ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهان وعکساش

1392/11/13 1:31
نویسنده : مامانی
1,218 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دورت بگردم اینجا صبح ساعت9که ما تو ویلای عمو فرهنگ دوست باباجون بودیم که قرار بود بابا بره سرکار من وشما کنار عمو ونامزد خوشگلش بمونیم تا بابا بره کاراشو کنه وبا خاله فاطمه بیاد که ساعت 9 زنگ زد وخر فوت اقا جونو داد که بلند شدیم راه بیفتیم با عمو فرهنگ که یهو دیدم اوف چقدر برف امده

اینم یبار منو بابا مشغول حرف زدن تو ماشین بودیم که یهو دیدم شما صدایی ازتون در نمیاد دیدم عزیزدلم ایستاده عقب ماشین سرتونو گذاشتی روی تاقچه وخوابتون برده

وحشتناک عاشق ماشینی وهر جا بری چشمت بخوره میخوای که لنگشو داشته باشی هر چی هم بخرم رات مهمون 2روزه دیگه رفته تو سطل اشغالی اینم رفته بودم خرید که شما انقدر گریه کردی که مجبور شدم برات بخرم نمیدونی چقدر ذوق میکردی تا رسیدی خونه بازش کردی

اینجا هم نشستی داری برای خودت خمیر بازی میکردی وففقط بهم میگفتی ماشین درست کن

اینجا هم ماشین رودرست کردم داری کلی کیف میکنی

عشق ماشینی رتی کامینتو اوردی ماشیناتو داری بارش میزنی

عزیز دلم اینجا لباس خوابتو پوشیدی هر کاری کردم نذاشتی از صورتت عکس گیرم

ولی نمیدونم چرا اسرار کردی پیراهنشو دربیارم

در اوردی رفتی پتو انداختی روت نشستی روی پای بابا میگی سرده

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (6)

نیلوفر
15 بهمن 92 16:42
سلام هزار ماشالا به اون قیافه دوست داشتنیت،الهی الهی که آروم سرپا خوابت برده،ماهان جان همیشه پاینده باشی
سارینا
17 بهمن 92 21:38
سلام مامان ماهان خوبین پسرت خیلی بامزس ماشالا خدا حفظش کنه مامان ماهان میتونم بپرسم اون عکسایی که تو روستا انداختی اسم روستاتون چیه خیلی برام اشناس ؟؟ سلام عزیزم اسک روستا ینگی کهریز
مامان فاطمه یکتا
19 بهمن 92 15:17
سلام مامان ماهان پسر بامزه ای داری خدا حفظش کنه. اسم پسر جاری منم ماهانه شک کردم که وبلاگ جاری باشه ولی نبود. نی نی اون 40 روزشه.
شادی
21 بهمن 92 0:33
سلام خوبید؟ ببخشید دیر سر زدم نمیدونم چرا دوست دارم برای همه ی پست هات اولین نظر رو بزارم ولی خوب نمیشه مخصوصا این روزا که حسابی درگیرم، خوب بگذریم، الهی که من قربونش برم چقدر بزرگ شده ماشالله هزار ماشالله خیلی جیگر شده، واییییییییییی عاشق اون عکسی شدم که پشت ماشین خوابش برده، زهرا جون مثل شکار لحظه ها هیچ چیزی از دستت در نمیره ها،،، من تا حالا برف از نزدیک ندیدم آخه اهواز برف نمیاد ما هم زمستونا مسافرت نمیریم که من برف ببینم، نمیدونم کی قراره برف ببینم تو دعا کن من برف ببینم آخه خیلی دوست دارم.
مامان برديا
4 اسفند 92 13:44
جانم چه عكساي قشنگي چه پسمل فعالي پيش ما بياين
مامان امیررضا
10 اسفند 92 16:33
فدای این پسر نازمون که عاشق ماشینه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد