمو بدون قابشونو نداشتی؟؟؟؟


عزیزم وقت نکردم ببینم بزار بگردم اگه بود میفرستم
خاله کیانا
6 بهمن 91 15:06
زهرا جان فکرکنم اشتباه کردی باید مینوشتی پایان 14 ماهگی نه 13 ماهگی، توروخدا مواظبش باش نذار از جایی بپره آخه من خیلی از پریدن بچه ها میترسم اصلا بهش اجازه نده از جایی بپره، بازم ممنون که آپ کردی گلم. بوووووووووووووسسسسسسس


مرسی درست گفتی
خاله کیانا
6 بهمن 91 15:07
منتظر عکس های جدیدش تو قاب عکس های جدید باش عزیزم. I Love You


مرسی عشقم
مامان بهی
6 بهمن 91 16:38
چه بزرکگ شده ماهان جونمممممممممممممم
کارای خطرناک نکن عزیز خالههههه
زهرا جون از طرف من ماچش کن


باشه عشقم باشه
مامان آرتین (الهه)
7 بهمن 91 14:24
واااااااااااااااای عجب بلایی شدی نفس خاله
دلم واست یه ذره شده بوووود


میبینی خاله جونش
میرزا کوچک خان
7 بهمن 91 16:37
ای جاااااااااانم.... ماشاالله گل پسرخاله... موشی بیاد بخوردت...
مامان ترنم کوچولو
8 بهمن 91 10:16
ای جوووووووووووووووووووونم قربونت برم پسرک شیطون بلا کلی دلم برات تنگولیده بوووووووووووووووووووووووووود تذنم هم دقیقا همین طوره صجبت با موبایل و دعوا کردنش.
عسل20
9 بهمن 91 12:00
درسته من اشناتون نیستم اما وبلاگتو دوس دارم خدا بچتونو زیر سایه شماو همسرتون حفظ کنه


قربونت برم عسلمممممممممممممم
خاله کیانا
10 بهمن 91 15:59
ماهان جان 15 ماهگیت مبارک عزیزم. عاشقتمممممممممممممممممم.
ریحانه
15 بهمن 91 1:24
خیلی ماهان نازی داری....خدابرات حفظش کنه خانمی....بااجازت لینکت میکنم تاهمیشه ماهانت وببینم......


ای کاش ادرس میذاشتی منم میدیدمت
ریحانه
15 بهمن 91 13:48
البته من هنوزمادرنشدم.....باشه ادرس میذارم گلم


ممنون میشی انشالله
اشراقی
13 خرداد 92 14:40
سلام وب خوبی است امیدوارم فرزندتان صحیح وسالم در کنار خانواده روزگار را به خوبی وخوشی سپری کند ودرتمام مراحل زندگی موفق وپیروز باشند . دوستدار تمام فرزندان ایران
اشراقی


ممنون از لطفتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد