ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهان برای اولین بار سوار کالسکه شد

1390/12/21 15:14
نویسنده : مامانی
936 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی سلام

از بس که مامانی صدیقه(مادرشوهر)هی زنگ میزد میگفت چرا دیگه نمیای خونمون دیگه مارو دوستنداری تو روخدا پاشو بیا منم تصمیم گرفتم پاشم بعداز ظهر برم خونشون بابایی ماشینوگذاشت برام گفت باماشین برو منم که دوستداشتم برای اولین بار خودم وخودت دوتایی بریم بیرون گفتم ماشین نمیخوام میخوام با کالسکه ببرم اخه راهی نیست اول با نارضایتی کردوگفت : با ماشین برو بچه سرما میخوره منم گفتم یا کالسکه یا اصلا نمیرم مثل همیشه بابا تسلیم تصمیمم شد بهم گفت :برو منم بعد از رفتن بابایی کارای خانه رو کردم و تورو سوار کالسکه کردم راه افتادیم بیچاره بابا حق داشت وسط راه بودم که یهو باد شدیدی درامد منم که دیدم تو الانه که سرما بخوری پتورو انداختم رو سرت مثل دیونه ها با کالسکه با سرعت تمام دویدم تو هم که از کالسکه سواری لذت میبردی زیر پتو صدای خندت میومد و وقتی میدیدم مردم دارن بهم نگاه میکنن که مثل دیونه ها تو این باد بچه رو اوردم بیرون سرعتمو کم میکردم و تو با داد زدن بهم دوباره میگفتی بدوبدو کن baby pram sits up cries animated gifمنم دوباره بدو بدو میرفتم که کلی یخ کردم ولی چاره ای نبود اخه مسیر برگشت به خونه همون قدر بود که مسیر رسیدن به خانه مامانی مونده  بود خلاصه بعد از کلی دیونه بازی در اوردن تو خیابون رسیدم خانه مامانی یادم افتاد یه عکس ازت بگیرم که ببینی اولین بار که سوار کالسکه شدی چه بلایی سرمون امدماهان و کالسکه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان پارسا جیگر
22 اسفند 90 16:29
ای جونم چه ناز شده این پسره با این دستهای مشت کرده اش مامانی مواظبش باش نی نی مون سرما نخورههههههههه


ای به چشم
مامان پارسا جیگر
22 اسفند 90 16:29
چند روز ديگه بهار مياد و همه‌چيز رو تازه مي‌كنه، سال رو، ماه رو،
روزها رو، هوا رو، طبيعت رو، ولي فقط يك چيز كهنه ميشه كه به
همه اون تاز‌گي مي‌ارزه، «دوستيمون»!



عاشق این پیاماتم دوستدارممممممممممX[
مامان دانیال کوچولو
22 اسفند 90 18:27
مامانی فقط برو دعا کن نی نی ماهان سرما نخوره وگرنه میام میکشمت
اخه دختر خل شدی توو این سرما بچه رو کجا بردی؟ماهان جوونییی خیلی با مزه است


نه خاله جونش سرما نخورد خدارو شککککککککر
مامان صفا
23 اسفند 90 0:43
عزیزم من که رمز برات گذاشتم.. قسمت آخرین نظرات خوانندگان رفتی.. خصوصی میذارم.. باشه دوباره هم میذارم
مامان صفا
23 اسفند 90 0:46
چه باحال بوده.. خواهشا لپاشو یه دونه بوس آبدار بگیر از طرف من


ای به روی چشم
منا مامان الینا
23 اسفند 90 2:37
سلام مامان ماهان خوبی مامانی؟
الینای من هم سن ماهان شماست اونم 10 آذر بدنیا اومده
ماشالا چه ماهان خوشکل و خوردنیه


چه جالب خدا حفظش کنه
محمد
23 اسفند 90 13:01
راستش رو بگو مامان صدیقه دعوات نکرد ؟


نه بابا چرا دعواکنه کلی شوکه شد
عمه آتنا
23 اسفند 90 13:21
ba in karash malome ke cheghad pesmale sheytonie
مهسا مامان مرسانا
23 اسفند 90 13:50
چهارشنبه سوری در پیش روی ماست همه بدبختی ها در پشت روزای خوش همه در پیش چه غوغا میکنه آتیش ! چهار شنبه سوری مبارک


مرسی خاله مرسانا جونوببوس
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
23 اسفند 90 14:20
سلام.واااااای مامانی خدا نکشه تو رو.کلی بلند بلند خندیدم.خستگیم در اومد.
عین این خاطره به سر خودم اومد تو اولین باری که ماهان رو سوار کالسکه کردم.البته من خونه خواهرم رفتم.
فرداش هم یه بدن دردی گرفتم که نگو.شما چی؟؟؟؟؟؟
واااای که هنوز هم دارم میخندم.خیلی بامزه بود این پست.
خواهر جون نامردی اگه با ما قهر کنی.آخه من دلم برای ماهان تنگ میشه.والا من به خاطر مشغله کاری وقت نمیکنم هر روز به همه دوستان سر بزنم.ولی محاله اگه خبرم کنین سر نزنم.هر وقت آپ کردین یه الو به ما بدین کافیه.
[hr
اخه خاله جون منم دوستندارم شما ها منو فراموش کنید دوستتتتتتتتتتتوندارم ماهان جونو ببوس

دکمه
23 اسفند 90 14:36
چه بامزه!
خوشبحالت! دعا کن منم به روزی همچین روزی رو ببینم....
انشاالله همیشه سلامت باشین...


انشالله چرا که نه
نایسل
23 اسفند 90 21:03
سلام میشه بیای این ادرس واسه دوستم
یه ارزوی خوب کنی
http://tavalod-mobarak.niniweblog.com/






حتما خانمی
مامان سوگل
24 اسفند 90 23:54
ای شیطون چه کیفی هم میکنه تو کالسکه، خدا حفظش کنه براتون مامان مهربون زیاد ببریدش بیرون بزارید بچه همچین سرزنده بار بیاد


ای به روی چشممممممممممممم
مریم مامان عسل
25 اسفند 90 8:46
جیگرتو بخورم که رفتی بیرون کالسکه سواری! وای چقد خندیدم به اون قسمتی که نوشتی ماهان از تند دویدنت خوشش اومده بوده و تو در حال دویدن صدای خنده شو میشنیدی! یعنی دقیقا تصور کردم این صحنه رو! زهرا چقدر کارای تو شبیه منه! نگرانیات و رفتارت با بچه ات!


چه عجب امدی اینورا منم که از اول گفتم هم کارای عسل جون وهم تو شبیه منو ماهانه عسلوببوسسسسسس
مامان محمدرضا
25 اسفند 90 10:58
سلام عزیزم . چقدر پسرت نازه .
این پسر ما که تا بیاد نصفه عمرمون میکنه .
البته که با هم دوست میشیم


مرسی که منو برای دوستی با محد رضا جون انتخاب کردی
مامان سانلی
2 فروردین 91 15:47
سلام به مامانی وماهانی که مثل ماه می مونه.اولین عیدت مبارک باشه عزیز دلم .هزار تا عید دیگه رو برات ارزو دارم گلم
ilijoon
4 فروردین 91 10:28
سلام ماهان جيگري سال نو مجددا مبارك چرا ديگه پيشم نمياي؟ منتظرتم زود بيا
پارســـــــــــــــا
5 فروردین 91 11:24
الهی فداش شم مواظب خوشگل من باش مامانی نزدیک بود پسر نازم سرما بخوره ولی خدارو شکر مقاومت کردعزیز دلم بیشتر از همیشه ناز شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد