ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهان ولباس زرد

1391/2/23 12:21
نویسنده : مامانی
1,532 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان نمیدونی مامان چقدر دیوانه وار دوستداره اخه عشق مامان خودت میدونی چرا اینجوری دارم ابراز علاقه میکنم اخه میدونی مامان حسابی مریض شده هواشو خیلی داری مثلا اصلا الکی گریه نمیکنی اصلا دلت نمیخواد مامان بقلت کنه بهونه نمیگیری وقتی مامان کنارت دراز میکشه و چشاشو میبنده تو فقط نگاه میکنی و وقتی مامان چشاشو باز میکنه میبینه که فرشته کوچولوش غرق خوابه الهی مامان دورت بگرده

شب که بابایی از سرکار امد به مامانی هدیه روزمادر ٢٠٠ تومان پول داد وگفت این هدیه از طرف من وماهانه و برو هر چی دلت میخواد بخر و من بهش گفتم دستت درد نکنه ماهان هدیشو امروز به من داده امروز خوب هوای مامانشو داشت از مامانش پرستاری کرده وبابایی حسابی ماچت کرد ومنم بهش گفتم جای منم حسابی بوسیدتت اخه مامان نمیتونه با این حالش شمارو ببوسه دلم برای بوسیدنای لپای نازت تنگیده

خلاصه وقتی داشتم حاضرت میکردم بریم خونه عزیزو مامانی تا هدیه روز مادرشونو بهشون بدیم لباس زرد رنگ تنت کردم دیدم انقدر ناز شدی حیفم امد برات عکس نگیرم وبرات تو وب نذارم حالا ببین مامان دروغ نمیگه چقدر ناز شدی جیگر طلا

داری نم نم اماده میشه

جیگر مامان

 

ببین این عکستو من خیلی دوستدارم

دورت بگردم مامانی

امادهه شدی ببین چه ناز شدی

دوستدارم دیوانه وار

اینجا تو خانه عزیز گلی که خاله برای عزیز خرید بود گل زرد همرنگ لباسات دیدی و میخوای بکنیش

 

بقیه تو ادامه مطلب نگاهی بندازید ضرر نداره

جیگرتو مامان بخوره

قربون ناز کردنت

ماهان جیگر مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ilijoon
24 اردیبهشت 91 12:19
به به مامان جون مباركتون باشه چقده پسرمون هم ناز شده ماهان ما انقده نازه كه هر رنگي بپوشه بهش مياد دوستت دارم عروسك كوچولو
مریم مامان عسل
24 اردیبهشت 91 14:02
ای وای چقدر جیگری تو! دلو هر جا میخوای میبری تو! قربونت برم که با مامانت همکاری میکنی تا زودی خوب بشه. نیم وجبی ادیداس پوشیده! چقدرم بهت میاد تپل خاله! تو هزار ماشالله هر چی بپوشی بهت میاد عزیزم. زهرا جان روزت مبارک مامان مهربون
محمد
25 اردیبهشت 91 11:20
چقد ناز شدی ماهان
مامان پارسا جیگر
25 اردیبهشت 91 12:41
خوشگله خاله نفسم عشقم عسلم جیگرم ماه شدی مثل همیشه
مامان ترنم کوچولو
25 اردیبهشت 91 20:01
ملوسک.ایشالله یه روز با لباس تیم استقلال ببینمت .از الان طرفدار پر و پا قرصتیم
فاطمه (مامان آیلین)
28 اردیبهشت 91 5:02
مامان ماهان ایشالا که تا حالا خوب شدی و میتونی از طرف من یه ماچ گنده از اون لپای خوشگل بکنی
مامان سوگل
31 اردیبهشت 91 23:49
شیرین
1 خرداد 91 14:34
ماشالله چه پسمل تپلی. بوووووووووووووووووووس
شیرین
2 خرداد 91 12:34
منم خوشحال میشم که با شما دوست بشم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد