ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهان ونمایشگاه

1391/7/14 16:02
نویسنده : مامانی
1,058 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

الهی مامان دورت بگرده با این شیطنتات دیگه وسیله ای برای مامان سالم نذاشتی

تا یه خرابکاری هم میکنی سریع با یه شکلک موش دراوردن مامان رو راضی میکنی که

ناراحت نشه نمیدونم تو فسقلی این شکلک رو از کی یاد گرفتی خیلی باحال خودتو موش میکنی

چشاتوجمع میکنی لباتم به حالت بوس جمع میکنی واین میشه شکلک موش که باعث خنده

من وبابایی میشی جمعه گذشته با مامان و بابای پارسا جیگر رفتیم نمایشگاه خیلی

خوب بود برات عروسک انگشتی و کارتهای باما رو خریدم ولی نمیدونم چرا از محیط نمایشگاه

خوشت نمیومد همش نق میزدی که بابا فقط شمارو بقل کنه بیچاره بابا هم همش نازتو میکشیدولی پارسا برعکس شما همش

دوست داشت تو وسایل بازی بشینه بازی کنه دیگه اخراخاش مامانی یه دسته گل به اب داد با

یه بازی فکری خرید ولی نمیدوم  کجا گذااشتم ولی بازم خوش گذشت اخراش که داشتیم بر

میگشتیم بابا شمارو گذاشت رو یه درخت ببینه از بلندی میترسید یا نه ولی هزار الله اکبر سر بابا

 داد میزدی ولم کن خودم می تونم وایسم من کلی از این جسارتتون خوشم امد

منم از جسارت و شجاعتتون عکس گرفتم ببین جه شیر مردی هستی

زیبا

اینجا تو نمایشگاهی

زیبا

اینجا هم بالای درختی هی به بابا ای ای میگفتی یعنی ولم کن

زیبا

اینجا هم به تنهایی وایستادی

زیبا

از اون بالا داری بازدید هم میکنی

زیبا

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مهناز
18 مهر 91 17:11
شیطونیه خدا حفظش کنه
مامان ماهان عشـ❤ــق
18 مهر 91 17:14
ماشالله به این شجاصت.حتما به مامانش رفته.چون اگه من بودم که جرات این کار رو نداشتم و از ترس سکته میکردم چه برسه به اینکه غکس هم بگیرم.

نه بابا ماهان یک مامان ترسویی داره لنگه نداره
مهناز
18 مهر 91 17:37
ای بابا
خجالتم نده دیگه


از اون شیطونان
خدا ماهان جون و برات نگه داره

لینکت کردم خانومی


خواهش میکنم من فقط واقعیت رو گفتم
نیلوفر
18 مهر 91 19:55
سلام
عشقم اگه بدونی با کارایی که مامانی از شما مینویسه دلم ضعف میره برات،ایشالا تو همه مراحل زندگیت موفق باشی
ماهان جونی عاشقتم


همیشه منتظرکامنتهای زیبات هستم منم دوستدارم
مامان پارسا جیگر
18 مهر 91 21:42
خوشتیپ جونم الهی فدات خیلی خیلی نازی هزار ماشاءالله مرسی مامان و بابای خوب و مهربونش خیلی خیلی خوش گذشت


مرسی نظر لطفتونه به ماهم خوش گذشت


مامان آیدین
19 مهر 91 23:40
قربون پسر شجاع بشم من تازه این شیطنتا اولشه مگه نه مادر خانومی؟؟ ایشالا همیشه سالم باشن


وای عزیزم شیطون گفتییو تموم شد
مامان آرشیدا کوچولو
22 مهر 91 0:35
ماهان لفتی بالای درخت چکار کنی وروجکی
مامانی ناراحت نباش آرشیدا هم یکبار ا صورت رفت توی کاه سالاد شیرازی بعــــــــــد صورتش با آب سالاد فلفلی یکی شد


کاش ماهان منم صورتش با غذا یکی میشد ولی لب ودهنش ورم نمیکرد
زهرا مامان امير علي
2 آبان 91 23:35
ماهان جوني مثل ماه مي موني هزار ماشاالله وخدا حفظت كنه براي مامان و بابا


ممنون که به وبلاگ پسرم امدی
ریحانه
3 آبان 91 1:04
سلام ازبچه های نی نی سایتم
خداییش هم عجب نفسی داریاااااااااااااا
نگاه کن این فسقلی وچطوری بالای درخت ایستاده
خیلی این عکسشودوست دارم
به وبلاگ منم سربزن خوشحال میشم


خوشحالم کردی به خانه پسر من سرزدی ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد