ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

پسرم مامان میمیره اگه شما چیزیتون بشه

1391/7/21 21:59
نویسنده : مامانی
872 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام عشقم نمیدونی حتی دوستنداشتم این مطلب رو برات تایپ کنم ولی خوب نمیتونم ننویسم

 شکلکهای جالب و متنوع آروینمرواریددومیت به جای اینکه بقل اولی در بیاد دقیقا بالای اولیت در

امد اونم با یه خاطره بدکه اصلا دوست ندارم حتی به یادش بیارم

رفته بودیم خانه پارسا جون اولش که شما تا از در رسیدید دویدید سمت پارسا وشروع کردی به بوس کردنش

بعدش کلی باهاش بازی کردی خیلی بهت خوش میگذشت تااینکه موقع نهاررسید

رفتم برات نهار کشیدم اوردم بدم شما بخورید که یهو با کله خوردی تو ظرف غذا وقتی بلندت کردم دیدم از لب ولثه ات خون میاد اصلا دست و پامو گم کردم نمیدونستم باید چیکار کنم

فقط یادمه که صورتتو شستم ودیگه نتونستم جلوی گریمو بگیرم خاله فاطمه که با ما خانه پارسا جون بود بقلت کردو شروع کرد برات یخ گذاشتن رو لب ولثت اخه یهو کلی ورم کرد

که تو همین هین مامان پارساجون و خاله گفتن وای دندون بالاش در امده اصلا باورم نمیشد اخه با اینکه

دندون پایینت ١هفته بود نیش زده بود انقدر نمایان نیست که دندون بالات چشمک میزنه الهی مامان برات بمیره

که پوست لثت رفت  دندونت زد بیرون نمیدونی چقدر اعصابم بهم ریخته بود همش کارم شده بود گریه

اصلا دوستنداشتم ببینم لبتون ورم کرده لثتون کبود شده

ولی کلی مادر بزرگ ومامان پارسا منو دعوا کردن که چرا انقدر خودمو اذت میکنم میگفتن که اگه قرار باشه هر دفعه زبونم لال شماصدمه ببینی من انقدر گریه کنی از بین میرم ولی مامان ب خدا دست خودم نیست من میمیرم اگه به شما چیزی بشه عزیزمتو عشق منی

خدایا مواظب همه نی نی ها باش ما مامانها طاقت نداریم فعلا بای

تاریخ روییدن دومین مرواریدت ١٩/٧/٩١

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نیلوفر
22 مهر 91 15:48
سلام
الهی فدات بشم ماهانم،چی شده عشقم؟ایشالا که زودی خوب بشی،مامانی دلم ریش شد از اینکه برای گل پسری این اتفاق افتاده،خودتونو اذیت نکنید ایشالا زود خوب میشه،امیدوارم دندونای بعدیش به سلامتی و بدون درد و ناراحتی در بیاد
میبوسمتون



مرسی مهربونم
مامان ترنم کوچولو
23 مهر 91 10:23
الهی عزیزکم.بلا به ذور ایشالله زودی جاش از رو صورتت بره که مامان زهرا زودی غصه از دلش پر بکشه. الهی زهرا جونم میدونم چی کشیدی قربونت یرم.بعضی وقتا با خودم فکر میکنم با این مامانای دل نازک و نازک نارنجی این بچه ها چی بار میانالبته بیشتر مقصوذم خودمم ها به کسی بر نخوره.دوستتون داریم
مامان آیدین
26 مهر 91 1:30
سلام عزیزم الهی ماهانم همیشه سالم باشه مادر خانومی خودتونو اذیت نکنین شما باید قویتر از این حرفا باشینشما مادر یه آقا پسر هستین ماشاالله پسرا هم که شیطونتر از دخترا هستن از همه چی بالا میرن میفتن خدا حفظشون کنه فقط صدقه یادتون نره ببوسین این جیگرو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد