ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

ماهان نفسی

مامان خیلی ناراحته:(:(

1392/1/24 16:21
نویسنده : مامانی
1,055 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی عموها وخاله های مهربون نی نی وبلاگی و نی نی سایتی ببخشید که نمیتونم عکس های جدید از ماهان نفسی مامان بزارم اخه نمیدونم که چرا تمام عکسهای ماهان از کامپیوترم پریده خیلی غصه دارم دارم از ناراحتی دق میکنم حالا پسرم اگه عکسهات برنگرده من هیچی از این 16 ماهگی تو عکس ندارم جز این وبلاگ پسر مامان دعا کن که بتونه عمو مهدی همه عکسهاتو برگردونه

 

خاله نیلوفر وخاله های دیگه منو ببخشید که نتونستم جواب کامنتهای زیباتون بدم به خدا خیلی ناراحتم به خاطر عکسهای ماهان کلی عکس جدید ازش انداخته بودم یهو همشون نیست شدن دعا کنید پست بعدی عکسهای ماهان برگشته باشه گلباران میکنم وبلاگ رو با عکسهای قشنگ پسرمدل شکسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان بهار(آفتابگردون)
24 فروردین 92 16:40
سلام عزیزم.........انشالله که عکس ها برگرده ولی هیچ وقت عکس های مهم و تو کامپیوتر نگه دار.......سی دی کن بذار کنار


عزیزم تو دعا کن عکسها بر گرده من غ ...میکنم دیگه تو کامپیوترم عکس بریزم
مامان ترنم کوچولو
24 فروردین 92 17:05
سلام عزیزم ایشالله پیداشون میکنی. میدونم چه حسی داری الان.

انشالله برگشتن زودی بریزشون رو سی دی.


:روم سیاهه پیش ماهان
نیلوفر
24 فروردین 92 21:17
سلام
عزییییزم خیلی ناراحت شدم،ایشالا که با ریکاور برگرده،آخ که حیفه عکسای ماهان جونم پاک بشه،منم دعا میکنم درست بشه و وبلاگ گل پسری با عکسای ناز و قشنگش به روز بشه
یه عالمه بوس


خاله جونم فدات بشم عکسها برنگشت دعا کن یکی دیگه گفته من میتونم اگه نتونه

شیدا
24 فروردین 92 23:21
سلام، غصه نخور عزیزم ایشالله برمیگردن ولی از این به بعد هر عکسی ازش میگیری وقتی گذاشتیشون داخل کامپیوترت داخل یه فلش مموری هم بذارشون که یه جا دیگه هم عکس هارو داشته باشی.


خاله جونم عکسها برنگشت دیگه دلی میمونه عکس بندازم
asal
26 فروردین 92 0:24
انشالله که عکسها برمیگرده عزیزم.غصه نخور.


برنگشت پراز غصه ام
نیلوفر
26 فروردین 92 23:17
سلام
چیزیه که پیش اومده و سعی کنید خودتو ناراحت نکنید،البته من بازم امیدوارم که عکسها برگرده و خوشحالیتونو ببینم



جیگرتورو خاله جونم
متین من
27 فروردین 92 2:01
منم دعا میکنم عکسا روبتونی برگردوتنی به سیستمت فکرکنم بشه خودت ناراحت نکن از این اتفاقا برای منم افتاده


ممنون عزیز دلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد