ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

ماهان نفسی

ماهان شده برای خودش اتیش پاره

1391/11/25 1:42
نویسنده : مامانی
1,294 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامانقلب

خوبی عشقم ببخشید که دیر به دیر میرسم وبتو اپ کنم به  خدا همش منتظر بودم این اکسپلورر درست بشه تا بتونم برات شکلکم بزارم دیدم نه درست بشو نیستدل شکسته

جونم برات بگه که هنوز برای مامان خوب ودرست حرف نمیزنی ولی خوب ودرست و اساسی شیطونی میکنی زبان

غذا خوردنتم که دوباره شده یه مشکل اساسی برای من یه روز خوب میخوری یه روز نه حرصمو در اوردیزبان

هر روز هم تا 12 ظهر خوابی بابا مشکل داره با خواب شما همش میگه بیدارش کنم تنبل میشه منم هر کاری میکنم بیدارت کنم عصبی میشیشیطاندوستنداری از خواب پاشی ولی شیر هم میخوری نه اینکه گرسنه یه کله بخوابی حالا موندم چیکار کنمسوال

منشی تلفنی همه خونه هایی که میریم شما هستید چه خونه خودمون چه خونه عزیز چه خونه مامانی اول باید شما حسابی با طرف حال احوال کنی بعد یه دل سیر دعواش کنی بعد گوشی رو بدی به صاحب خونه والا اینم برای خودش عالمی شدهچشمک

شناختت رو وسایلها هم دقیق شده مثلا اگه بریم یه جا مهونی تمام گوشیهارو بزاریم یه جا شما دونه دونه گوشی هایی که برات اشنا هستنو بر میداری ومیدی به صاحبش خیلی برامون جالبه فقط دقیقا گوشی های اشنارو بر میداریاز خود راضی

عاشق بلندی هستی اصلا نمیترسی همش دوستداری بندازیمت بالا یا بزاریمت رو چهار پایه خلاصه جاهای بلندماچ

گربه از گربه هم اصلا نمیترسی تا در خونه باز میشه چون مامان خیلی به گربه ها غذا میده همینجوری 7 یا 8 تایی گربه ها میدون جلوی در شما هم بدو بدو میای تا باهاشون بازی کنی ولی مامان نمیزارهکلافهشماهم از دستم عصبانی میشیدوقت تمام

مردکوچولو شدی برای خودت وقتی کنار مامان تو ماشین میشینی دیگه وقتی میگم مامان جان بشین رو صندلی اقا پلیسه دعوام میکنه ببینه تو بغلمی پشت رول میشینی کنارم ووقتی ضبط رو برات روشن میکنم سر تکون میدی به حالت کیف کردن از اهنگ وجاهایی که منم با صدای بلند با اهنگ هم خونی میکنم شماهم بلند بلند زمرمه میکنید اینجاست که مامان دلش برات ضعف میرهخوشمزهماچ

 

بازی کردن رو خیلی دوستداری چند وقت پیشم برای اولین بار بردیمت شهر عجایب کلی کیف کردی همش دوستداشتی بازی کنی  ما هم قول دادیم پسر خوبی بشی هر هفته بیاریمتزبان

 

خلاصه هر چی از کارات بنویسم بیشتر تو چشمی دیگه بابایی دعوام میکنه ببینه همش کاراتو با جزئیات مینویسم میگه بچم از دست کارای تو مریض میشه منم چیکار کنم خوبیول

بریم سراغ عکسات

اگه گفتید داره کجا میره

معلوم شد اره زبان

اینجارو داره پیش پیش میکنه گربه بیاد نزدیکش

عشق من اماده داره میشه بره خونه عزیزش

تا رسید خونه عزیزش از فرداش تو خونه تکونی کمکش میکنه

اینجا هم داره جارو میکنه برای عزیزش

اینجا هم تو سرزمین عجایب با دختر عمو سارا داری کیف میکنی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

نیلوفر
25 بهمن 91 12:59
سلام
ماهان عسلم دورت بگردم که شیطونیاتم دوست داشتنیه و من کلی حظ میکنم با خوندنشون و بیشتر دلم برات ضعف میره،هزار ماشالا وروجک جونی که انقد شیرینی
ایشالا که همیشه تنت سالم باشه قشنگم



عاشقتم خاله نیلو همیشه منتظرت هستم تو هم با امدنت غافلگیرم میکنی
مامان آرتین (الهه)
25 بهمن 91 17:24
سلام خوشگل خاله خوبی؟ خییییییلی شیطونی دلم میخاد درسته قورتت بدم زهرا جون مدل غذا خوردن و خوابیدن پسر من هم همین مدلیه
شبها دیر میخابه و تا ساعت 11 خوابه وقتی هم بیدارش میکنم عصبانی میشه


دوستدارم خاله جونم
مامان ترنم کوچولو
25 بهمن 91 23:06
ماشاااالله عزیزم
قربونت برم خاله ای مهربون که با پیشی دوستی ومنشی تلفنی شدی و.........
دوستت داریم


منم دوستدارم
مادر خانمی -مادر آسنات
28 بهمن 91 0:54
سلام نازی ماشا الله چه پسر با نمکی دارید خدا حفظش کنه


مرسی عزیزم شما لطف دارید
مامان شراره
29 بهمن 91 14:13
اي جانم ماشالله چقدر خوش تيپ وناز شدي تو.ماماني اسفند يادت نره


ای به چشم اسفند هم دود میکنیم
ناهید
29 بهمن 91 14:43
سلام دوست قدیمی.خوبی؟ماهان جون خوبه؟دیگه به ما سر نمیزنی.به وبم سر بزن نیاز به کمکت دارم .ممنون میشم کمکم کنی.گل پسرتو ببوس


سلام دوستم خوبی امدم کمکم بی بو بی بو

:
نیلوفر
30 بهمن 91 11:39
سلام
عزیز دل امیدوارم تو نظر سنجی اول بشی
برای ما که فقط ماهانی اوله
بوسسس



خاله نیلو تو چه نظر سنجیییییییییییییییییییییییی:؟
مامان امیر محمد
1 اسفند 91 0:26
سلام خاله حون من تو مسابقه شرکت کردم و باری برنده شدن به رای شما احتیاج دارم ممنون میشم به سایت زیر بری وبه کد515 امیر محمد رای بدی
http://shahrekhatere.niniweblog.com/
رای ذاذی حتما خبرم کن


محدثه
1 اسفند 91 11:00
سلام

ماشااله چه آقاپسر گلی داری تقریبا با محمد من همسنه
به ما هم سر بزنید خوشحال می شم


سر زدم عزیزم
فاطمه (مامان آیلین)
2 اسفند 91 10:59
سلام نفسی ! اینقد خوشم میآد گوشی رو میگیری و حسابی طرفو دعواش میکنی که نگو ...ماشالا
مامانش غصه نخور بچه ها همشون همینن یه روز خوب غذا میخورن یه روز نمیخورن


من که عاشق ایلین خاله هستم بی شک
مامان صفا(گلکم)
2 اسفند 91 15:00
عزیزززززززززززززززززززززززززززم فدای آتیش پارگیت... آقاشدی ها ماشالله قدهم کشیده... نمی خواین براش آستین بالا بزنین...مامانی بزا بخوابم بابا حال میده .. از طرف یه خاله تنبل

ای جونم خاله جون
چیه دختر سراغ داری برامون
نیلوفر
3 اسفند 91 18:16
سلام
مامانی جشنواره زیباترین دختر و پسر نی نی وبلاگ رو منظورم هستش
یه عالمه بوس تقدیم به این گل پسریه زیبا



مرسی عزیزم خوخنگم یادم رفت براش تبلیغ کنم
خاله کیانا
4 اسفند 91 0:12
سلام عزیزمممممممممممم، قربونت برم الهی چقدر بزرگ و خوشگل شدی، زهرا جون اسفند یادت نره ها، من یه هفته اینترنت نداشتم این یه هفته به اندازه یک سال واسه من بود بدون اینترنت زندگی خیلی سخته، خودت که میدونی همیشه اولین نظرو من میدادم اما یه هفته قرنتینه بودم.خدا روشکر مشکلم حل شد و فعلا کامپیوترم درسته


عزیزم مهم اینه که تو قلبمونی
خاله کیانا
4 اسفند 91 0:17
زهرا جون چرا نمیذاری ماهان با گربه ها بازی کنه؟ مگه چه اشکالی داره؟ البته من خودم خیلی از گربه بدم میاد چون اگر یه بار بهش غذا دادی عادت میکنه و دیگه ول نمیکنه همیشه منتظره تا بهش غذا بدی، ولی واقعا واسم سواله که چرا نمیذاری با گربه ها بازی کنه؟؟؟؟

کیانا جان موی گربه اگه خدایی نکرده بره تو دهنش یه مریضی خیلی بدی میگیره به خاطر همین نمیزارم باهاش بازی کنه بعدشم گلم این گربه ها حدود 5 سال بهشون غذا میدم از 1 گربه تبدیل شدن به 14 تا گربه بعدشم تو مجتمع ای که مازندگی میکنیم اکثر حیوان دوستن یا سگ دارن یا گربه اصلا به گربه ازار نمیرسونن بهشون همه غذا میدن منم همیشه غذایی بمونه بهشون میدم بعضی وقتها میبینم گرسنه ان میرم براشون سوسیس میخرم
مامان آرتین (الهه)
8 اسفند 91 14:41
زهرا جون کجایییییییی؟ دلتنگیم هااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد