ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

گلم رفته مهمونی پیش یه گل ناز

1390/11/27 15:50
نویسنده : مامانی
1,480 بازدید
اشتراک گذاری

ماهان جان امروز برای اولین بار رفتی خانه پارسا جیگر اخه پارسا جیگر 

ولی با اینکه جفتتون نوزاد بودید ولی زمین تا اسمون فرق داشتید پارسا برعکس تو یه پسر اروم و ساکتی بود ولی واویلا به تو   تو یه اتیش پاره که با هیچ ابی خاموش نمیشی خیلی بهشون زحمت دادیم ولی اگه یکی دوروز تو انجا پیش پارسا جون میموندی کمال همنشینیت روش اثر میکرد چون لحظه های اخر  داشتی گریه کردنو یاد اونم میدادی ولی کلا خیلی بامزه بود تو همش گریه میکردی

niniweblog.com

پارساهم مات ومبهوت بهت نگاه میکرد راستی خاله فاطمه هم با ما اومده بود کارش شده بود تورو رو دستاش یا توی کری یر پارسا تاپ دادنniniweblog.com

اخه توی نیم وجبی از الان عاشق تاپ بازی هستی دوست داری یه نفر بیکار گیر بیاری که از صبح تا شب تو رو تاپ بازیت بده

niniweblog.com

 

 

اینجا من باید از طرف تو از مامان پارسا جون به خاطر گرفتن این عکسا تشکر کنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان اميررضا
28 بهمن 90 19:37
واااااااااااي شماها چقدر هلويين ماماني ازطرف من يه ماچ ابدار بهشون برسون.به ماسربزنين
مریم مامان عسل
29 بهمن 90 4:14
واااییی! دلم داره ضعف میره! من میخوام ماچتت کنم ماهاننننن! ای خدا چقدر اینا جیگرن! ماهانی بیا عکسای جدید عسلو ببین با مامان.
مهسا مامان مرسانا
29 بهمن 90 20:12
واقعا نفسی عزیزم......منم لینکت کردم.....بازم پیش ما بیا
مامان پارساجون
29 بهمن 90 23:18
سلام .ممنون که به ما سر میزنید.پیام خصوصی دارید
مریم مامان عسل
30 بهمن 90 3:59
ای خدا این بار دهمه که میام این پست رو میبینم! مامانی چیکار کردی این بچه انقدررر جیگرررر شده! دلم میخواد اون لپاشو گاز بگیرم! مخصوصا توی اون عکس سومی! وای من اینجا غش کردم! یکی بیگیره منو!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد