ماهان عشق بابا و مامانماهان عشق بابا و مامان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

ماهان نفسی

ماهان اتیش پاره میشود

1391/10/5 15:46
نویسنده : مامانی
1,676 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

سلام اتیش پاره مامان

من امدم با کلی حرف از کجا شروع کنم موندم

از اینجا میگم که تو اشپزخانه مشغول درست کردن غذا بودم شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـےشما هم مثل همیشه در حال رژه رفتن با دوچرختون بودید اخه دوچرخه شمارو که نمیبره شما دوچرخرو میبرید اینطوریحالا فکر کن اینه سگه دوچرخه شماستخلاصه جونم برات بگه که دیدم یهو صدات داره از ته چاه میاد هی میگی ما ما اه اه اه هم پشت سرش دویدم گفتم ماهان مامان جان کجایی که یهو پاهاتو زیر مبل دیدم چشام شد چهارتادیم که نگو توپت رو زیر مبل دیدی رفتی ورشداری گیر کردی حالا منو که دیدی لاو ترکوندنت گرفته همش جی بازیت گرفته بود هی میگفتی دی دی دی خلاصه اوردمت بیرون حالا از ترس اینکه دعوات نکنم از بوس کردنم دست بر نمیداشتیتا بهتم امدم بگم مامان نرو اینجا بد نذاشتی حرفمو بزنم بلد گفتی اه ه ه ه ورفتی یعنی اینکه من این همه بوست کردم بیفایده بود

منم باهاتون قهر کردم رفتم اشپزخانه شماهم پشت سرم امدید برای راضی کردنم سریع دستمال ورداشتید وشروع کردید کابینت برام پاک کرده وهی الکی هم بلند بلند میخندید اخه دیگه برای خودت مردی شدی کمک میکنی تو کار خونه اساسی دیگه از جارو برقی نمیترسیتا میبینی من دارم گرد گیری میکنم بدو بدو میای دستمال رو ازم میگیری وشروع میکنی پاک کردن میخام سفره پهن کنم مثلا شما میخواید کمک کنید سفره رو میدم به شما ولی میام میبینم نان زیر مبله سفره رو تلفن خراب کاری هم میکنی ولی همین که همت داری میای ازم میگیری بیاری اتاق کلیه مامان رو کردی عاشق خودت دیونه وار

جدیدا هم میری سراغ لوازم ارایش من وتمام اونارو پخش زمین میکنی تا یه رنگ دلخواه پیدا کنی وبیای تو اتاق باهاش بازی کنی اصلا اهل خراب کردنشون نیستی شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  وقتی هم موهامو سشوار میکنم میای میشینی تا نوبتت بشه الکی باید یه باد سرد رو سرت بگیرم تا فکر کنی اره موهای شما هم سشوار کشیده شدخلاصه هر چی بگم کم گفتم بلا شدی در حد تیم ملی

دیگه تا اینجا بسته بریم سراغ عکسات تا بیدار نشدی اخه بعد از کلی شیطنت گرفتی کنارم اروم خوابیدی منم یواشکی جیم شدم تا برات بنویسم

اینجا دیدم زیر مبل گیر کردی نمیتونی در بیای

اینجا هم در اوردمت جی کردنت گرفته

اینجا هم خواستم پوشکتو عوض کنم رفتم تا برا شلوار بیارم شما هم دویدی سراغ لوازم من

شکلک های محدثه

اینجا هم داری دنبال رژ خوش رنگ میگردی

اینجا هم پیدا کردی

من عاشق این رنگم مامان ایناهاش

اینجا هم بابا داشت در میزد دویدی ببینی کیه

فهمیدی بابست ولی من گفتم نیا تو تا مثلا شما نبینیدش گفتم برو برای ماهان ماست بخر فهمیدی که گفتم برو زدی زیر گریه

که الهی مامان فداتون بشه دیگه اینجا عکس گرفتن رفت کنار پریدم بقلت کردم وماچ وبعد پوشک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آیدین
5 دی 91 22:32
وای مامانی نگو ماهان آتیش پاره میشه بگو ماهانم جیگری میشه با این کارای خوشمزه


اخه جیگری که رو اتیش بند نمیشه ادم میخواد خام خام بخورتش
نیلوفر
5 دی 91 23:05
سلام
ماهان عسلم یعنی من عاشق این کارای شمام،الهی دورت بگردم که انقد به مامانی کمک میکنی،ایشالا هیچوقت گریون نبینمت دلبندم،گل پسری ایشالا همیشه خنده هات از ته دل،گریه هات از سر شوق باشه
میبوسمتون



خاله نیلو فقط دستم بهت نرسه بوسه بارونت میکنم
خاله کیانا
5 دی 91 23:54
عزیزم چقدر صورتش مظلوم میشه وقتی گریه میکنه آدم دلش کباب میشه، خاله کیانا قربونش بره الهی. اینقدر شیطونی نکن که میام قورتت میدما، جیگر خاله توهم واسم دعا کن پسر دار بشم مطمئنم ک دعای تو منو پسردار میکنه، واسه خاله دعا کن
خاله کیانا
6 دی 91 0:07
زهرا جان چرا جواب ایمیل هامو نمیدی؟؟؟؟؟ چیزی شده؟؟؟ آخه یه سوالی ازت پرسیدم هنوز جوابمو ندادی.


عزیزم جواب دادم
مامان ترنم کوچولو
7 دی 91 23:48
الهی قربونت برم من خاله که انقده شیرین و بلایییییییی.
یه موچ گنده از اون لپای نازت
انقده دلم میخواد از نزدیک ببینم و بچلونمت که نگووووووووووووووووووووو.
زهرا جونم با عکس آآآآآآآآآآآآپیم


ممنون
امدم خاله امدم
خاله کیانا
9 دی 91 0:31



چرا ناراحتی عزیزم
مامان محمدرضا
9 دی 91 17:13
ماهان جونم خیلی شبیه باباش شده
مامان آرتین (الهه)
10 دی 91 18:54
ماهان عزیز دل من هستش مامانی. عاشششقشم
مریم مامان عسل
11 دی 91 17:01
ای جونم جیگر منننننننننننننننن قربون خودن و شیطونیات! ماهان من گوله نمکه! کلوچه عسله! اتیش پاره نیست که! یک وروجکه!
maman e maneli
13 دی 91 10:12
salam maman e mehraboon che pesmale naziiii che web zibaeee mashaalah eshgetoon paydarrrrrr
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماهان نفسی می باشد