ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهان و اقا جونش

1391/3/4 13:52
نویسنده : مامانی
973 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم خوبی نفس مامان انقده دوستدارم که خودم نمیتونم اندازشو پیدا کنم هرچی میگم بازم کمه

جمعه ای رفتیم خونه عزیز مامان خودمو میگم اقا جون امده بود اخه میدونی که اقا جون برای کار رفته شهرستان ابیک بیچاره وقتی میبینمش دلم براش کباب میشه هم به خاطر از دست دادن باباش و هم به خاطر اینکه انقده کارش سخته که تو افتاب انقده پوستش سوخته چقدر باید این مردا کارکنن اخه خدا

اقاجون دلش برای شما یه ذره شد بود همش دوستداره با ما بازی کنه ولی نمیدونم چرا هر وقت میریم خونه اقاجونینا شما بد قلق میشید همش گریه میکنید اقا جون داشت میرفت خرید ازم خواست تا شمارو هم با خودش ببره منم که دیدم شما عاشق گردش هستید گفتم مشکلی نیست ببریدش و وقتی داشت میبرد این ٢تا عکس رو ازتون گرفتم ببین اقا جون من چقدر از بین رفته فدات بشم بابای خوبم دوستدارم دیونه وار

اینجا بابا داشت میبرددت بیرون عزیز عینک دایی گذاشت تو چشات خیلی بهت میومد ببین دروغ نمیگم

فدای جفتتون بشم من

 

اینجا دیگه تو راهرو ازتون گرفتم ببین چه جیگری

بیچاره اقاجون رو ببین هم چقدر ریش داره اخه هنوز عذادار باباشه هنوز سیاهشم در نیورده ریشاشم نزده الهی دورت بگردم باباجونم هرچی غمه ازت دور شه الهی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

ilijoon
4 خرداد 91 15:47
مامان پارسا جیگر
4 خرداد 91 17:07
خوش به حال ماهان خوشگله که پدر بزرگ به این خوبی و مهربونی داره انشاء الله که خدا حفظشون کنه و سالیان سال سالم و سلامت باشند
اسما
4 خرداد 91 17:44
یه بار تسلیت میگم عزیزم ، ایشاله که جای پدربزرگ مهربونت خوبه خوبه ... خدا هر دوتاشونو واست نگه داره ... چه خوشگل اسم بابا و مامانتو صدا میزنی . زنده باشن همه عزیزات گلم
مامان ترنم کوچولو
4 خرداد 91 18:46
سلام گلم.همیشه سلامت و شاد باشی.بالاخره عکسمو گذاشتم
نایسل
6 خرداد 91 19:56
مرسی قربونتت برم من
میرزا کوچک خان
7 خرداد 91 8:07
این قالب وبلاگت رو میخوام بخورم! با این پسمل نازت..... ماشاالله!
محمد
7 خرداد 91 13:43
از خدا میخوام 120 سال بالای سر شما و خانواده محترمتان باشن . مرد وکار ؟
ilijoon
7 خرداد 91 17:20
براي گل پسري نازمون
پری
7 خرداد 91 22:25
سلام عزیزم خوبی خوشحالم که یه دوست جدید دارم.
گل پسرتو ببوس


من بیشتر محمدحسین جونمو ببوس
پری
7 خرداد 91 22:27
لینکت کردم عزیزم


ممنون عزیزم منم همینطور
asal
8 خرداد 91 7:30
خیلی ناززی خاله جون.خدا حفظت کنه.
بابای دوقلوها
8 خرداد 91 15:28
درگذشت پدر بزرگ عزیزتون رو بهتون تسلیت عرض میگم و امیدوارم بابای بزرگوارتون همیشه سالم سلامت باشه. ماهانی عموو هم مثل همیشه میدرخشه، خدا حفظش کنه
مریم مامان عسل
8 خرداد 91 19:11
ماهان من جیگر طلا عاشقتم. خدا این باباجون رو برات حفظ کنه. زهرا جان قالب وبلاگت خیلی قشنگه. بهم یاد میدی چجوری عکس ماهانو گذاشتی بالای صفحه؟
مامان شراره
8 خرداد 91 21:07
سلام.ماشالله به ماهان گلم كه روزبه روز خوشگلتر ميشه.اون غذاهاي خوشمزه اي هم كه ميخوره نوش جونش فوت بابابزرگتون روهم بهت تسليت ميگم.ايشالله ساليان سال سايه پدرتون بالاسرتون باشه
مریم مامان عسل
9 خرداد 91 2:26
مرسی زهرا جون مهربونم. راستی من که هیچ پستی رو حذف نکرده بودم!!!! چرا اون سوالو پرسیدی؟
سمیرا
9 خرداد 91 17:55
گلم آنیسا تو مسابقه شرکت کرده اگه دوست داری میشه بری تو این صفخه و بهش رای بدی ؟
http://noruz1391.niniweblog.com/post811.php

باید تو قسمت نظرات بنویس آنیسا کوشولو 2


حتما چرا که نه
ilijoon
9 خرداد 91 19:32
سلام جيگر كجايي؟؟ دلمون تنگيده بود اومديم ببينيمتون وبريم آخه دارم ميرم مسارفت


به سلامتی خانم خوش بگذره
مامان سوگل
9 خرداد 91 22:36
دلم به آقام تنگ شد، خدا آقاجونت رو برات نگه داره برای همیشه، سالم و سرحال، همیشه سایش بالای سرتون باشه، آقاجونهای طفلکی همه پیر شدن برای خانوادشون، امیدوارم بچه های ما هم وقتی بزرگ شدن مثل ماها عاشق پدر و مادرشون باشن و قدرشون رو بدونن و بتونن پیری رو تو صورتشون تشخیص بدن و ................
فاطمه (مامان آیلین)
10 خرداد 91 0:36
ایشالا سایه پدر همیشه بالا سرتون باشه . راستی اون عکس قالب وبلاگ ماهان تو حلقم
مامان آیدین
10 خرداد 91 1:52
سلام عزیزم خدا دوتاشونو حفظ کنه برات فردا واکسنه شش ماهگی آقا ماهانه هواشو داشته باش اذیت نشه طرفداراش زیادن ناراحت میشن ها
سمیرا
10 خرداد 91 15:01
خیلیییییی ماهی عاشقتم
reihan
10 خرداد 91 20:50
salam dostam khobin cheshm be rahe axe jadidimaaaaaaaaaaa
نایسل
10 خرداد 91 23:00
قالب مباررکک خانوم خانوما
نایسل
10 خرداد 91 23:00
خیلی عکستتتتتتتتتتت قشنگه
مامان آیدین
12 خرداد 91 2:19
سلام مامی ماهان جون عزیز خاله چطوره ؟آیدین من با کمک چند لحظه میشینه ماهان چطوره سینه خیز میره ؟ راستی دندونای آیدین جون یه کوچولو جوونه زده ماهانی هنوز مرواریداش نیومدن؟ از طرف من یه ماچ آبدار از اون لپای هلوییش بگیر بووووووووووووس
مامان الی
13 خرداد 91 16:09
وای راس می گی هااااااااااااا بابای منم پیر شده الهی فداش شم ولی خو خوبه که هستن و سایه اشون بالا سرمون خدا عمر با بلند با سلامتی نصیبشون کنه ماهان جیگر و یه گاز بزن از طرف من هر دفعه میام ماشا... می گماااااااااااااا نگران نباش
مهسا مامان مرسانا
15 خرداد 91 12:13
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد