ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهان بقل بابا پشت رول خوابش برده

1391/2/24 12:18
نویسنده : مامانی
1,116 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان دورت بگرده از خانه عزیز بر میگشتیم تو بقل بابا پشت رول خوابت برده بود دستت تو دهنت بود خیلی با حال بود من سریع مثل شکار لحظه ها عکس ازت گرفتم

تا عکس رو از گرفتم چشاتو باز کردی و دستتو از دهنت در اوردی و بازم خوابیدی الهی مامان دورت بگرده که روز به روز دلبر تر میشی

ببین چه دلبری

قربونت بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مریم مامان عسل
24 اردیبهشت 91 14:05
ووووووووووووووووووی! بخورم من اون لپاتو شیریییییییییییییییییین خاله مریم. زهرا جون فضولی نباشه عزیزم. اما وقتی بابایی رانندگی میکنه نباید بچه بغلشون باشه. یه وقت خدایی نکرده یه مانعی چیزی میاد جلو نمیتونن به موقع عکس العمل نشون بدن بخاطر بچه. خطرناکه عزیزم.
مهسا مامان مرسانا
24 اردیبهشت 91 14:25
هزار ماشاالله به این پسر تپل...عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
اسما
24 اردیبهشت 91 19:43
الهـــــــــــــــــی فداش بشم من دستای تپل مپلی شو بوس بوس
سمیه
25 اردیبهشت 91 0:44
هزار ماشاءاله خدا حفظش کنه این عروسکو خیلی نازه
ندا
25 اردیبهشت 91 2:58
سلام دوست عزیزم روزت مبارک مامانی این عکسای ماهان جوون و توو وبش نزار گناه داره یهو خدای نکرده چشمش میکننا......دستاش و خودت ببین ماشاله مثل دنی ما تپل مپل و خشمله.اسپند یادت نره مامانی بوسسسسس
محمد
25 اردیبهشت 91 11:18
نازت بشم دایی. ماشاءالله
مامان پارسا جیگر
25 اردیبهشت 91 12:43
ای جونننننننننننننم قربونت برم عزیزم که اینقدر ناز و معصوم خوابیدی
مامان بهی
25 اردیبهشت 91 15:55
شرمنده زهرا جونی نتم قطع شد یهووو
ببخش تورو خدااا


خواهش عزیزم این چه حرفی بوسسسسسسسس
سمیرا
25 اردیبهشت 91 16:41
واااااااااااااااااای عزیزه دل من دوست دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان ترنم کوچولو
25 اردیبهشت 91 20:02
خوابای خوب ببینی ملوسک
مامان بی تاب
27 اردیبهشت 91 16:18
ماشاالله .مهر پسرت به دلم نشسته براش اسفد دود کردم .دعاکن خدابه من هم یه پسر صحیح و سالم و تپل مپل مث تو بهم بده.
مامان آلا
30 اردیبهشت 91 2:18
وای پسر تو چه نازی اون عکس کهخاله جون روسری سرت کرده روخیلی دوست دارم تپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپلی
مامان سوگل
31 اردیبهشت 91 23:50
ای جونم چقدر ناز خوابیدی فسقلی، ولی نمیگی خطرناکه رفتی بغل بابا پشت فرمون
ilijoon
1 خرداد 91 7:44
فدات بشم كه انقده نازي دوستت دارم يه عالمه پيشمون بيا منتظرم
مامان آیدین
2 خرداد 91 1:32
سلام راننده گرامی اگه امکانش هست پشت رل نخوابین؟ اگه خوابیدین هم اشکال نداره بذارین بابایی رانندگی کنه فدات عزیزم
مامان فاطمه گلی
2 خرداد 91 10:32
ای جانم چقدر این ماهان نفسه عشقه نازه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد