ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

ماهان نفسی

تولد17 ماهگیت مبارک

1392/2/10 0:42
نویسنده : مامانی
1,138 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 شکلکهای جالب آروین

در بــــــــاغ جهان، دلم گلی می جوید

 

امروز گل سپیــــــــــده ات می روید . . .

امروز دلـــــــــم دل ای دل ای میخواند،

چون میلاد تو را خـدا مبارک گویـد.

تولدت مبارک

پسرک قشنگمماهگیت مبارک

پسر ناز قشنگم امیدوارم با گذشت تک تک روزهای زندگیت به خوشبختی وموفقیت نزدیک بشی عزیز دلم خیلی خداروشکر وسپاس میگم به خاطر سلامتی تو گل پسرم

عشقم منو بابا به وجودت میبالیم وهمیشه دعای گوی خدای مهربان هستیم

   

عزیزم این عکسم برای 16/2/92تازه از ارایشگاه امدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شادی
17 اردیبهشت 92 2:06
ماهان جان 17 ماهگیت مبارک عزیز دلم، برای خاله شادی دعا کن که حالش بهتر بشه، خییییییلی دلم گرفته اصلا حالم خوب نیست.
متین من
17 اردیبهشت 92 2:41
17 ماهگردت مبارک


مرسی عزیزم
نیلوفر
17 اردیبهشت 92 18:45
سلام
عزیز دل هفدهمین ماه تولدت مبارک باشه،ایشالا که همیشه تنت سالم باشه و لبات خندون،هندونه ی خوشمزه آخر میام دولپی میخورمت



ممنون خاله مهربونم
رنگارنگ
18 اردیبهشت 92 16:50
سلام
چه نی نی نازی
قربونت برم


قربونت خاله جونی
مامان زهرا
22 اردیبهشت 92 3:15
سلام عزیزم شما اطلاعاتی درباره جشن تولود گروهی در تیراژه یا جای دیگه ای تو تهران دارید اگه راهنماییم کنی ممنون میشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد