ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

شیطنتهای گل پسرم

1391/6/27 0:52
نویسنده : مامانی
1,127 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم امدم وبتو بعد از یه مدت کوچولو تاخیر به روز کنم

ولی میخوام تمام شیطنتهاتو به روایت تصویر برات بذارم که تو با چه کارهایی منو وبابایی رو غافل گیر میکنی

وای که خیلی خوردنی شدی عشقم مجدیدا زیر مبل دنبال وسایلی برای بازی میگردی واگه چیزی به چشمت بخوره با تلاش زیاد برمیداریش وبا خنده نشون میدی که موفق شدیم

ببین اینم عکسش

اینجا چشمت افتاده به یه کارت ویزیت داری تلاش میکنی درش بیاری

 

 

اهان موفق شدی بیاری بیرونم

ببین که چقدر جیگری

تازشم جدیدا میشینی پای میز تلفن وشروع میکنی به گرفتن شمارهم ووقتی دستت به دکمه اسپیکر برای خودت حرف میزنی م

 

یادتون نره ماشالله بگید وگرنه ادامه نمیدمم

برای خودت عشق رانندگی داری جدیدا بابا که از پشت رل پیاده میشه شما جای بابا میشینید وبرای خودتون رانندگی میکنیدم

تازه وقتی دستت به برف پاکن میخوره کلی حال میکنی فکر میکنی واقعا داری رانندگی میکنیم

عزیزم فدات بشم که دیگه یه جا بند نمیشیم همش جنب وجوش داری به خاطر همینم کلی لاغر شدی منم نگرانتمم

تا غافل میشم میبینم یه خرابکاری اساسی کردی حالا هم میری زیز اینه شمدون مامان پایشو تکان میدیوتا صداش در میاد میخندی تا منو میبینی به خاطر اینکه چیزی نگم شروع میکنی به دلبری کردنم

ببین اینجا داری با پایه مبل بازی میکنی تا من صدات کردم دلبریات شروع شده

 

وای که فدات بشم مامان جونی دوستدارم هزارتامحصل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

محمد
27 شهریور 91 9:10
ای ماهان شیطون
شادباشیدوسلامت


گفتی شادو کردی جگرم کباب
نیلوفر
27 شهریور 91 11:33
سلام
ماهان قشنگم با این تعریفایی که مامانی از شیرین کاری های شما مینویسه آخر میام درسته قورتت میدما،آخه من فدات بشم با این دلبریات،ایشالا همیشه مثل عکسی که فرمون رو چسبیدی از ته دل بخندی عشقم
دوست دارمتون



خاله جونم شما به ما لطف دارید ماهم شمارو میدوستیم
پری
27 شهریور 91 12:40
هززززززززززززززززززززززززززززار ماشالله



مرسی خاله
مامان ترنم کوچولو
27 شهریور 91 14:04
عزیز دلمی خاله قرررررربونت برم من. ماشالله به شیطنت و دلبری هات
عکس از سفرم بذار دیگه؟خوش گدشت؟


چشم حتما
اسما
27 شهریور 91 14:50
بِسمـ ا... اَلرحمنـ الرحیمـ

ُ وَإِن يَڪَادُ الَّذِينَ ڪَفَرُوا لَيُزْلِقُونَڪَ

بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّڪْر

وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ

وَمَا هُوَ إِلَّا ذِڪْرٌ لِّلْعَالَمِين



فقط دست خاله اسما بهت نرسه هاااااا ..درسته قورتت میدم ..هزار ماشالله ..چشم بد هزاران فرسنگ ازت دور باشه عزیزدلمممممم...
شیطون بلا شدی رفتااااا ..خسته نباشی مامان گلی .








دوستدارم یه دونه ای برای نمونه ای خاله اسمای خودمی خوب
مامان محمدرضا
27 شهریور 91 16:35
ماشالله به این گل پسر
هنوز هم خوبه که مامانی اینقدر می گی لاغر شده
یادته وقتی حامله بودم یه نظر واست گذاشته بودم نوشتم دوست دارم محمدرضای من شکل ماهان بشه؟
حالا هرکی وبلاگ ماهان رو دیده میگه محمدرضا شکل همون پسر خوشگله تو نی نی وبلاگ (ماهان) شده . منم هی کیف می کنم

چرا خالش حسابی لاغر شده اره یادمه واقعا شبیهش شده ببوسش
مامان نازی
31 شهریور 91 10:36
سلام عزیزم ممنون که جواب سوالمو دادید وخیلی سایت خوبی بود ممنون


خواهش
مامان سمی
1 مهر 91 11:20
این پسر شما چقدر خوردنیه از طرف من حسابی بخورش که از همین جا دلم براش ضعف کرد
خدایا همیشه حافظ این قندعسل باش


ممنون خاله جونه مهربون
مامان الهام
4 مهر 91 16:33
وای چه نی نی نازی............
از دور میبوسمش............


ممنون شما لطف دارید
.::مادرخانومی::.
14 مهر 91 16:27
هزااااااااااااااااااااااار ماشالا به این گوله نمک!! اون عکسش که پشت فرمونه خــــــــــــــــیلی بامزه است
فاطمه (مامان آیلین)
2 آبان 91 12:31
وای وای عاشق اون عکستم که رو زانوهات نشستی پشتت به دوربینه وای خدا اگه اون لحظه پیشت بودم یه گاز ازت گرفته بودم ماهان


3>
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد