ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهان بلا

1391/8/7 2:15
نویسنده : مامانی
1,000 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

سلام شیطونک مامانی

میدونم خیلی دیر به دیر دیگه وب خوشگلتو اپ میکنم خوب من مقصر نیستم مقصر اصلی خودت هستی که انقدر شیطون ووروجک شدی که اصلا بهم فرصت سر خوارندنم نمیدی

جدیدا هم یه کارایی میکنی که ادمو مات ومبهوت میزاری مثلا حسودی کردنو یاد گرفتی وقتی بابا دستشو میندازه دور گردن من اگه جایی سرت گرم باشه تا این صحنه رو ببنی سریع خودت رو میرسونی بهمون وشروع میکنی منو بوسیدن وبقل کردن که من از بقل بابا جونت بیام کنار میدونم این نشونه این نیست که منو دوستداری این نشونه اینه که باباجونتونو خیلی دوستدارید وحتی حاضر نیستید یک لحظه مامان رو بقل کنه ومیخواید بابایی برای خودتون باشه عیبی نداره❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

یکی از کارهای دیگه ای که میکنید اینه که جدیدا دسته های دوچرختو میگیری وکل خانه رو باهاش رژه میری داری راه رفتن رو تمرین میکنی

عاشق ترشیجات هستی اگه خیار شور سر سفره ببینی سریع میای یه دونه کش میری ومیری یه گوشه از خونه میشینی ومشغول خوردنش میشی خیلی هم لذت میبری امروزم داشتم یواشکی  لواشک میخوردم که شما امدی ودیدی منم گفتم شاید اگه بدم مزه کنی نخوری چون ترشه وقتی دادم بهتون دیگه پس نمیدادی تا میخواستم بگیرم ازتون گریه میکردید

حرف زدنم که نه هیچی نمیگی ولی اگه صدای زنگ تلفنو رو بشنوی یه نگاه به من ویه نگاه به تلفن میکنی وسریع میدویی سمت تلفن که زودتر از من برسی وشروع میکی حرف زدن منم میزنم رو ایفون و هر کسی باشه میگم اول با شما صحبت کنه وهر چی ازتون سوال کنن انگار که میفهمی طرف بهت چی میگه جواب میدی دقیقا صبر میکنی حرف زدنشون تموم شه وجوابشونو میدید ولی برای اولین بار تو خانه عزیز(مامان خودم)سرت کردی تو اشپزخانه وپشت سر هم به مامانم که تو اشپزخانه بود گفتی اییی اییی مامانم بال دراورده بود نمیدونی چقدر خوشحال بود تو با زبون کوچولوت عزیز رو صدا میزدی

از هوشتم بگم کم گفتم جدیدا دارم باهات کارتهای بامارو کار میکنم خوب میفهمی الان دارم اعضای بدن رو باهات کار میکنم وقتی میگم ماهان پاتو نشون بابا بده پاتو میاری بالاSmiley

وقتی میگم مامان دستت کو دستاتو میاری بالا Smiley

الهی مامان فدای شیطویات بره حالا فعلا بسته میترسم خودم چشمت کنم تا همینجا کافیه بریم سراغ چندتا عکس

 

پسرم هر موقعه بابا از ماشین پیدا بشه شما جاشو پر میکنید

 

ببین ماهرچی میخوریم شما هم تست میکنید ولی نمیدونم چرا دیگه ول نمیکنید

 

اینجا لواشکو دادم تست کنید

ولی هنوز درحال تست کردنید

راستی مامانی ٣/٨/٩١چهارمین مرواردیت در امد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مریم مامان عسل
7 آبان 91 3:49
وای من قلبونت بشم که انقده زرنکی ماهانممممممممم.
ماشالله عزیزم دست و پاتو هم که یاد گرفتی نشون بدی.
عسلم منشی تلفنی خونه ماست.
همیشه هم که عسل خانوم پشت فرمون هستن.
چه راننده هایی بشید شما وروجکا.
به به بابایی رو هم که مال خودت کردی!
مثل عسل که هووی من شده تو خونه!!!
چقدر کارای شما شبیه همه.
مثل همین که غذای خوب که براتون درست میکنیم نمیخورید. عوضش به خوراکی های ما بزرگترا علاقه دارید از جمله لواشک و نوشابه و ساندویچ!!!!
دوستتون دارم عزیزای من


مریم جون دقیقا منم خیلی به این فکر میکنم که چقدر کارهای عسل وماهان شبیه همه ولی ماهان از نوشابه منتفرچون از همون اول ندادم بهش حالا بکشیم نمیخوره شاید کمی سوناب بخوره
خاله فاطی
7 آبان 91 12:48
ماهان خاله قربونت بره یعنی انقدر دلم برات تنگ شده که نگو من میرم سرکار بخدا دیگه وقت نمیشه بیام خونتون ماهان خاله عکسات خیلسی جیگر دوست داشتم اونجا بودم کرم میریختم با اون لواشک خردنت آبجی دلم برای تو محمدم تنگ شده 3تاتونم دوست دارم ولی ماهانو یکم بیشتر عشق خالشه بیشور بوسسسسسس بووووس بوس بوس بوس بوووووس


مرسی خاله مهربونم که میای به من سر میزنی منم تورو خیلی دوستدارم*
نیلوفر
7 آبان 91 17:43
سلام
الهی دورت بگردم عسلم با این دلبریهایی که میکنی،یعنی عاشق اون عکستم که لواشک میخوری،دهنم آب افتاد،میام خودتو با لواشک در جا میخورما
خیلی دوست دارمت



سلام خاله نیلو جونم دلم برات تنگ شده بود :::::
لومینوس
8 آبان 91 18:11
ماهان جون دوماد خوشتلم فدای اون لواشک خوردنت دل دخملم هم خواست
ماهانی میدونی احتمالا عروست تو راهه؟


سلام عزیز دلها دلم برات یه زره شده بود وای که چقدر خوشحالم راست راستی گفتی دیگه
مامان آیدین
8 آبان 91 23:06
ماشاالله به این پسر باهوش چقدر کارات با مزه شده گلم مامان جون اینو راست میگی با این وروجکا دیگه وقت سر خواروندن هم نداریم قربونشون برم کاشکی ما هم اینقدر انرژی داشتیم


ممنون خاله جونم که بهم سرزذی
asal
9 آبان 91 9:25
ماشاالله به اين شيرين كاريهات. اميرحسين هم خيلي ترشي دوست داره.بهش سر بزن.


امدم خاله همین حالا
مامان بهی
9 آبان 91 10:09
ای جانم عسل خالههههههههههههههه منم عاشق لواشکمممممممممممممبخور عزیزممممممممم گوش بشه بچسبه به تنتتتتت


خاله جونم ماشالله خوب میخوره ولی روز به روز لاغر تر میشه
مامان آرتین (الهه)
9 آبان 91 14:22
واااااااااااای واقعا که نفسی عزیزم مامانش خیلی خوشحال میشم اگه باهم تبادل لینک کنیم


عزیزم ممنونم که بهم سرزدی باعث افتخارمه باهات تبادل لینک کنم
مامان محمد مانی
9 آبان 91 21:21
دلت شاد و لبت خندان بماند
برایت عمرجاویدان بماند
خدارا میدهم سوگند برعشق
هرآن خواهی برایت آن بماند
بپایت ثروتی افزون بریزد
که چشم دشمنت حیران بماند
تنت سالم سرایت سبز باشد
برایت زندگی آسان بماند
تمام فصل سالت عید باشد
چراغ خانه ات تابان بماند


سلام عزیزم .. خیلی وقت بود به پیج پسرم سر نزده بودم ... گل پسرتو از طرف من ببوس


ممنون که بهم سر زدی
بابای دوقلوها
9 آبان 91 22:23
سلام به ماهان خوشتیپ خودمون و مامان و بابای مهربون
خوووبید؟
گل پسری، یادت باشه که کسی به مامان و باباش حسودی نمیکنه
بوووووووووووووووووووسسسس واسه تو گل پسر مهربون

ممنون بابای مهربون دوقلوها
محمد
10 آبان 91 13:28



سلام عمو جونم خوش امدی
سمیرا
10 آبان 91 16:06
ای جونم چقدر بزرگ شدی ماهانی ؟
لواشک خوشمزس عسلم ؟
مامانی مرسی بابت راهنماییت گفتی شبا جورابش و درارم من نمیدونستمممم چششششششششم .
مراقب پسر کوچولوی خوشگل ما زیاد باشیاااااااااا
بوووووووووووووووووووس


ممنون خاله جونم که بهم سرزدی
مامان نازی
10 آبان 91 22:29
سلام عزیزم خدا پسر نازتو نگه داره. من مدت ها پیش سوالی در رابطه با سایت بافتنی پرسیدم و شما سایت فرخلقارو معرفی کردید میخواستم بدونم خودتون چیزی سفارش دادید تاحالا؟


نه عزیزم راستش یکی از دوستان خودم توشهر قدس بافندگی داره
مامان نازی
12 آبان 91 11:06
من به این خانم سفارش بافتنی دادم و قراره برام ببافه ولی گفته پول و بدم بعد بافتنی و تحویل میده میخواستم بدونم قابل اطمینان هست؟

نازی جونم عزیزم بچه های نی نی سایت که سفارش بهش میدادن ولی من تا به حال ندادم اگه تهرانی وبرات مقدوره بری شهر قدس این دیگه خیلی مطمئنه بهت شمارشو بدم
مامان نازی
14 آبان 91 22:59
آره گلم تهرانم ولی کاش زودتر میدونستم.آخه به این خانمه سفارش دادم خداکنه قابل اطمینان باشه.
دست گلت درد نکنه.
خوشحالم میکنی به وبلاگ ما هم سر بزنی.

انشالله خوب در میاره ولی دیروز پرسیدم گفتن اره سفارش دادن و تحویل هم گرفتن خیالت راحت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد