ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

‘عزیزم 10 ماهگیت مبارک

1391/7/10 17:55
نویسنده : مامانی
1,037 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم

 

ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

 

بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک

میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز

از اسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

یه کیک خیلی خوش طعم ،با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

به خاطر و جودت به افتخار بودن

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی

ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس

تا تو هستی و چشمات بهونه س واسه خوندن

همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس

واسه تولد تو باید دنیا رو اورد

ستاره رو سرت ریخت تو رو تا اسمون برد

اینا یه یادگاری توی خاطره هاته

ولی به شوق امروز می شه کلی قسم خورد

تولدت عزیزم پراز ستاره بارون

پر از باد کنک و شوق ،پر از اینه و شمعدون

الهی که همیشه واسه تبریک امروز

بیان یه عالم عاشق ،بیاد هزار تا مهمون

 

 


گروه گل یاس

عزیزم پسر نازم ماهگیت مبارک

پسرم باورم نمیشه 300روزه که تو کنارمی 300روزه که من دارم حس مادربودن رو با وجود تو حس میکنم

خیلی خداروشکر میکنم از داشتن پسر نازی مثل تو وای که چقدر با گذشت زمان تو شیرین وشیرین تر

میشی عشقم ارزوی من همیشه خندیدن توست پس همیشه بخند تا تو مامان رو به ارزوش برسونی

دوستدارم خیلی زیاد

 شکلکهای جالب آروین


.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ترنم کوچولو
17 مهر 91 17:25
مبارکه مبارکه 10 ماهگیت مبارکه مبارک (ریتمیک بخون لطفا)


اهان اهان ریتمیک خوندم اینم قرش بود
مامان ترنم کوچولو
17 مهر 91 17:27
خیلی قشنگ بود شعرت مرسیییییییییییییییی


مرسی عشقم

مریم مامان عسل
17 مهر 91 18:40
10 ماهگیت مبارک عزیز دلم.
پسر خوشگلم.
دوستت دارم ماهان جونم


وای خاله جون مگفتی یه گاوی گوسفندی میکشتیم که بعد از یه مدتها امدی پیشمون خیلی دلم براتون تنگیده بود
خاله فاطی
18 مهر 91 11:46
تولد مبارکککککککککککککککککککککک عزیزم بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس


نیلوفر
18 مهر 91 19:49
سلام
عشقم ده ماهگیت مبارک باشه،ایشالا که صد و بیست سال زنده باشی
میبوسمت هزار تا



مسی خاله مهربونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد