ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهان بقل مادر بزرگه مامانش

1391/2/8 13:43
نویسنده : مامانی
1,682 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نفس مامان

مامانی چند روز پیش ننه تو رو بقل کرده بود یاد عکسی افتادم که منو همینجوری بقل کرده بود وازش خواستم که با تو همون شکلی عکس بگیره که بزارم تو وبلاگت ولی از شانس بعد امروز که امدم جفت عکسارو بزارم خواستم از روی عکس خودم با ننه ام عکس بگیرم شما بقلم بودی ولی با کمال خونسردی انچنان تگری رو عکس زدی حالا که عکسو شستم وگذاشتم خشک شد هر کاری میکنم دیگه واضح قیافه هامون معلوم نمیشه ونشد که بشه ومنم دلم نیومد عکس شما با ننه رو نذارم خوب عیبی نداره این برات هم خاطره است وهم عکس شما با ننه من

ماهان وننه صغری

راستی یه خبر هم بهت بدم عشق مامان دادام حالش خوب شده و دکترا تا چند روز دیگه مرخصش میکنن دوستدارم خدایا به خاطر شفای دادام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ترنم کوچولو
9 اردیبهشت 91 14:26
خدا مامان بزرگ رو عمر طولانی بده.خوشحالم که دادا خوب شدن.همیشه سلامت و شاد باشین
مامان پارسا جیگر
9 اردیبهشت 91 16:33
چه عکس یادگاری و قشنگی خیلی خیلی خوشحال شدم از خوب شدن حال پدر بزرگت انشاء الله که سایه این دو عزیز و پدر و مادر خوبت سالیان دراز بالای سرتون باشه

ممنون عزیزم
ilijoon
10 اردیبهشت 91 0:16
واي مادر بزرگتم چقده نازه خدا حفظش كنه خدارو شكر حال داداشتون هم بهتره
محمد
10 اردیبهشت 91 12:18
خدا طول عمری به ننه ودادا بده خداروشکر بهترن
صبا(مامان هومان جان)
13 اردیبهشت 91 17:48
واااااااااااااااای مامان بزرگ دوستت دارم ماااااااااچ یاد مامان بزرگ خودم افتادم دو سال از پیش ما رفته اشکم در اومد تو رو خدا از طرف من مامان بزرگتو ببوس بگو صبا براش دو تا ماچ فرستاد دستاشم ماچ کن بگو صبا کوچیکته براش دعا کن مامان بزرگ ایشالا 200 سال باشی ماهان گلم ببوس ماشالا چه اقایی شده
صبا(مامان هومان جان)
13 اردیبهشت 91 17:48
راستی به منم رمزو بده منم عکسا رو ببینم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد