ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

تولدت 5ماهگیت مبارک عشق مامان و بابا

1391/2/10 3:40
نویسنده : مامانی
1,080 بازدید
اشتراک گذاری

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

وقتي که پاتو گذاشتي روي اين زمين خاکي

تموم گل هاي عالم شدن از دست تو شاکي

خدا هم هواتو داشته ، تو رو با گلا سرشته

با تو دنياي پر از درد ، واسه من مثل بهشته

٥ماهگیت عزیزم مبارککککک.

عزیزم ماهانم اهنگ صدات بهترین ترانه زندگیمه که هیچ وقت از اهنگت خسته نمیشم وبرام تکراری نمیشه وخودت میدونی نفسات تنها بهانه برای نفس کشیدنمه و وجودت تنها بهانه برای زندگی کردنمه پس عزیزم بهترین ترانه زندگیم با من بمان تا زنده بمانم

عشقم نمیدونی وقتی اون دستای قشنگتو تو دستام میگیرم وبه اون چشای نازت که مثل دریا میمونه بهت نگاه مکنم یاد میره که من کیم و کجام حس میکنم تازه از مادر متولد شدم وهیچ دردو غمی ندارم و کاری جز تو ندارم و فقط یک کلام یک کلام میگم خدایا شکرت و دستهای قشنگتو غرق بوسه میکنم

نفسی تولدت مبارککککککککککککککککککککککککک

امروز ٥ ماه که پیش منو بابا امدی تو بهترین هدیه برای ما بودی از سمت خدا امروز خانه مامانی صدیقه شام دعوت بودیم بابا هم که میدونست شما امروز تولدته یه کیک برات گرفتtaart04.gif تا در کنار مامانی و عمو مهدی ودختر عمو زهرا یه جشن کوچیک بگیریم اخه عمو حسینینا که شام دعوت بودن زود رفتن خبر نداشتن که ما برات کیک گرفتیم و بابا هم به زهرا گفت بمون اخر شب ما میرسونیمت خلاصه دردت به جونم نمیدونم چت شده بود که اصلا دوستنداشتی با کیک ازت عکس بگیریم منم که دیدم خیلی بد انوقی میکنی ٢تاعکس گرفتم دیدم نه بابا ساکت بشو نیستی اعصابم بهم ریخت وگوشیمو گذاشتم تو کیفم وبهت گفتم راحت شدی مامانی دیگه عکس نمیخوام بگیرم حالا ساکت میشینی شما هم با یه نیش خند بهم فهموندی که بله شما امشب با دوربین مشکل داری و منم که هی میخواستم از سارا دختر عمو مهدی با شما یواشکی عکس بگیرم نمیدونم شما چه حسی بهتون دست میداد که میفهمیدی وشروع میکردی به جیغ زدن ماهم تسلیم شدیم وعکسی نگرفتیم حالا نمیشد که تولدت بی عکس باشه همون عکسای داغونم گذاشتم برای یادگاری بمونه یکم بخندیم بعدن

اینجا حواست نیست ولو شدی بعد از گریه منم یواشکی گرفتم

قربون لم دادنت برم

اینجا سارا دختر عمو امد کنارت نشست ولی نمیدونم شما به چی فکر میکردی ولی خوب بازم ولو تر از قبل شدی

اینجا هم بعد از روشن کردن فشفشه  من تعجب کردم شما براتون خیالی نبود ولی دختر عمو انچنان ترسیده بود که فرار کرد منم دوستداشتم بیام شمارو جمع و جورت کنم ترسیدم بفهمی که میخوام عکس بگیرم با همون لباسای تو خونه ازت گرفتم ولی خیلی سوژه با حالی شد

اینجا هم وقتی عمو میخواست کیکتو ببره به بابا گفتم یه بگیر بقلت ازش خوب عکس بگیرم ولی اینم تا امدم بگیرم شیطون سارا پرید از پشت بقلم دستم لرزید

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

پارســـــــــــــــا
12 اردیبهشت 91 10:15
وای عزیز دل من بووووووووووووووووووووووووووس تولدت مبارک خوشگلم تولد تولد تولدت مبارک ایشالله 1000000000000ساله شی خوشگله من آخی ببین چقدر ناناز نشسته رو مبل ، ولی معلومه که یکم بداخلاق شدی و مامانی رو اذیت کردی اشکالی نداره همین عکساشم خوشگله یه دنیا بوس به همراه بهترین آرزو ها برات
مامان پارسا جیگر
12 اردیبهشت 91 11:19
سلام ماهان قشنگم ، عزیز دلم هر روز برایت رویایی باشد در دست نه دوردست عشقی باشد در دل نه در سر و دلیلی باشد برای زندگی نه روز مره گی تولدت مبارک .
دکمه
12 اردیبهشت 91 13:58
مبارکه! الهی موش بخوره جیگر 5 ماهه رو!
فریبا مامان حسام
12 اردیبهشت 91 15:51
سلام.گل پسری 5 ماهه شده پس. تفلدت 5 ماهگی مبارک. عزیزم بچه ها از ما ها موج و انرژی می گیرن.وقتی شما داری ازش عکس می گیری و نگرانی که متوجه بشه و گریه کنه اون موج رو براش می فرستی و اونم دریافت میکنه.بخاطر همینه که یهو متوجه می شده و گریه می کرده. ایشالله نی نی تون همیشه سالم باشه. به وبلاگ حسام بیاید.خوشحال میشیم.
سحر
12 اردیبهشت 91 22:32
``````````` ✬ '✧ '✬ ````````` __♜_♜_♜__ ``````` `{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} '``` ✩`{✫/\/\✰/\/✰/\/\✫}` ✩ '``` ♖_{♖___♖__♖___.♖}_♖ ``` {/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ``{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/} ``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_} '``````````✬ '✧ `✬ `````````` ♜=♜=♜ ``````` ` {_♥_✿_♥_} '``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩ ````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖ ```{==================} ```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿} `` {===================} ``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_} ```````` * ` ` * ` ` * '```````` 0 ` ` 0 ` ` 0 ```````` ||___||___|| ```` * ` {,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ` * ```` 0 ` {/\/\/\/\/\/\/\/\} ` 0 '```_||_{_______”_____}_||_ ```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{_____________”________}
سحر
12 اردیبهشت 91 22:32
5 ماهگیت مبارک خوشگل خاله
مامان آیسل
12 اردیبهشت 91 22:34
5 ماهگیت مبارکککک ماهان گلیییی مامانی انشالله عکسای تولدش
ilijoon
13 اردیبهشت 91 0:15
تولد 5 ماهگيت مبارك جيگر
مامان آیدین
13 اردیبهشت 91 3:18
سلام گلم تولدت مبارک عزیزم ایشالا دامادیت عزیزم
مامان محمدرضا
13 اردیبهشت 91 17:06
خاله قربون اون ولو شدنش بره . چقدر دوسش دارم
مریم مامان عسل
13 اردیبهشت 91 18:43
مبارک مبارک تولد 5 ماهگیت مبارک جیگر خاله! ماهان تو خودت از کیک روبروت هم خوشمزه تر خاله! نیگا چه لمی داده پسرم! قربونت برم که از دست عکس گرفتنای مامان لجت دراومده بوده باهوش من!
محمد
14 اردیبهشت 91 12:13
5 ماهگیت مبارک
مامان ترنم کوچولو
15 اردیبهشت 91 19:34
نفسی 5ماهگی مبارک.
مامان فاطمه گلی
15 اردیبهشت 91 21:53
الهی توچقدر خوشگلی ماهان عزیزم تولد5ماهگیت مبار ک مامانی خوب مواظب ماهان باش راستی فاطمه شمارولینک کرده
مامان سوگل
17 اردیبهشت 91 9:30
میرزا کوچک خان
17 اردیبهشت 91 10:35
میگم یه تغییر کوچولو توی لینک دونیت بده باقلوا!
سمانه مامان پارسا جون
17 اردیبهشت 91 11:26
زنده باشی آقا خوشگله خیلی جیگری
مریم مامان ستایش
17 اردیبهشت 91 12:53
ماشالله به این گل پسر .قربونت بشم 5 ماهگیت مبارک خاله.لوپاتو بکشم من!!!!!!نانازی من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد