ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

8ماه زندگی با مرد کوچولو و کارهای قشنگش

1391/5/15 16:08
نویسنده : مامانی
643 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مرد کوچولوی مامان

وای که باورش برام سخته که 8 ماه باهات زندگی کردم چه زود گذشت هنوز

صدای گریه کردنت تو اتاق عمل تو گوشمه 20

هنوز اون چهره معصوم ولپ قرمزیت تو اون پارچه سبز سفید اتاق عمل جلو چشامه92 10

 هنوز تلاشهای من برای برگردونن سرت به سمت صدام یادمه وای که با تو بودن چه زود میگذره وچه خوش2 12

وای که عزیزم الان که نگات میکنم میبینم اون پاهای کوچولوت دیگه از تشکت

میزنه بیرون واین نشونه بلند شدن قدتهدوستدارم محکم تو بقلم فشارت بدمBaghal

عزیزم از کارات که هر چی بگم تمومی نداره الان دیگه بیچاره بابا که از سرکار

 که میاد دیگه حق تکون خوردن نداره اخه شیطون مامان احساس میکنه دوباره باباش میره و نمیاد خیلی بابایی هستی Chakerim

شکمو هر چی ببینی تو دستمون با خنده و ادا اطفار بهمون میفهمونی دلت میخواد وانچنان اب دهنت راه میقته که انگار تا به حال هیچی نخوردیAhaaaaaa

وقتی بقل بابایی و دوستداری بیای بقل من با صدای گریتCry1 مامان

مامان میکنی ولی ارزو به دل موندم یکبار بدون گریه منو صدا کنی اخه

 احساس میکنم توهم میزنم وقتی میگی مامان مامانJeddiiiii

عاشق میوه خوردنی هر جای خونه باشی وقتی چشمت به ظرف میوه بخوره

سر 2 سوت ظرف میوه پخش خونه میشه واقا میوه های قرمزوجدا میکنه مثل

 شب رنگ..الو قرمز..وبه نشونه موفقیتت بلند بلند میخندی2 32

عاشق تلفن وموبایلی تا صدای زنگ تلفن رو میشنوی با صدای که خودت

 میفهمی چی داری میگی میگی گوشی رو بهت بدیم ووقتی هم میگیری هر

 کی پشت خط باشه شروع میکنی باهاش صحبت کردن انگار متوجه میشی

بهت چی دارن میگن وتو هم عینا جوابشو میدی اخ که گرفتن گوشی از تو خیلی سخته100

وای که اجازه نمیدی هیچ کس ترکت کنه اگه تو یه جمع باشیم یکی بخواد اون

 جمع رو ترک کنه با گریه بهش میفهمونی یا نرو یا اگه میخوای بری منو ببر2 30

عاشق ددری اگه در خونه باز بشه با صدای جیغ بلند وخندهای بلندت

خوشحالیتو نشون میدی تند تند دستو پاتو تکون میدی Khandeeeee Bahal

هر کی چشمش به تو میفته تا نگات تو چشاش میفته بهش لبخند میزنی

وطرف مقابلم این خوش برخوردیتو تحسین میکنهFlowerysmile

عاشق تبلیغات تلویزیونی هر جا باشی میفهمی که سریال یا فیلمی که منو

بابایی تماشا میکنیم رسیده به تبلیغات وسریع سرتو برمیگردونی به تلویزیون و

با دقت تمام نگاه میکنی وبا تموم شدنش به کار قبلیت ادامه میدیTars

برای خودت مطالعه هم میکنی تا چشمت به دفتر یا کاغذی بیفته سریع برش

میداری و شروع میکنی به بازدیدشMotalee

دیگه هر چی بگم تمومی نداره عاشق حمامی کردنی عاشق پشت رل

نشستنی عاشق کیبوردی و موسیCom

عشقم هر چی بگم باز کارهایی هست که بنویسم تمومی نداره ولی فقط تو

یک کلام میگم عاشقتممممممممممممممممممم یه عالمه بوس

 

 این عکس برای موقعی که از اتاق عمل میوردنت بیرونه

 

اینم عکس حالاته

هزار ماشالله مامان جون چقدر بزرگ شدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان ترنم کوچولو
15 مرداد 91 14:44
سلام.من رمز میخوام لطفا


عزیزم من شرمنده ام اخه مطلبم نصفه بود به خاطر همین رمزدارش کردم تا کامل بشه بازم شرمنده
نایسل
15 مرداد 91 15:54
به منم رمز میدی عسیسمم


عزیزم من شرمنده ام اخه مطلبم نصفه بود به خاطر همین رمزدارش کردم تا کامل بشه بازم شرمنده
مامان محمدرضا
15 مرداد 91 15:54
رمز می دین؟؟؟


عزیزم من شرمنده ام اخه مطلبم نصفه بود به خاطر همین رمزدارش کردم تا کامل بشه بازم شرمنده
نیلوفر
15 مرداد 91 17:52
سلام
ای جانم،هزار ماشالا به این آقا خوشگله که انقد زود زود کارای شیرین از خودش در میاره و حسابی دل مارو میبره
ماهان جونی من هم عاشقتما و بهترینها رو برات آرزومندم
انشالا همیشه روند پیشرفت رو به همین خوبی پشت سر بگذاری عزیزم
بووووووووووووووووووووووس



خاله نیلوفر من خیلی دوستدارم که انقدر تند تند به من سر میزنی بوسسسسسسسسسسسسس
خاله فاطمه
15 مرداد 91 19:08
قربونه نگاه کردنت برم که داری واسه خودت یه پامرد میشی ماهان تو نفس خاله ای ترو خدا به مامانت بگو ترو زود زود بیاره خونمون وقتی میری هممون کسل میشیم اصلادوست نداریم از پیشمون بری ماهان هممون یه دنیا دوستتتتتتتتتتتتتتت داریممممممممممممممممممم ولی خاله عاشقته وای شماها نمیدونید این ماهان چقدر شیرینه هرچقدر بگمو بنویسم بازم کمه بوسسسسسسسسسسسسسسسس بوسسسسسسسسسسسسسسس




ممنون خاله جونم منم تو رودوستدارمممممممممممممم

مریم مامان عسل
16 مرداد 91 14:11
الهی فدات شم ماهان شیرینم.
دوست دارم گاز گازت کنم..
تو خودت هلویی عشقم. میوه دوست داری؟
هزار ماشالله که انقدر آقا شدی واسه خودت.
عسلم وقتی گریه میکنه میگه مامان وقتی خوشحاله میگه بابا


دقیقا کارهای عسل وماهان عین همن
مامان ترنم کوچولو
16 مرداد 91 22:34
ماشالله ماشالله.عااشقتم خالههههههههه ترنمم با گریه میگه مامان
واقعا چه زود میگذرهههههه ولی کلی زندگیمون متحول شده انگار از اول این فینگیل ها بودن.اصلا فکر قبلش هم نمیتونم بکنم کاش زودتر اومده بودن نه ؟


اره واقعا منم حالا همیشه به محمد میگم میگم اگه میدونستم بچمون انقدر شیرین میشه همون 5 سال پیش میوردمش خدا همه نی نی هارو برای ماماناشون نگهداره
نگار(مامان سام)
17 مرداد 91 13:31
8 ماهگیت مبارک ماهان جان.سام هم موقع گریه کردن مامان میگه انگار این نی نی ها فقط وقتی ناراحتن مامانشونو صدا میکنن.


اره واقعا ولی همونم برامون یه دنیا ارزش داره
asal
19 مرداد 91 8:28
هزار هزار ماشاالله.مامانی اسپند و صدقه یادت نره.
مامان پارسا جیگر
20 مرداد 91 10:49
جیگرتو بخورم من تو چقدر شیرین شدی خیلی دوستت دارم ماهان خوشگلمممممممممممممم هم خودت هم مامان مهربونت رو


وای خاله جون شرمندمون نکن منم شما وتک تک خانوادتونو دوستدارمممممممممممممممممممم

لومینوس
21 مرداد 91 20:08
1000000000 ماشالا عزیز دلمی دوماد خوشگلم


سلام مادر زن خوبم دلم برات تنگیده بود
بابای دوقلوها
25 مرداد 91 11:11
سلام به ماهان خوشتیپه
خووفی؟

مامانی ماهان، من بعد از مدت ها تونستم به زور وارد وبلاگتون بشم.
همش یه پیغام میده
انگار به وبلاگتون حمله شده


ممنون اقای پدر خدا 2قلوهاتو برات حفظ کنه نمیدونم چرا فقط با اکسپلورر باز میشه
مامان سمی
25 مرداد 91 12:51
ماشاالله پسر نازی داری خدا برات حفظش کنه و زیر سایه پدر و مادرش بزرگ بشه.هزارتا بوس برای ماهان توپولی ناز
.::مادر خانومی::.
25 مرداد 91 18:02
هزار ماشالله
che bozorg shode in gol pesar


ممنون خاله جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد