ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

ماهان نفسی

از چهارشنبه سوری سال 91 تا 13بدر1392

1392/1/17 1:13
نویسنده : مامانی
921 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

وای اصلا نمیدونم از کجا شروع کنم اصلا دیگه انقدر دیر کردم که رونداشتم بیام برات بنویسم ولی خوب خودت میدونی درگیر شماهستم انقدر که شیطونی

عزیز دلم از چهارشنبه سوری برات بگم اولین چهارشنبه سوری بود که شما اجازه نمیدادید حتی ما پنجره ای باز کنیم حسابی وحشت داشتی نمیدونم چرا تا یک هفته همین طوری بودی حتی شعله گاز هم میددی گریه میکردی میدونم برات خیلی سخت بود شنیدن صدای ناهنجاری که به گوش میرسید حتی شیشه های خونه عزیز میلرزید خیلی دلم برات میسوخت ولی نمیتونستم کاری کنم خلاصه بگم الان خوب خوبی

از سال جدید هم بگم

همین جا ازتک تک مامانهای نی نی وبلاگ معذرت خواهی میکنم نتونستم براشون پیام تبریک بفرستم به خدا اصلا وقت سر خواروندنم نداشتم منو ببخشید باشه

سال جدید قرار بود بریم انتالیا نمیدونم چی شد سر از ساری دراوردیم نه چرا دروغ بگم یادمون نبود شما پاسپورت لازم شدید به خاطر همین قرار گذاشتیم با خانواده عزیز جونینا که بریم ساری فردای روز سال تحویل به خاطر همین من هفت سین امسال نچیندم گفتم اخه خونه نیستم همش فکر میکردم میرم انتالیا تا 9روزش ولی ........نشد

روز سال تحویل رفتیم خانه مامانی هم ما وهم خانواده عمو محسنینا انجا بودن بابا ومامان زن عمو مریم هم انجا بودن حسابی جمعمون دور اون سفره هفت سین کوچولو جمع بود برای همه دعا کردیم مخصوصا برای شفای اقاجون ولی مامان جونم ببخشید یادم رفت ازت در کنار سفره عکس بگیرم شرمنده ام حسابی

خلاصه بگم بعد عید قرارمون یهو باعزیزینا هم کنسل شد انقدر اعصابم بهم ریخته بود که حدوحساب نداشت اخرسرم با خاله فاطمه ونامزدش عمو اصغررفتیم شمال ساری

کلی کیف داد الین شب رو تو پلاژهای فرهنگی اموزش وپروش موندیم(این پلاژهارو به معلمان میدادن ماهم از دوست بابا که تو ساری بود نصیبمون شد) ولی چون اصلا تمیز نبود فردا دوست بابا امد رفت گشت برامون یه جای خیلی خوب گرفت دستش درد نکنه دیگه حسابی شما کیف میکردید ولی نمیدونم چرا جز شیر من ویه کوچولو غذا چیز دیگه ای نمیخوردی اصلا اشتهات شده بود نصفه نصف

4روز انجا موندیم ولی خیلی دریای کثیفی داشت اصلا پامونو به اب دریاشم نزدیم بابایی حسابی مارو میبرد میگردوند از سد بزرگ ساری گرفته تا میدان ساعت که همش برامون خاطرهاش خنده اور بود میگردوند چشمت روز بد نبینه 110تومنم بابا جریمه شد ولی واقعا نامردی جریمش کردن بعد از 4روز خوش گذرونی تو شمال امدیم تهران ساعت8شب بود یه دوش گرفتیم ودوباره رفتیم قزوین ده ینگی کهریز ده اقاجونینا یه شبم انجا موندیم وفرداش امدیم تهران

از فرداشم شروع کردیک رفتن به خونه اقوام وپذیرایی از مهمانهایی که برای عیددیدنی خونمون میومدن اخ که فدات بشم انقدر قشنگ از مهمونا پذیرایی میکردی که حرف نداشت شدی یه پسر نمونه

دیگه جونم برات بگه که عید هم تموم شد رسید روز سیزده بدر که حرف نداشت رفتیم با اقاجون وعزیز وخاله ها ودایی وپسر عمه روح الله ومیلاد نامزد خاله نرگس رفتیم چیتگر خیلی خیلی خوش گذشت ساعت5صبح رفتیم 8شب برگشتیم کلی کیف داد برای خانواده عمو مهدی واقوامشم جا گرفتیم اونا هم امدن خیلی با حال شد به شما خیلی خوش گذشت دست عزیزجونم دردنکنه حسابی زحمت کشیده بود برای عصرونه هم اش رشته پخته بود خیلی چسبید ولی اخرسر که داشتیم میومدیم فهمیدم شما حسابی سرما خوردید اخه هم ابریزش بینی داشتید هم کمی تب داغون شدم دلم برات میسوخت پسرم الانم دارم مینویسم شما کامل کامل خوب نشدید ولی خوب باز بهتری دیدم خوابیدید ومنم کاری ندارم گفتم همت کنم ووبتو به روز کنم چون وقتی نیست که مطالبو با عکسها بزارم گفتم این پستو به جیگری خودت گذشت کنی قبول کنی اول مطالبو بنویسم تا با یه پست جدید با عکس بیام واینو کامل کنم باشه دوستمداشته باشیا پسرمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

باباي مليسا
17 فروردین 92 9:44
سلام . ضمن آرزوی سالی پر از سلامتی ، خوشی ، مهربونی ، همدلی ، عاقبت بخیری و خلاصه تمام آرزوهای خوب و قشنگ برای شما و خانواده محترمتون و تبريك بخاطر نوشته هاي زيباتون باید عرض کنم که وبلاگ ملیسا خانم با کلی عکسهای متنوع به روز شد . خیلی خوشحال می شیم تا سال جدید ملیسا رو با بازدید و گذاشتن یک یادگاری زیبا ، قشنگتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما و یادگاریهای زیبای شما هستیم.
نیلوفر
17 فروردین 92 12:08
سلام هورا بالاخره شما اومدید،الهی دورت بگردم که انقده ترسیدی عزیزم خداااااااا این وروجک ما هم پاسپورت میخواد یعنی دلم ضعف میره برات ماه ماهان قشنگم چرا این ویروس لعنتی اومد سراغ شما،ایشالا زود زود مبارزه کن باهاشون و خوبه خوب شو ایشالا که سال خوبی پیش رو داشته باشید و کلی خاطرات خوب تو سال جدید ثبت کنید منتظر عکسای گل پسری هستیم آخه دلمون براش یه ریزه شده یه عالمه دوست دارمتون
محدثه
19 فروردین 92 17:50
سال نو مبارک از طرف من ماهان عزیز رو ببوسید
عمه ی ماهان
21 فروردین 92 1:45
عزیززززم اسم نی نی ما هم ماهان ای جونم .. خیلی خوردنی ماهان خدا واستون نگهش داره به ما هم سر بزنید
نیلوفر
23 فروردین 92 11:38
سلام مامانی آخه شما کجایید؟دل ما که انقد . شده،زودتر بیایید و خانواده ای رو از نگرانی برهانید ایشالا که هرجا هستید سلامت و شاد باشید ماهان عسل رو از قول من ببوسید که دلم یه ریزه شده براش
محمد
24 فروردین 92 10:25
سال خوبی رو براتون آرزومی کنم شادباشیدوسلامت
مامان ایدین
24 فروردین 92 16:49
سلام عزیزم امیدوارم ماهان جون همیشه سالم و شاداب باشه تا بتونی عکسای خوشگلی از مراسم بله برون و نامزدی و عروسیش بندازی واسه یادگاری هم چند تا عکس باشه کافیه عزیزم غصه نخور درست میشه

خاله جونم فدات بشم اخه اینجوری پسرم از اول سال عکس نداشته باشه وای به حال اخر سال:
asal
26 فروردین 92 0:24
سال خوبی داشته باشید


ممنون عزیزم همچنین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد