ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهان وغذای اول

1391/3/2 13:37
نویسنده : مامانی
1,410 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم همه کسم الهی مامان فدات بشه

عزیزم شرمنده که وبتو انقدر دیر آپ کردم ولی حالا امدم با هزارتا حرفهای قشنگ قشنگ عزیزم داری برای من و بابایی کلی دلبری میکنی

حرفها وکارهایی که تا حالا یاد گرفتی

به جای بابا میگی اقا

همیشه پیش منو بابایی رو تخت میخوابی هروقت چشاتو باز میکنی تا چشمت به عکس بابایی میفته رو دیوار شروع میکنی بلند بلند خندیدن انگار یکی داره قلقلکت میده وبا صدای بلند میگی اقا اقا

تازه 4 روزه خودتو حسابی دمر میندازی و با شکم همش خودتو به سمت جلو حل میدی و چون جلو نمیری جیغ میزنی که منو حل بدید

اگه کسی کنارت نشسته باشه با تلفن یا کس دیگه ای بغیر شما حرف بزنه تا اخر نگاه میکنی وبه حرفهاش گوش میدی

و خلاصه خیلی کارهای دیگه راستی بیش از حد بابایی شدی حتی وقتی دارم با بابا تلفنی صحبت میکنم گوشیرو میزارم در گوشت چنان خنده وجیغی برای بابای بیچاره میکشی کلی دل بابارو میبری از راه دور  شکلکهای جالب و متنوع آروین

واینم بگم شروع کردم بهت غذا کمکی دادن اولین غذا کمکی که بهت دادم شیره بادامه وای نمیدونی که چقدر دوستشداری همش میگی بده بخورم حالا عکساتو میذارم ببینی که چیکار کردی

وای اخ جون این چی حتما خوش مزه است

الهی مامان فدات

یکی بیاد کمک کنه ببینم این چی وگرنه خودم مشغول میشم

A Baby Holding A Teddy Bear clipart

وای خاله جونم دستت درد نکنه امدی کمکم

اه تموم شد  

 

بزار ببینم نداره

اهان چرا تهش یه چیزایی معلومه

اهان بزار همشون حسابی بلیسم خیلی خوشمزه بود هم هم هم

خوب بود دستتون درد نکنه چسبید شکلکهای جالب آروین

 

اینجا مامان غذا تو دهنت میذاشت

قربونت برم با تعجب نگاه میکنی که چرا تموم شده

 

به بشقابم رحم نکردی

جیگرتو بخورم مامانیییییییییییییییییییییییییییییییی

ماشالله یادتون نره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

ilijoon
2 خرداد 91 13:32
ماشاالله اي وللله فدات بشم كه انقده نازي ميبينمت كلي ذوق ميكنم دوستت دارم ماهان نفس
ilijoon
2 خرداد 91 13:32
ilijoon
2 خرداد 91 13:49
فارسي تايپ ميكنم ولي نميشه نميدونم علت كجاست


به عشقت رمزو عوض میکنم
مامان پارسا جیگر
2 خرداد 91 17:17
ای جیگر خاله قربونت بشم من نوش جونت


مرسی خاله
مهسا مامان مرسانا
2 خرداد 91 17:24
هزاررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ماشاالله......نوش جونت عزیزم........گوشت بشه به تنت.......عاشق عکس اولی شدم خیلی بامزه است


مرسی خاله جونم مرسانارو ببوسش
بابای دوقلوها
3 خرداد 91 14:15
ماشالله به گل پسری عموووووو، چقد شیرین و چقد شیرینتر شده تو عکسایی که مامان انداخته.
خدا حفظش کنه


ممنون از شما
مامان محمدرضا
4 خرداد 91 17:24
هزار ماشالله
زیبا
6 خرداد 91 21:24
وای عسیسم.نوش جونت
مریم مامان ستایش
7 خرداد 91 19:06
ای جونم هزار ماشالله به تو جیگر طلای خوش اشتها.گوشت بشه به تنت نانازی.ما هم آپیم مامانی
فاطمه (مامان آیلین)
8 خرداد 91 1:40
هزار ماشالا به ماهان نفسی چقدر تو خوشگلی خاله .. آفرین به این پسر ناز که اینقدر خوب غذا میخوره
مریم مامان عسل
8 خرداد 91 19:12
الهی قربونت برم شکموی خاله! نوش جونتتتتتتتتت.
زهرا جون خیییلی عکسای باحالی گرفتی.


ممنون خاله جونم
مامان سوگل
9 خرداد 91 22:30
هزار ماشالا، صد قل هوالله اسفند دود کن هر شب توروخدا، آخر این بچه رو به چشم میدی به خدا
ناهید
23 خرداد 91 11:21
سلام مامان ماهان.ماشاالله ماهان جون خیلی نازه.دعا کن خدا یه نینی هم به زودی به من بده.مثل ماهان شما تپلی باشه من بخورمش.نینیت خیلی نازه .اسمتو توی دوستام اد میکنم البته با اجازه.
عسل20
9 بهمن 91 11:39
سلام وای هزار ماشاالله. نی نی تون خیلی نازه خدا براتون حفظش کنه من از طریق نی نی سایت دیدم دعاکن خدا مثه نی نیت به ماهم بده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد