ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهان مریض شده

1391/7/29 0:36
نویسنده : مامانی
1,033 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر ناز مامان

الهی مامان دورت بگرده الان که دارم برات مطلب میزارم شما لالا گردید نمیدونی که بدترین لحظات عمرمو گذروندم اصلا دیگه دوستندارم از این روزا رو برای یک لحظه هم به یاد بیارم شما خیلی سخت مریض شدید طوری بود که تو یک روز ٣ بار دکتر بردمتون الهی مامان بمیره برات عشقم امپولم ٢ تا تو یه روز زدی

 اسهال واستفراغ شدید گرفته بودی تب شدید15_6_26.gif هم داشتی الان یک هفته است که سر هم ٣ قاشق غذا خوردی فقط شیر خودمو میخوری انقدرر لاغر شدی که دلم برات کبابه

همش از خدا میخوام که درد شما بی زبونا بیفته تو جون ما مادرا

عزیزم خیلی برام سخت بود شمارو اونجور بیحال میدیدم وقتی اونجوری استفراغ های شدیدی میکردی جیگرم کباب میشد حالا با اینکه چیزی جز شیرم نمیخوری حتی داروهاتونو که اگه بخوری بالا میاری ولی باز هزار بار خدارو شکر میکنم بهتر شدی Smiley

مامانا مواظب نی نیهاتون باشید این ویروس کلی نی نی رو از بین میبره

پسرم راستی ٣ومین دندونتونمدر تاریخ ٢٢/٧/٩١ خیلی سریع در امد طوری که این ٢تا دندون بالایتون از دندون اولیتونم بیشتر بیرون امده نمیدونم این دیگه چه مدلیشه حالا یه عکس ازتون دارم که نشون میده که من دروغ نمیگم

 

اینجا ٥روز بود مریض شده بودی تازه یکم سرحال شدی بردمت پیش عمه ام تا هم یکم روحیت عوض بشه هم من عمه ام رو ببینم اینجا هم همش داری با موتور ابولفظل بازی میکنی ببین دندونای بالات چه پیداست اینجا خودتو برای مامان موش کردی

اینجا هم نشون میده چقدر لاغر شدی الهی بمیرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان آیدین
29 مهر 91 3:09
سلام عزیزمالهی خاله فدات بشه عزیزم چقدر این مریضی شما رو لاغر کرده خدایا هر چه زودتر ماهانمون خوب بشه که هیشکی طاقت نداره این عزیزرو بیحال ببینهدرد و بلات بخوره به جون حسودات نفسم


الهی امین میبینی خاله جونم چقدر لاغر شدم
مامان ترنم کوچولو
29 مهر 91 7:51
قربونت برم من خاله.دوستت ترنم هم مریض بود.خدارو شکر بهتری و بهتره.دردت و بلاتون تو جونم.مواظب خودتون باشین.اومدم بگم چرا نیستی زهرا جون دیدم پست گذاشتی.
ایشالله پست بعدی با شادیها و سلامتی آپ کنی گلم


مرسی مهربونم ممنون که جویای حالمون هستی دوستدارم
مهسا مامان مرسانا
29 مهر 91 9:34
سلام جیگر خاله
قربونت بشم من

عاشقتم نبینم درد بکشی خاله

مامان مهربون درکت می کنم

خدا رو شکر که بهتره ماهان جون

مروارید های خوشگلش مبارک

مرسی عشقم که به دیدنمون امدی
مامان نادیا و نلیا
29 مهر 91 12:09
آخی ماهان جونم ایشالا که زودی خوب بشی....آخه واسه ما مامانا خیلی سخته که ببینیم شما وروجکها بی حا بشید...
امون از این سرما خوردگی که ما هم کم اسیرش نمیشیم


ممنون از لطفت خانمی
مریم مامان عسل
29 مهر 91 13:49
عزیزززززززم چقدر این دوتا پست آخر ناراحتم کرد.
بمیرم که از گوشتالویی در اومدی عزیزم.
چقدرم اذیت شدی بخاطر مریضی.
مامانی نگران نباش بچه مریض میشه دیگه لاغر میشه دوباره با چند وعده غای خوب جون میگیره.
خودتو اذیت نکن.
من که خیلی وقته قید توپولی بودن عسلو زدم. چون بچه وقتی تحرکش زیاد میشه کم خوراک هم میشه و دیگه مثل ماهای اول وزن نمیگیره.
مواظب گل پسری باش

عسل خاله رو ببوس ممنون از لطفت
مریم مامان عسل
29 مهر 91 13:49
راستییییی دندوناتم مبارک باشه عزیزم. هرچند دندون دومی رو بدجوری درآوردی!


اله خاله جونم خیلی درد داشت
مامان آیدین
30 مهر 91 2:05
سلام دوست عزیز میشه پیش ما بیاین و یه نظر کوچولو بدین؟ راستی عزیزمون بهتر شده؟


اومدم عزیزم
نیلوفر
30 مهر 91 13:08
سلام
الهی بمیرم برات عسلم چرا انقده لاغر شدی؟ماهانم زودی خوب شو وگرنه من از غصه دق میکنما
ایشالا مریضی از شما دور بشه و مثل قبل تپل بشی
میبوسمت عزیزم



میبینی خاله چقدر لاغر شدم اخه مامانی هر چی میده نمیخورم میلم نمیبره
فاطی خاله
1 آبان 91 9:32
سلام خاله قربونت بره ماهان خودم ماهان تروخدا زود زود بیا خونمون هممون دلمون برات تنگ شده جیگر خودمی بخدا حاضرم دوباره شبا نزاری بخوابیم ولی بیای پیشمون هرچند بقوله مامانت من اخلاقم بده ولی باز روم نشد زنگ بزنم حالتو بپرسم دیشب اقاجون گفت بهتر شدی خداروشکر من سرکارم خاله هروز میام بهت سر میزنم امروز دیگه طاقت نیووردم مخصو صا اون عکسی که خونه موبیناینا انداختی دلم برات کباب شد من بدون تو میمیرم بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس دردوبلات بخوره تو سر فاطی خاله


خاله جونم منم توروخیلی دوستدارم مامانمم چون تورو خیلی خیلی دوستداره اصلا دوستنداره ازت برنجه خداییش با مامانم بد رفتاری کردی عیبی ندار ه مامانم بازم (تنتنتن فدذ فغقفقذرفرذلذادتئنمتندذدذذدادلبدبل ذ)خاله جون این یه تیکه رو هم ماهان برای شما تایپ کرده ببین میتونی بخونی بوسسسسسسسسسسسس
مریم جون
1 آبان 91 12:04
آخی عزیزممممممممممممممممم
نبینم مریض باشی خوشگلم
خدایا هیچ بچه ای رو مریض نکن که مادرا واقعا کم میارن
ایشالا زود زود خوب شی



الهی امین مرسی عشقم از حضورت
پری
1 آبان 91 14:01
الهی بمیرم چقدر لاغر شدی
عزیزم عکسی که لاغریشو نشون میده از وبلاگش بردار غصم گرفت
مواظب گل پسرت باش و صدقه زیاد براش بده
طفلکی تو چشمه
هزار الله اکبر خیلی تپل بود عزیزدلم یه ذره شده


خاله برام دعا کن بازم توپولی بشم
فاطمه مامان آیلین
1 آبان 91 21:01
ای جونم خاله چرا مریض شدی ؟ قربونت برم چقد لاغر شدی ایشالا خوب خوب شی هر چه زودتر ... مامانی من کاملا درکت میکنم خیلی سخته آیلین هم سه ماه اول که مهد کودک میرفت انواع مریضیا رو گرفت .


ممنون خاله جونم از حضورت
هستی تک
2 آبان 91 17:54
وای که نمیدونی چقدر من عاشق این ماهان کوچولولی نازم..ان شاا..هیچ وقت دیگه خاله جون مریض نشی قربونت برم...


مرسی خاله جونم منم دوستتدارم:؟*
مامان بهی
3 آبان 91 9:18
سلام عزیز دلم ممنون که سر می زنیییییی
همیشه میام و بهتون سر می زنمممم
ولی این آخرین پستئ ناراحن شدمممم من اون ماهان تپل مپل می خواممممممممم
مامانش خوب به ماهان جونی برس تپل شهههه باشهههههههه الهی که دردو بلات بخوره تو سر من خالش

سلام عزیزم دلم برات تنگیده بود خدا نکنه خاله جون
مریم مامان عسل
4 آبان 91 12:36
سلام زهرا جون ماهانی بهتر شده؟؟


اره عزیزم خدا رو شکر
مریم مامان عسل
4 آبان 91 13:06
خدا رو شکر
ماظ خودتون باشید


ممنون خاله جونم
زهرا مامان امير علي
5 آبان 91 11:01
باز م هوا سرد ه و تمام ني ني ها مريض شدن . خاله قربونت بره توام مريضي. انشالله زود زود خوب بشي .
مامان سبحان جون
9 آبان 91 21:03
ماشالا به نی نی ناناسی یه سری هم به ما بزنید


ممنون که سر زدی
مامان صفا
21 آبان 91 14:13
الههی بمیرم نبینم گل پسرمون دوباره طوریت بشه ها ... خیلی سخته جیگرم.. اینقدر تو این دنیا چیزای خوشمزه هست چرا سرما رو خوردی خاله.. دلت خنکی خواست با پشه کش دنبال مامان بدو دل همه مون خنک میشه مراقب خودت باش گلم

مرسی خاله که نگرانمی وبهم سرزدی
ماهان
4 آذر 91 12:31
nvbhdjbxv bxvgshgd


چییییییییییییییییییییییییییییییی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد