ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهان شده یه پا شیطون

1391/5/26 1:52
نویسنده : مامانی
1,011 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم مرد من میخندی

خوب بخند بایدم بخندی اخه نمیدونی چقدر بلا شدی دیگه موندم باهات چیکار کنم سر دو دقیق نیست میشی جدیدا هم که چهار دست وپا یاد گرفتی تا چشمت به موس یا گوشی که تو شارژمیفته موشکی خودتو به اون میرسونی و ورشمیداری والفرارنمیدونی که چه شکلک های از خودت در نمیاری هرچیزی رو که میبینی میخوای امتحانش کنی اگه بهت ندیدم با همون زبون بچگیت دعوامون میکنیوای که نمیتونیم از جلوی چشمات تکون بخوریم سریع گریه میکنی و تا خودمونو بهت نشون بدیم با اون لبخند نازت دلبری میکنی اشکتم که دمه مشکته بقلت میکنیم سریع میچسبی به ادمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

نمیدونم چرا انقدراز صدا بلند میترسی مثلا اگه من و بابایی بخوایم باهم بلند صحبت کنیم سریع گریه میکنی و میترسیوتا زمانی که منو بابایی همدیگرو بقل نکنیم نبوسیم اروم نمیگیریSmileyحالا برات فرقی نمیکنه هر کی میخواد باشه باشه باید بعد از صدای بلندی که جسارت کردن پیش شما بلند کردن این مراحل رو تا پایان برن واخر سر شمارو تو بقل بگیرن و خیال شمارو راحت کننSmiley

از شیر خوردنتم که نمیدونم چی بگم مثلا داری شیر میخوری یه مک که میزنی باید به تلویزیون هم نگاه کنی نمیدونم چه جوری ترکت بدم یا باید تلویزیون رو ما  اصلا نبینیم یا اینکه شما هم پا به پاای ما به تماشاش بشینی

وای که صدای تلفن وموبایلم خوب تشخیص میدی تا صدای زنگ تلفن میاد سریع روتو میکنی به تلفن وچهار دست وپا وسینه خیزم مخلوطش میکنی و خودتو میرسونی به گوشی و شروع میکنی به حرف زدن

اگه گوشیرو بهت ندم قهر میکنی

خلاصه بلا شدی ولی حرف زدن یاد نگرفتی مارو میکشی تا بابا مامان بگی منو بابا این شکلی میشیم تا تو قشنگ منو وبابارو صداکنی

حالا دیگه بسه هر چی از شیطونیت گفتم بریم سراغ عکسات

 

اینجا داری باری میکنی ولی با در امدن صدای اهنگ قیافت دیدنی میشه

 

 

اهان ببین چه شکلی میشی قربونت برم با این قیافت

 

 

این عکسم که عاشق شلیل خوردنتم گذاشتم اب دهنم راه افتاد

 

قربونت برم راستی شما که دارید این عکسارو میبینید برای پسرم دعا کنید دندوناش بی درد در بیاد اخه نمیدونم چرا هم خیلی بی تاب شده هم بی حوصله وروز به روزم اب میره به خدا پای چشاش گود افتاده هر کی میبینه به خاطر اب دهنش که همینجور اویزونه میگن دار دندون در میار اینجوری شد ه

ولی دلم میسوزه توپول مامان لاغر شده

دوستدارم پسرم دردات تو جون مامان بیفته انشالله

یه عالمه بوس برای پسرمممممممممم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مریم مامان عسل
26 مرداد 91 4:56
وای زهههههههههررررررررررااااااااا!
دل ضعفه گرفتم این عکسا رو دیدم!
خداااااااااااااااا
نیگا چجوری چشماشو به هم فشار میده!
الهی فدات شم عزیزم. ماشالله به این همه شیرینیت!
قربون اون شلیل خوردنت بشم من.
نگران نباش عسلم خیییلی لاغر شده. دندوناشون که دربیاد خوب میشن دوباره.
چقدر این بچه شیطون بلا شده واسه خودش. کاراش عین عسله. یعنی مو به مو ها!
اگه یه روز این دوتا با هم باشن سقف خونه رو میارن پایین!



وای مریم جون یعنی من انروزو میبینم که ماهان وعسل با هم یه جا باشن من عسلو میچلونم
بابای دوقلوها
26 مرداد 91 7:35
اه، مامانی؟؟؟ شیطون نشده که! فقط یه کم خوردنی شده این ورووجک
هووووووم، به به، شلیلش خوشمزس؟؟


مرسی بابای مهربون دوقلوها
مامان سمی
26 مرداد 91 9:58
ای جانم چه ناز می خوره.انشااله خیلی راحت دندون در میاره نگران نباش مامانی


ممنون عشقم خدا ارتین جونو رو برات نگداره


نیلوفر
26 مرداد 91 11:11
سلاااااااااااام
الهی من فدای ماهان جونم بشم با این کاراش،آخه مامانی همین کارهارو میکنه که دل مارو میبره
عزیزم امیدوارم مرواریدای خوشگلت بدون درد ظاهر بشن،اگه لاغر بشی من غصه میخورما
ایشالا تنت همیشه سالم و لبت خندون باشه عشقم


خاله نیلو ممنونم عزیزم همیشه منتظر پیامهای پر از لطفت هستممممممممممممممم بوس
مامان ترنم کوچولو
26 مرداد 91 12:25
ای جونم عزیز خالههههههههههههههه ماهان جون خوب دوست داره همه در صلح و صفا باشن و داد و بیداد راه نندارن
ایشالله زودی دندوناش در آد .ترنم هم همین وضعیت رو داره قربونت برم با این دلبری هات.توپول یا یه کمی لاغرتر از تپلی بازم جیگریییییییییی


مرسی مهربونم میخوام بیام شهرتون
مامان آیدین
26 مرداد 91 15:09
سلام نفسی من ماشالا خوب شیطون شدی ها درست عین دوستت آیدین ایشالا سالم باشین ما مامانا همه جوره در خدمتیم

ممون خاله که بهم سرزدی خدا ایدینو برات نگهدار
لومینوس
26 مرداد 91 16:24
عزیز دلم ماهان جون نگران نباش مامان خانومی دندوناش در بیاد خوب میشه

ماهان جونم شلیل خیلی دوست داری نه؟


اره مادر زن یادت باشه یخچال خانوممو روز جهاز پر میوه کنییییییییییییییییییییییییی
مامان پارسا جیگر
26 مرداد 91 20:48
فدات بشم من عزیزم چقدر عسل شدی تو خاله جون تو شلیل بخور منم اون دستا و انگشتای خوشمزه ی تو رو می خورم انشاءالله که دندونای قشنگت راحت در بیاد و اذیت نشی ماهان جونمممممم


مرسی خاله خدا پارسا جونو نگهداره
مامان بهی
26 مرداد 91 23:42
سلاام زهراااااا جونم با ماهان عزیززززم دلم براتئن یه ذره شده چرا به مام سر نمی زنی؟واااای چه خوردنی شده ماهان خان
باز خوب پسملمون دستش به کار خیر میره از بچگی:
asal
28 مرداد 91 10:29
عزززززززیزم تو خودت که خوشمزه تر از اون شلیلی.=(


شما لطف داری یعنی من انقده خوشمزه ام
نایسل جون
28 مرداد 91 20:36
فدای اون چشات شممم تپللل خاله:لاغر نشی حیفه زود دندونات در بیاددددد
شیطونX


خاله دیگه لاغر شده
نایسل جون
28 مرداد 91 20:36
منم خیلی داغون شدم وقتی عکسای زلزله رو دیدممم خدا کمک کنه


خدا به بازماندگان زلزله زدگان صبر بده
مامان آندیا
30 مرداد 91 19:21
وای عزیزم ماشالا شیتونک بوسسسسسسسسسسس ما آپیم میای پیشمون
مهناز
18 مهر 91 17:22
عزیزم چقدر با نمکه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد