ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهان واتلیه.

1390/11/28 16:48
نویسنده : مامانی
800 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانی                                    

ماهانم منو بابایی از اول ازدواجمون قرار شده هر سال عکس یادگاری در روز سالگرد ازدواجمون بگیریم تا در اینده بدیم وقتی تو ازدواج کردی اگه ما زنده بودیم یا نبودیم تو هم همراه همسرت عکسای سالگرد بگیرید ني ني شكلكو به این البوم اضافه کنیدتا یادگاری بمونه امسال قسمت نشد روز سالگرد عکس بگیریم چون تو با عجله وبدون هماهنگی با ما از سفرت امدی ومارو قافلگیر کردی بابایی هم گفت :بزاریم یکم حال من که برای زایمان تو کلی بلا سرم امده بود بهتر شه بعد عکس بگیریم امروز روزش رسیده بود منو تو بابایی خاله فاطمه رفتیم اتلیه تا عکس بندازیم  منم که از بدقلقی تو خبر نداشتم هر چی لباس خوشگل داشتی برات برداشتم تا انجا مدل به مدل باهات عکس بگیریم نمیدونم چرا تا پامون گذاشتیم داخل اتلیه تو خوابت برد هر کاری کردیم بیدارشی دیدیم نه بابا تو بیدار بشو نیستی خاله فاطمه هم گفت شما عکسای تکیتون بندازید من بیدارش می کنم ما عکسای تکیمونم انداختیم دیدم نه بابا تو اصلا لج کردی www.smilehaa.orgحسابی چون حتی برای اولین بار بود میدیدم گریه می کنی ولی با چشم بسته خلاصه گفتیم بگذریم ولی بابا گفت نه باید از امسال تو هم باید یه عکس باما داشته باشی منم تنها کاری که به ذهنم رسید دادن مولتی ویتامین بود چون تو خیلی مولتی دوستداری یه قطره که به لبت زدم برق چشاتو دیدیم سریع لباستو عوض کردم وبه خانم عکاس گفتم بیا که بیداره عکسو بگیر ولی تا اومد عکسو بگیره انگار که تو از خانم عکاس طلب کاربودی انچنان اخ میکردی و خاله ی بیچاره هم هر شکلی که بگی در میوورد ولی تو اخمتو باز نمیکردی اصلا یه کارا و اعداهایی در میوردی که تو این چند وقت ما ازت ندیده بودم خلاصه چندتا عکس بازور و زحمت خانم عکاس ازت گرفت ولی چه فایده نزاشتی لباستم عوض کنم بابا هم که اصلا دوستنداره تورو گریون ببینه عکس دوم که ازت گرفتن گفت:بچه ام خسته شد دیگه بسته بزاریم از ماهان تو 6و7 ماهگی عکس بگیریم ما هم دیدیم چاره ای نیست قبول کردیم حالا منتظریم ببینیم تو اون موقعه چه اعدایی در میاری حالاعکسا که اماده شد برات تو وبلاگتم میزارم اینم خاطر امروزت نفسم

                                 

 شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ثمین
30 بهمن 90 20:15
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
ثمین
1 اسفند 90 14:41
سلام لینک شدید! ماهان جان به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی!
مریم مامان عسل
2 اسفند 90 4:39
سلام. درکت میکنم. همیشه کارا برعکسه! عکس آتلیه میخوای چیکارررر؟ اون عکس سومی پست قبلی رو بچسبببب! الهی من قربون این پسر خوشگلم برم! دیشب انقدر با ذوق عکسای پست قبلی ماهانو به حمیدرضا نشون دادم که گفت ول کن بابا بچه ی مردمو چشم میزنی! راستم میگه ها! من اصلا چشمم شور نیست اما شما بازم اسپند دود کن! چشمم بترکه اگه چشمش بزنم !
مامان ترنم کوچولو
4 اسفند 90 15:02
الهی عزیزم.مامانی بی خیال.اینم یه خاطرست دیگه.یه کوچولو بزرگتر شه مجال نمیده شما 2 تایی عکس بگیرید
مامان آلا
7 اسفند 90 1:51
سلام من مامان سهند کوچولوهستم .خیلی من وسهند روخوشحال کردین.از قسمت معرفی سایت خوشم اومد . الهی پسرخودت گلی دیگه .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد