ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

تولد 8 ماهگیت مبارک مرد کوچولو

1391/5/10 15:29
نویسنده : مامانی
1,792 بازدید
اشتراک گذاری

مرد کوچولوی من ماهگیت مبارک 

 

گروه گل یاس

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی ، اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی ، اگه

 ستاره بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که پسر منی عزیز ترینی . روز تولدت

 مبارک . . . عزیزم

گروه گل یاسگروه گل یاسگروه گل یاس

گروه گل یاسگروه گل یاسگروه گل یاسگروه گل یاس

گروه گل یاسگروه گل یاسگروه گل یاسگروه گل یاس

عشقم تولد ٨ ماهگیت با عزیزواقاجون وخاله فاطمه وباباجونی رفتیم رستوران خاتون خیلی خوش گذشت وای که چه شیطون شدی هر جا میرسی باید سریع لباسهای راحتی تنت کنم وگرنه اروم نمونی اله دورت بگردم تولدت مبارک

اینجا داشتم حاضرت میکردم ولی انقدر جدیدا از لباس عوض کردن وپوشیدن متنفری هر تیکه ای که تنت میکردم باید یه چند دقیقه نازتو میکشیدم اینجا لباساتو تنت کردم

اینجا کاملا امادت کردم بردم جلوی در خانه نگهداشتم تا بابا جون اماده بشه اخه شیطون بلا تا امادت میکنم اگه از در خونه نبرمت بیرون انچنان گریه ای میکنی که نگو

 

اینجا تو رستورانیم ولی تو فضای سبزش نشستیم وبقل بابا جونی باباجون تازه بینیشو عمل کرده چقدرمن شمارو دوستدارم

اینجا بقل اقاجونی ببین منم چه بابای نازی دارم عاشقشم

اینجا هم بقل منی یعنی مامان خانمی

 

اینجا هم بقل خاله جونی

 اینجا هم داخل رستورانی

اینجا هم که با لباس سفید لباس راحتی تنت کردم و شارژی

عزیزم ارزوم سلامتی توست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

asal
11 مرداد 91 14:52
ماهان جونم مبارکت باشه عزیز خاله.چه عکسهای نازی مامانی برات گذاشته.


ممنون خاله جونم
نیلوفر
11 مرداد 91 15:26
سلام
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
یعنی من عاشقتم ماهان عسل
آخ که دلم ضعف میره با این عکسای قشنگی که مامانی از این آقا خوشتیپه میذاره.
یعنی من هلاکتم قند عسل،ماهان نفس.



خاله نیلو منم دوستدارم هزارتا
مامان پارسا جیگر
11 مرداد 91 21:39
الهی من فدات چه ناز شدی تو خوشگل خاله تولدت مبارک
قربونت برم که اینقدر خوشتیپ کردی توی عکس سومی ادامه مطلب ماه شدی جیگر عسل خوشگل خوشتیپ نفس جیگرتو بخورم من
مامانی پس چرا ما رو دعوت نکردی


الهی فدات به خدا تولد براش نگرفتم یهو یی شد انشالله یه روز با هم میریم
ماما بهی
11 مرداد 91 22:35
8 ماهگیت مبارک عسلکککککککککککککککککککک


مرسییییییییییییی
مامان ترنم کوچولو
12 مرداد 91 15:24
قربونت برم خوشتیپ خان.ماشالله.عاشق اون عکس دومی هستم که رو ماشین نشستی روتم به یه طرفه.درسته قورتت میدم خالههههههههههههههههه.
8 ماهگیتم مبارک.ا ته به سر نوشتم حواس که واسه آدم نمیداری جیگرررررررررررررررررر


الهی قربونت برم مهربونم منم عاشق ترنم جونممممممممممممممممممممممممم
پارســــــا
12 مرداد 91 21:52
عــــزیز دلــــ منــــ مبارکهــــ مبارکهــــ مبارکهــــ ماچــــ ماچــــ ماچــــ تولدتــــ مبارکــــــــــــــــــــــــ


مرسی خاله مهربونم
نایسل جون
14 مرداد 91 18:01
تولدت مبارکککک تپلیییییییییییییییییییییییی
مریم مامان عسل
15 مرداد 91 4:04
وای زهرا جون چه عکسای خوشجلی گذاشتی عزیزم!
بهتر بود اسم این پست رو میذاشتی خانواده خوشگلا در رستوران!
منم عاشق اون عکسش شدم که روی ماشین نشسته.
ماهان جونم تولد 8 ماهگیت مبارک عزیزم.
چقدر دارین زود بزرگ میشید شما فسقلی ها.


به به چه عجب ستاره سهیل شدی کم پیدایی خاله جونم دلم برات تنگیده بود خوب شد امدی پیشم وگرنه یواش یواش داشتم فکر میکردم از یاد بردی منو بدون دوستدارم همیشهههههههههههههههههههههه
مامان آیدین
19 مرداد 91 2:15
سلام عزیزم ماشالا هزار ماشالا چه قدر این آقازاده جیگر شدهدوس دارم لپاشو بخورم تو همه عکسا ماهان خیلی ناز افتاده ایشالا همیشه با هم خوش باشیندیگه به عزیزم نگی تنبل ناراحت میشم هر وقت دوس داشت کاراشو انجام میده گل من


مرسی عزیز دلم انگار از اون روز به بعد بهش بر خورده داره کم کم چهار دست وپا میره
مامان علی خوشتیپ
6 شهریور 91 15:14
عزیز دلم تولد 8 ماهگیت مبارک
وای پدرم دراومد با این اکسپلور.دق کردم تا همین دو نظرو گذاشتم


مرسی خاله جونم فعلا که قالب وبلاگو عوض کردم میگن مشکل از اونه ببینم درست میشه یانه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد