ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهان و روروک

1391/2/9 2:27
نویسنده : مامانی
1,372 بازدید
اشتراک گذاری

جیگرتو بخورم نفسم

الان چند روزی دوستداری بزارمت تو روروک وبازی کنی الهی فدای پاهات بشم که به زمین نمیرسه ولی با هزار ذوق وشوق تو روروک بازی میکنی جمعه ای بابا گفت پاشید بریم بیرون رفتیم بازارچه سنتی ستارخان ببینیم مانتو خنک پیدا میکنم یا نه که یه دفعه چشم افتاد به یه عینک دودی Sunglassesبا اینکه کمی برات بزرگ بود ولی برات گرفتم هر وقت میزارم تو چشات کلی بهت میخندم اخه ازش بدت میاد ولی چون نمیتونی در بیاریش فقط سرتو بالا پایین میکنی که از چشات بیفته ومنم به این زرنگی تو که میدونی با این حرکت از چشات میفته خیلی خوشم میاد حالا یه جا عینکو که گذاشته بودم تو چشات انقدر سرتو بالا پایین کردی عینک رفت بالای موهات گیر کرد خیلی باحال شد منم مثل شکار لحظه ها ازت عکس گرفتم ببینش جیگرتو

ماهان و روروک وعینک دودی

الهی فدات

قربون چشات برم

فدای اون چشات

اینجا عینک رفت بالای سرت گیر کرد

خودتم با تعجب نگاه میکنی

بقیه عکسا ادامه مطلب

مامان فدات

 

         اینجا دیگه خسته شدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ترنم کوچولو
9 اردیبهشت 91 14:24
عزیزم مبارکه عینک و روروئک سواری.
سحر
9 اردیبهشت 91 16:05
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشی مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
مامان پارسا جیگر
9 اردیبهشت 91 16:31
قربونت برم من خوشتیپ قشنگ عسل جیگر اگه شماره موبایلتو بدی من حتما زنگ می زنما عزیزم
مامان محمدرضا
9 اردیبهشت 91 17:36
خاله دورت بگرده عزیزم . فدای اون روروئک سوار شدنت بشم من . قربون اون عینک زدنت خوشتیپ خاله . خدا رو شکر که حالشون بهتر شده
ilijoon
10 اردیبهشت 91 0:15
واي عزيزمييييي چقده ماه شدي جيگر چقده عينك آفتابي بهت مياد
مامان سوگل
10 اردیبهشت 91 2:20
ای جونم، ای قربون اون چشمات برم من که عینک دوست نداری، خاله ولی یکم روروک زود نیست برات آخه کمر درد میگیریا
اسما
10 اردیبهشت 91 12:13
سلامممممممممممممممم ماهانی ، سلامممممم عشقممممممممممممم جیگـــــــــــر اون پاهای کوشمولوتو برم من .. عینک دودیتو بخورم .. نمیگی خاله اسما الان غش میکنه و از پشت مانیتور چه جوری تو رو بخوره ... قربونش بشمممممممممم من
دکمه
10 اردیبهشت 91 13:33
ای جونم به اون پاهای توپولی! ماشاالله! واسه کامنتت هم ممنونم! مرسی از توصیه هات.... راستش من هنوز باورم نمی شه دارم مادر می شم و یه نی نی توی دلمه!
مامان سامان
10 اردیبهشت 91 16:05
سلام ماشاا... به این پسمل ناز چقدر هم این عینک دودی بهش میاد.خوشحال میشم به وبلاگ سامان عزیزم سر بزنید.


وای خانمی هرکاری میکنم بیام تو وب پسر گلت ارور میده خیلی ناراحتم ادرسو برام بزار گریهههههههه
آیدین
10 اردیبهشت 91 17:53
سلام عزیزم چه عینک خوشگلی جیگر شدی نفسم
مامان بهی
10 اردیبهشت 91 22:59
ای جانممممممم چه ماهی توووووووو مواظبتش باش تورو خدا مترسم ازش تعریف کنم دیگه شمام به ما نمی سرید
مامان ترنم کوچولو
11 اردیبهشت 91 11:56
سلام عزیزم.ممنون از مطالعه ات و گوشزد کردن ایرادات.تشکر تشکر
مریم مامان عسل
11 اردیبهشت 91 17:20
قربونت برم خوشگل خاله با اون عینکت! خوش تیپ من غش کردم واسه اون لپات! هزار ماشالله! عسل هم روروئکش عین مال توئه ماهانی. بیا عکسشو ببین.
مامان عاطفه
11 اردیبهشت 91 18:17
وای ماشالا چه پسر تپلی نانازی دارین . من با اجازتون لینکتون کردم . خوشحال میشم به وبلاگ پسر منم بیاین و خوشحالتر میشم اگه نظرتونم بگید
پارســـــــــــــــا
11 اردیبهشت 91 21:03
خوشگل من وااای چقدر با عینکت ناز تر شدی یه دنیاااااا بوس برای کوچولوی نازم خیلی بهت میاد ناناز من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد